użarł mnie kleszcz

1. Data: 2003-09-21 11:51:39

Temat: użarł mnie kleszcz
Od: "Ania \(Foxy\)" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cztery dni temu wróciłam z lasu z kleszcze, którego nie zauażyłam.Dziś
gnojka dojrzałam..wyrwać go nie idzie za głeboko wlazł....karmię
dziecko...co robić?.musze iśc do lekarza?.żadnego zaczerwienienia ani
opuchlizny nie ma......
Avf

2. Data: 2003-09-21 13:29:43

Temat: Re: użarł mnie kleszcz
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania (Foxy) napisał:
> [...]
> gnojka dojrzałam..wyrwać go nie idzie za głeboko wlazł....karmię
> dziecko...co robić?.musze iśc do lekarza?.żadnego zaczerwienienia ani

posmaruj to miejsce np smalcem (grubo!) - kleszcz zacznie sie dusić i
sam wyjdzie

metoda sprawdzona i nic nie zostanie w srodku
--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2003-09-21 13:36:35

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

scream napisał:

> posmaruj to miejsce np smalcem (grubo!) - kleszcz zacznie sie dusić i
> sam wyjdzie
>
> metoda sprawdzona i nic nie zostanie w srodku

http://www.zhr.pl/7/niezbed/kleszcz.htm
"Wbrew powszechnemu mniemaniu kleszcza nie wolno smarować żadnym tłuszczem
(kremem, masłem)".

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

4. Data: 2003-09-21 13:41:12

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkk96u$ois$...@n...onet.pl,
scream <s...@...pl>:

> posmaruj to miejsce np smalcem (grubo!) - kleszcz zacznie sie dusić i
> sam wyjdzie
>
> metoda sprawdzona i nic nie zostanie w srodku

Jest to kontrowersyjne. Wg. niektorych zrodel kleszcz wtedy wymiotuje i
zwieksza sie ryzyko zakazenia.

Ja proponowalbym do lekarza, i to mozliwie szybko - najlepiej do jakiegos
punktu pomocy doraznej, moze dyzur chirurgiczny, aby fachowo usuneli.

--
Robert

5. Data: 2003-09-21 13:50:44

Od: "tusia" <fragumia@(NO_SPAM)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał

> posmaruj to miejsce np smalcem (grubo!) - kleszcz zacznie sie dusić i
> sam wyjdzie
>
> metoda sprawdzona i nic nie zostanie w srodku

Absolutnie nie wolno tego robic. Kleszcz wyjdzie, ale tyle zdazy zostawic w
srodku wszystko co najgorsze i moze dojsc do powiklan. Nalezy go wyciagnac
delikatnie calego - jesli nie potrafisz, niech zrobi to lekarz, lub
pielegniarka.

6. Data: 2003-09-21 19:29:32

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr ne napisał:
> http://www.zhr.pl/7/niezbed/kleszcz.htm
> "Wbrew powszechnemu mniemaniu kleszcza nie wolno smarować żadnym tłuszczem
> (kremem, masłem)".

a to dlaczego?
wielokrotnie czy to na mnie, czy na kims byla stosowana ta metoda i
zawsze byla skuteczna..

--
best regards,
scream (at)w.pl

7. Data: 2003-09-21 19:40:43

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkku9c$e0r$...@n...onet.pl,
scream <s...@...pl>:

> a to dlaczego?
> wielokrotnie czy to na mnie, czy na kims byla stosowana ta metoda i
> zawsze byla skuteczna..

A link, ktory cytujesz, przeczytales?
W moim poscie wyzej tez jest odpowiedz. Bo zwymiotuje substancja zakazna.

P.S. Popraw sobie sygnaturke - masz tam jedno pasozytnicze slowo ;)

--
Robert

8. Data: 2003-09-22 15:12:07

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert napisał:
> A link, ktory cytujesz, przeczytales?
> W moim poscie wyzej tez jest odpowiedz. Bo zwymiotuje substancja zakazna.

uhm, teraz juz wiem :)

> P.S. Popraw sobie sygnaturke - masz tam jedno pasozytnicze slowo ;)

sygnaturka jest wstawiana z pliku tekstowego.. w tym pliku nie ma tego
"pasozytniczego" slowa, ale nie wiedziec czemu Mozilla przy wysylaniu
posta wstawia mi pusta linie na koncu..

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2003-09-22 15:20:06

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkn3ih$6n$...@n...onet.pl,
scream <s...@...pl>:

> uhm, teraz juz wiem :)
:)

> sygnaturka jest wstawiana z pliku tekstowego.. w tym pliku nie ma tego
> "pasozytniczego" slowa, ale nie wiedziec czemu Mozilla przy wysylaniu
> posta wstawia mi pusta linie na koncu..

No to popraw w pliku tekstowym.
Bede bardziej doslowny: pasożytnicze jest pierwsze wystąpienie słowa "you".

--
Robert

10. Data: 2003-09-22 18:33:05

Temat: Re: użarł mnie kleszcz [ot]
Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Robert napisał:
> No to popraw w pliku tekstowym.
> Bede bardziej doslowny: pasożytnicze jest pierwsze wystąpienie słowa "you".

myslalem, ze chodzi o pusta linie na koncu :)))
czemu pierwsze "you" jest wg Ciebie zbedne?

--
best regards,
scream (at)w.pl

Zabieg usuwania naczynek z twarzy-laser???
dziwne wykwity
Pytanie czy to nerwica czy SM prosze o pomoc
Szkodliwość kropli do nosa w ciąży
niepłodność-lekarz