wada wzroku a zwolnienie z wf

1. Data: 2006-10-12 18:41:33

Temat: wada wzroku a zwolnienie z wf
Od: c...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
mam duza wade wzroku (ok. -10). Na wf musze cwiczyc bez okularow (zeby np. pilka
ich nie stracic), co nie ukrywając mi przeszkadza bo po prostu nie widze. Oprocz
tego zauwazam ze po wiekszym wysilku fizycznym wieczorem moj wzrok jeszcze
bardziej sie pogarsza. Czy okulista wystawi mi zwolnienie z wf z powodu takiej
wady?

2. Data: 2006-10-12 18:50:19

Temat: Re: wada wzroku a zwolnienie z wf
Od: "agucha" <agucha78[malpa]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy okulista wystawi mi zwolnienie z wf z powodu takiej
> wady?

wg mnie jak najbardziej powinienes sie zglosic do lekarza po taki dokument:
po pierwsze nie mozesz swobodnie cwiczyc bez okularow a po drugie widocznie
wiekszy wysilek fizyczny nie sluzy Twojemu wzrokowi

3. Data: 2006-10-12 18:57:45

Od: "Katrin" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

idź do okulisty
ja miałam wadę "-5" i lekarz mi wsytawił zwolnienie z w-f z ćwiczeń siłowych
(np. stanie na rękach, robienie gwiazdy, fikołki, robienie mostka itp.)
i powiedział mi także, że takie nadyrżanie może spowodować
odklejeniem siatkówki
także mnie to trochę zdołowało,a le dbać o zdrowie trzeba
pozdr.
katrin

4. Data: 2006-10-12 19:52:52

Od: "stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam duza wade wzroku (ok. -10). ...
>....Czy okulista wystawi mi zwolnienie z wf z powodu takiej wady?

Powinien wystawić, właściwie dziwi mnie to pytanie, dlaczego dopiero teraz.
Wcześniej już powinni się tym zainteresować rodzice.

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

5. Data: 2006-10-12 21:32:55

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> [...]
> fizycznym wieczorem moj wzrok jeszcze bardziej sie pogarsza. Czy
> okulista wystawi mi zwolnienie z wf z powodu takiej wady?

no jasne, jestes jak kret bez nich... nie myslisz o soczewkach, do tego
wyglad...? Choc wlasnie krotkowidze kobiety maja ryzyko powiklan w czasi8e
ciazy/ porod? Chyba od wysilku i cisnienia krwi w oczodole,siatkowce (nie
jestem lekarzem) to i jak pisali stanie na glowie (naplyw krwi = slub
cieczy...) zabronione.

6. Data: 2006-10-13 14:55:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Oct 2006 23:32:55 +0200, Papkin wrote:

> [...] Chyba od wysilku i cisnienia krwi w oczodole,siatkowce (nie
> jestem lekarzem) to i jak pisali stanie na glowie (naplyw krwi = slub
> cieczy...) zabronione.

Ślub cieczy? Z kim? Po co? :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

7. Data: 2006-10-13 16:00:16

Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ślub cieczy? Z kim? Po co? :)

słup miało byc ale sie zle wpisalo cos! ;>

"Bezinwazyjne" usunięcie kamieni żólciowych z pozostawieniem woreczka?!
Dokladniejsze przetlumaczenie z j,ang.
zacma
Co na poprawę koncentracji i pamięci??
MALOPLYTKOWOSC a choroba Morbus Werlhof valde suspecta