wada zgryzu

1. Data: 2004-02-26 10:49:35

Temat: wada zgryzu
Od: "krogulec" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy jest mozliwosc ze przy wadzie zgryzu zakłada sie aparat tylko na jeden
łuk? Czy zawsze trzeba na oba?
Moze ktoś jakiś link do strony fachowej o tym mi przyśle?
Pozdrawiam
Krogulec

2. Data: 2004-02-26 12:12:36

Temat: Re: wada zgryzu
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest mozliwosc ze przy wadzie zgryzu zakłada sie aparat tylko na
jeden
> łuk? Czy zawsze trzeba na oba?
> Moze ktoś jakiś link do strony fachowej o tym mi przyśle?

sama mialam niedawno założony aparat ,to czy zakłada sie na jeden łuk zależy
od wady,ja miałam problemy z 1 i 2 wiec miałąm założonym na 2 łuki.
jesli masz krzywo rosnące zeby tylko na górze to nie ma sensu zakładać
aparatu na góre i dół.
p.>

testy PAPP
odstawienie tabletek - kiedy miesiączka?
odstawienie tabletek - kiedy miesiączka?
rosniecie paznokci - jak to jest
cilest - pytanie