w ciąży ?

1. Data: 2005-12-07 17:23:58

Temat: w ciąży ?
Od: "Marek Nowak" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mojej żonie utrzymuje się temperatura 37,0 przez 2 tygodnie (+- 0,2) oraz
brak okresu od choroby - 1 miesiąc temu.

Teraz 7 grudnia testy płytkowy (Bobo-test) wskazują iż żona ma, jest w ciąży
:).

w piątek jedziemy do ginekologa jednak nie wiem dlaczego temperatura to 37,0
a nie 38,0 jak to mówią podręczniki ?

i czy testom można ufać ?

prosze o pomoc
pozdr
giero

2. Data: 2005-12-07 17:30:39

Temat: Re: w ciąży ?
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Nowak" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> w piątek jedziemy do ginekologa jednak nie wiem dlaczego temperatura to
> 37,0
> a nie 38,0 jak to mówią podręczniki ?

Eeeeee tam, w podręcznikach różne rzeczy piszą;)
Może twoja żona ma po prostu niższą podstawową temperaturę ciała i te 37,0
już są dla niej dość istotną zmianą. Inna sprawa to dokładność termometru.

> i czy testom można ufać ?

Raczej tak. Jeśli podają błędny wynik, to raczej w dugą stronę. Dla pewności
można zrobić test w laboratorium.

Pozdr. Ewa

3. Data: 2005-12-07 18:50:48

Od: "ds" <b...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

> w piątek jedziemy do ginekologa jednak nie wiem dlaczego temperatura to
> 37,0
> a nie 38,0 jak to mówią podręczniki ?
>
> i czy testom można ufać ?

37 to normalna temperatura w poczatkowej ciazy ;),
38 bylaby raczej zagrozeniem, a nie objawem normalnym ;).
Poza tym jeszcze zalezy o ktorej godzinie jest mierzona i jak dokladnie ;).
Moja dobra rada : wyrzuccie termometr, albo schowajcie go gdzies gleboko,
jest to przedmiot mocno stresujacy w ciazy ;), a zona nie powinna sie
denerwowac.

Gratulacje ;)
i spokojnych 9 miesiecy (juz chyba 8 ;) ),
a zone zapraszam na www.mamo-tato.pl,
tam niech pyta o wszystko gdy ma watpliwosci.

Pozdrawiam
ds

4. Data: 2005-12-07 19:30:54

Od: "Marek Nowak" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> prosze o pomoc
> pozdr
> giero

dziękuje

kto je kał
wynik hist-pat
zapach alkoholu
Dlaczego rano dlugo zle sie czuje a wieczorem OK
ból kręgosłupa