uwaga na tego człowieka

1. Data: 2008-07-07 06:58:03

Temat: uwaga na tego człowieka
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Wiele obiecuje, niewiele dotrzymuje:
www.sathyasai.org
www.sathyasai.org.pl

2. Data: 2008-07-07 08:51:03

Temat: Re: uwaga na tego człowieka
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 08:58, r...@p...onet.pl wrote:
> Wiele obiecuje, niewiele dotrzymuje:www.sathyasai.orgwww.sathyasai.org.pl

Przecież to widać po samej gębie; dziwię się, że ktokolwiek temu
indywiduum zaufał... Ludzka głupota nie zna granic, to wiadome. To
podobne zjawisko do powszechnej wśród (głupich) bab wiary w
cudotwórcze własności kremów ujędrniających biust - i też kosztuje, i
o to właśnie chodzi :-DDD

3. Data: 2008-07-07 11:02:30

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
f.googlegroups.com...
On 7 Lip, 08:58, r...@p...onet.pl wrote:
> [...]

podobne zjawisko do powszechnej wśród (głupich) bab wiary w
cudotwórcze własności kremów ujędrniających biust - i też kosztuje, i

Zastosowałaś choć jeden raz? Mój żelik przynajmniej na krótko pomaga.

4. Data: 2008-07-07 11:35:39

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 13:02, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> [...]
> podobne zjawisko do powszechnej wśród (głupich) bab wiary w
> cudotwórcze własności kremów ujędrniających biust - i też kosztuje, i

Głupie stosują.

> Mój żelik przynajmniej na krótko pomaga.

No, tylko na 9 miesięcy. To za krótko. Ale to nie mój problem. Nie mam
sflaczałego.

5. Data: 2008-07-07 13:52:29

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...
> [...]

> Mój żelik przynajmniej na krótko pomaga.

No, tylko na 9 miesięcy. To za krótko. Ale to nie mój problem. Nie mam

Za to flaczeją mi listy od Ciebie - kasują się same.

6. Data: 2008-07-07 16:33:00

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lip, 15:52, "Panslavista" <p...@h...com> wrote:
> [...]
> sflaczałego.
>
> Za to flaczeją mi listy od Ciebie - kasują się same.

Mnie się Twoje nie kasują. Ktoś Ci w skrzynce miesza - chyba :-(

7. Data: 2008-07-07 17:19:00

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...
> [...]
>
> Za to flaczeją mi listy od Ciebie - kasują się same.

Mnie się Twoje nie kasują. Ktoś Ci w skrzynce miesza - chyba :-(

Dziadek mojego syna. Rasy alaskańskiej.

ateista idiota wypowiadajacy sie nie tylko w tv czy internecie
Łagowski o sprawie Wałęsy i nie tylko
Jedan ja
Nieposłuszeństwo jest niepodważalnym faktem.
TRZESNA