w sprawie sexsu ..poradzcie coś mi

11. Data: 2003-04-11 16:15:01

Temat: Re: w sprawie sexsu ..poradzcie coś mi
Od: "zmb_1" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Unikajcie stosunkow "na szybko".

a ja myslalem ze to:
"wlozyl - wyjal - i gotowe"

maciej

12. Data: 2003-04-11 16:44:03

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <M...@p...fm>
napisał w wiadomości
news:b74oro$rjc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> No nie to nie ta grupa.

seksuologia nie jest dziedziną medycyny?

albo udane życie seksualne elementem zdrowia?

pozdrawiam,
xris

13. Data: 2003-04-11 19:41:05

Od: "Marek" <M...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xris" <x...@a...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Marek" <M...@p...fm>
> napisał w wiadomości
>

> albo udane życie seksualne elementem zdrowia?

a prawidłowy wypoczynek ( i tu proszę o opisy spędzania wolnego czasu , ocenę biur
turystycznych .. itp .)
a prawidłowe odżywianie (i tu proszę o opisy kilku wykwintnych dań lub warunków chowu
zwierząt lub roślin jadalnych)

aaaa tak wogóle to ze zdrowiem związane jest prawie wszystko i tu proszę o odrobinę
zdrowego rozsądku.

Marek

14. Data: 2003-04-11 20:09:43

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> każdy to powinien przeczytać
> dla nauki bądź... przyjemności ;)

No-no! Przyjemnosci wirtualnie nie sprawiam nikomu! Takiej uslugi poprostu
nie swiadcze! :-)

15. Data: 2003-04-11 20:17:33

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ty nie powinienes pisac w HTMLu! :-P

A jezeli chodzi o post: dziewczyna dostala odpowiedz, kilka osob
najwyrazniej sie zainteresowalo dyskusja, a ze GD sluza dla ludzi, a nie
ludzie dla GD, to uwazam, ze moze byc... Tym bardziej, ze pewnie dziewucha
pytala m.in. o bole i zapewne spodziewala sie odpowiedzi ludzi znajacych sie
na rzeczy, niz mlodocianow, ktorzy sa na grupach typu .....sex....., gdzie
dostanie rady typu ........... sam sie domyslasz jakiego typu.

Post jezeli juz, to byl MINIMALNIE OT.

16. Data: 2003-04-11 22:09:41

Od: "xris" <x...@a...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" M...@p...fm
napisał w wiadomości

> a prawidłowy wypoczynek ( i tu proszę o opisy spędzania
> wolnego czasu , ocenę biur turystycznych .. itp .)

opis spędzania czasu - nie
ale ból stawu kolanowego po wycieczce w góry - już tak
rady jak chodzić, żeby nie bolało - też

pytanie dotyczyło zaburzeń seksualnych, a tymi zajmuje się
medycyna.

> a prawidłowe odżywianie (i tu proszę o opisy kilku
wykwintnych
> dań lub warunków chowu zwierząt lub roślin jadalnych)

jeśli opisujesz tylko dlatego, bo wykwintne - nie
ale już piramida żywieniowa - IMO tak

warunki chowu zwierząt - to też medycyna, choć
weterynaryjna.
bardziej odpowiednia byłaby więc IMO pl.sci.weterynaria

warunki chowu roślin jadalnych - nie wiem, co to jest :-)
chów dotychczas kojarzył mi się raczej ze zwierzętami.

> aaaa tak wogóle to ze zdrowiem związane jest prawie
wszystko
> i tu proszę o odrobinę zdrowego rozsądku.

poczytaj opis grupy - na www.usenet.pl

Usenetem rządzą określone prawa, pytanie i dyskusja w tym
wątku
nie są sprzeczne z tematyką i opisem grupy.

Pozdrawiam,
xris

HTML>text

Objawy ciazy