w lesie na grzybach i ugryzienie

1. Data: 2005-10-21 18:48:33

Temat: w lesie na grzybach i ugryzienie
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

W poprzednia niedziele wybralem sie na grzyby, sos grzybowy wyszedl
wyborny :) Jednak wyscig szczurow po grzyby jest ostatnio bardzo
pospolity, musialem chodzic w krzakach, przedzierac sie przez gąszcza
niedostepne dla innych śmiałków. Tak chodzac i przedzierając sie w
pewnym momencie poczulem dosc mocne ukłucie na przedzie nogi zaraz
nad butem, sobie pomyslalem, ah jakis niewinny pajączek
przestraszony znalazl sie pod nogawką i ukąsił mnie, nawet nie
zajrzalem nie tracac czasu, pomyslalem tez ze moze jakis kolec z
krzakow mi mogl ukłuć bo sie przedzieralem dosc mocno :)

Dopiero w poniedzialek rano, po przebudzeniu patrze na noge a tam
spore zaczerwienienie, pomyslalem ze sie mocno zadrapałem gdzies, nie
skojazylem nawet lasu, wczoraj poczulem ze cos mnie tam swędzi, ale
jak drapie to troche boli bo opuchniete i czerwone (opuchniecie
czerwone o srednicy ok 4 cm), tak po 4 dniach przypomnialo mi sie ze
cos w lesie mnie tam chyba ugryzło :) Troche sie zdziwilem ze jeszcze
nie zeszlo. Z powodu glupiego malego niewinnego owadka nie bede sie
wybieral do lekarza bo pracuję i musialbym sie zwalniac a nie
pozwalają mi na to ostatnie wymogi czasowe, nie chce byc zwolniony, do
tego studia dzienne, ah nie bede sie tluamczyl.

Swiedzi mnie albo zrobilem sie przeczulony, moja mądra kochana mamusia
znalazła mi jakas masc w szafce z lekami - Cutivate i nakazala mi
regularnie smarowac :) Ale chyba niewiele to daje :)

Moze znajdzie sie jakas mądra oczytana osoba która potwierdzi ze
niewinny pajączek albo muszka z lasu nie jest taka zla i w koncu
opuchlizna zejedzie i juz swedziec nie bedzie, pewnie jutro juz
zniknie.

To moja piekna nóżka:
http://home.wi.ps.pl/~mkurkiewicz/red.jpg
http://home.wi.ps.pl/~mkurkiewicz/red1.jpg
http://home.wi.ps.pl/~mkurkiewicz/red2.jpg

Posesjusz
ICQ: 3385742

2. Data: 2005-10-21 19:20:09

Temat: Re: w lesie na grzybach i ugryzienie
Od: <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalazła mi jakas masc w szafce z lekami - Cutivate i nakazala mi
> regularnie smarowac :) Ale chyba niewiele to daje :)

Sprawdź, czy nie masz kleszcza!
Lemu.

3. Data: 2005-10-21 19:24:31

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj l,

Dnia 21 października 2005 (21:20:09)
Na temat "w lesie na grzybach i ugryzienie"

> Sprawdź, czy nie masz kleszcza!

Ogladam to zaczerwienienie i kleszcza tu nie widac, chyba ze wlazl do
srodka ;) Na reszcie ciala tez nic nie znalazlem.

Posesjusz
ICQ: 3385742

4. Data: 2005-10-21 19:52:25

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Posesjusz" <p...@w...pl_spam_> napisał w wiadomości
> Witam,

> To moja piekna nóżka:

Tylko facet może wpaść na pomysł robienia zdjęć swoich części ciała i
wrzucanie ich do netu :-) Ja bym się chyba tak nie przejmowała, ale jak się
martwisz to idź do lekarza. Według mnie nie wygląda to tak strasznie, ale ja
się nie znam.
Gosia

Gadu-Gadu 4367873

5. Data: 2005-10-21 19:57:32

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj gsk,

Dnia 21 października 2005 (21:52:25)
> [...]

> martwisz to idź do lekarza. Według mnie nie wyglšda to tak strasznie, ale ja

No dobra, wiedzialem ze sie zblaźnie, ale tak dlugo nie schodzi,
swedzi, boli, napuchniete i czerwone a dawno nic tu nie pisalem,
sami wiecie ;) Dzieki za odpowiedz, bede dalej smarowal mamusiną
maścią :)

Posesjusz
ICQ: 3385742

6. Data: 2005-10-21 20:51:13

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:796432268.20051021215732@wp.pl_spam_
Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_>
Było:
> swedzi, boli, napuchniete i czerwone a dawno nic tu nie pisalem,
> sami wiecie ;) Dzieki za odpowiedz, bede dalej smarowal mamusiną
> maścią :)

A jak byś tak kupił coś na uczulenie, np. Allertec - chyba tak się pisze? -
napij też się wapna...
Jeśli pomoże na chwilę a później znowu wróci to już tylko lekarz ci zostaje.
A jeśli masz nie iść do lekarza i umrzeć to choć zostaw swoje namiary do
nagrody Darwina... ;-)

7. Data: 2005-10-21 21:43:22

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Oct 2005 21:57:32 +0200, *Posesjusz*
<news:796432268.20051021215732@wp.pl_spam_> napisał(a):

> [...]
> swedzi, boli, napuchniete i czerwone a dawno nic tu nie pisalem,
> sami wiecie ;) Dzieki za odpowiedz, bede dalej smarowal mamusiną

Odpowiednie maści są zazwyczaj na receptę.
Maść Flucinar podobno działa na jad owada i łagodzi swędzenie.

--
Kaja

8. Data: 2005-10-21 21:44:45

Od: murek <p...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

może po praostu fenistil???
powinno przestać swędzieć...

pzdr
murek

9. Data: 2005-10-21 22:39:48

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 21 Oct 2005 23:44:45 +0200, *murek*
<news:202a9$43596147$d4ba9139$6541@news.chello.pl> napisał(a):

> może po praostu fenistil???
> powinno przestać swędzieć...

Faktycznie. To jest skuteczne na ukąszenia.

--
Kaja

10. Data: 2005-10-22 01:14:43

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Sławek,

Dnia 21 października 2005 (22:51:13)
Na temat "w lesie na grzybach i ugryzienie"

> A jeśli masz nie iść do lekarza i umrzeć to choć zostaw swoje namiary do
> nagrody Darwina... ;-)

Hehe, to tez mysl ;)

Posesjusz
ICQ: 3385742