uwaga - nowe wirusy

1. Data: 2000-12-18 15:31:52

Temat: uwaga - nowe wirusy
Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

UWAGA UWAGA UWAGA
Ktos rozsyła miły wygaszacz ekranu. Zaba Budweiser, "Buddylst.zip".
Jesli go rozpakujecie w swoim komputerze, to stracicie wszystko!. Wasz
twardy dysk zostanie zniszczony, a ten "ktos" uzyska Wasze nazwisko i
hasło (password) przez Internet!!.
Nie rozpakowujcie w zadnym wypadku tego wygaszacza ekranu!!! O ile nam
wiadomo, wirus
został puszczony w obieg od wczoraj. Ta informacja została opublikowana
wczoraj rano przez Microsoft.
Prosimy Was o rozpowszechnienie tej informacji do wszystkich.Waszych
znajomych, którzy maja dostęp
do Internetu. Jest to nowy wirus bardzo grozny, o którym wiele osób
jeszcze nic nie wie i dla ktorego
jeszcze nie ma programu antywirusowego bedacego w stanie go usunac.
Powtarzam raz jeszcze: skopiujcie i wyslijcie tę informację do
kogokolwie (nawet tych nielubianych) aby
ten wirus mogl zostac zablokowany. Poinformujcie wszystkich znajomych i
przyjacio3, jak też kolegow z pracy (nawet szefa nie bedacego kolega)
Uwaga również
na to: Osławiony "I love you" został zastapiony przez "Southpark"
Jezli przyjdzie e-mail z tematem
"Ciao Amico" i z załcznikiem o nazwie "Southpark.exe ", nie otwierajcie
go; zawiera wirus który się
rozprzestrzenia poprzez Wasza pocztę elektroniczn?.
Rozeslijcie informację do wszystkich Waszych przyjaciół !!! (Z
nieprzyjaciółmi to idywidualna decyzja -
mimo to prosze o milosierdzi -( moze byc chrzescijanskie). Szybkie
rozesłanie komunikató ostrzegawczych
okaza3o się jedynym dzialaniem skutecznie blokujacym pomysly takich
przyjemniaczkow.
pozdrawiam
Leszek J. Machnikowski
Sales Manager
Email: l...@m...com.pl

MARKSOFT
Perzynskiego 2; 01-872 WARSZAWA - POLAND
tel. +48 22 663 93 90
fax. +48 22 663 92 98
Web site: www.marksoft.com.pl

1. Data: 2000-12-18 19:48:46

Temat: Re: uwaga - nowe wirusy
Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Dostałem tego maila już kilka razy i to przed paroma tygodniami. LUDZIE! To
jest tylko zapychacz skrzynek!
Użytkownik "Eva" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

1. Data: 2000-12-19 20:37:49

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Strix <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91o8a3$rjo$...@n...tpi.pl...
> Dostałem tego maila już kilka razy i to przed paroma tygodniami. LUDZIE!
> jest tylko zapychacz skrzynek!

Tak, przepraszam, juz to wiem.
Nadmiar ostroznosci w zwiazku z ostatnimi szkodami spowodowanymi
przez slodziutki R&J., ktory dal sie we znaki niektorym z moich znajomych.

A tak przy okazji; czy nie irytuja Cie niektore zapychacze skrzynek z psp;)?
Choc wydaja sie byc na temat?
Pozdrawiam, Eva

1. Data: 2000-12-20 15:36:50

Od: "Second" <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kur.....

dostałem to kretyńskie ostrzeżenie na przestrzeni ostatnich paru lat już
kilkadziesiąt...

jak długo ludzie będą tak naiwni ? dopóki każdy będzie miał inet w komórce
czy co ?, bo inaczej sobie tego nie wyobrażam jak tylko to że co chwila
jakiś nowy miłosierny użytkownik sieci chce pomóci innym nowym miłosiernym
użytkownikom sieci...

Wiem że OT. Ale moją ambicją z racji ostatniego nawrotu
legendy o wirusie Buddweiser jest odpowiadanie postem zaczynającym się od
brzydkiego słowa na k....., swoją drogą miałem ten wygaszacz ekranu kiedyś
:).

Hej,

1. Data: 2000-12-20 18:51:27

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nadmiar ostroznosci w zwiazku z ostatnimi szkodami spowodowanymi
> przez slodziutki R&J., ktory dal sie we znaki niektorym z moich znajomych.

A mi sie udało i do mnie nie doszedł :)

> A tak przy okazji; czy nie irytuja Cie niektore zapychacze skrzynek z
psp;)?

Wszystkie zapychacze mnie denerwują? Tylko co to jest psp? Chodzi Ci o
pl.sci.psychologia? :)

1. Data: 2000-12-21 13:53:11

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Second <s...@a...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91qjo9$skk$...@y...ismedia.pl...
> Kur.....
>
> dostałem to kretyńskie ostrzeżenie na przestrzeni ostatnich paru lat już
> kilkadziesiąt...
>
> Hej,

Hej
Tez czasem uzywam tego slowa.
Zwlaszcza gdy dopada mnie jakis nowy wirus.
Live is brutal & full of zasadzkas;)
Pozdraviam, Eva

1. Data: 2000-12-21 13:53:36

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Strix <s...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:91r27i$a0u$...@n...tpi.pl...

> A mi sie udało i do mnie nie doszedł :)

To szczesciarz z ciebie;)
A moze masz bardziej doswiadczonych przyjaciol?

> psp;)?
>
> Wszystkie zapychacze mnie denerwują? Tylko co to jest psp? Chodzi Ci o
> pl.sci.psychologia? :)

Tak, zgadles;)
Ale nie powiem Ci o które mi chodzi.
Sprobuj sam sie domyslic;)
Eva

1. Data: 2000-12-22 12:01:41

Od: "Strix" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, zgadles;)
> Ale nie powiem Ci o które mi chodzi.
> Sprobuj sam sie domyslic;)

nie za bardzo wiem o czym mowisz, bo mnie na priva nic nie przychodzi :(

1. Data: 2000-12-24 21:01:44

Od: flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet ten wygaszacz chyba kiedys mialem. :)) Ale "lancuszek" jest juz
stary (ja dostalem rok temu). Czego to konkurencja nie wymysli ? :((

Flyer

--
SORRY, jestem troche niedzisiejszy :))

1. Data: 2000-12-24 21:05:40

Od: flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Eva wrote:

> Live is brutal & full of zasadzkas;)

Dla tych co:

- uzywaja poczt Micro$oftu z obsluga HTML;
- otwieraja zalaczniki nie wiedzac od kogo;
- nie maja porzadnych programow antywirusowych korzystajacych z
wykrywania heurystycznego.

Flyer

--
SORRY, jestem troche niedzisiejszy :))

agent
prośba o pomoc: psychomanipulacja, sekty etc
Protest pielegniarek :)
poszukuje materialów z semiotyki logicznej
reklama w internecie aspekt psychologiczny