waga kuchenna z wyliczeniem kalorii-ma ktos?

1. Data: 2002-11-12 16:50:20

Temat: waga kuchenna z wyliczeniem kalorii-ma ktos?
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoras z was dziewczynki ma taka wage? jesli tak, to napiszcie o
wrazeniach, wadach,
zaletach...przymierzam sie do kupna i chetnie poznam opinie osob, ktore juz
z nich korzystaly...

2. Data: 2002-11-12 22:19:07

Temat: Re: waga kuchenna z wyliczeniem kalorii-ma ktos?
Od: "owrank" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena <r...@p...pl> napisał(a):

> czy ktoras z was dziewczynki ma taka wage? jesli tak, to napiszcie o
^^^^^^^^^^^^^^^^^
Co to za dyskryminacja ;) ??? czy uważasz że faceci się nie odchudzają ? ;)

> wrazeniach, wadach,
> zaletach...przymierzam sie do kupna i chetnie poznam opinie osob, ktore juz
> z nich korzystaly...

Napisz coś więcej bo brzmi interesującą....
pozdrawiam. owrank

3. Data: 2002-11-13 10:53:51

Od: "M@ga" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wrazeniach, wadach,
> zaletach...przymierzam sie do kupna i chetnie poznam opinie osob, ktore

A czy jak odezwie sie chlopczyk to bedzie zle wdziane? :-)

Osobiscie polecam wage niemiecka z polskim oprogramowaniem ( niemieckie
wartosci BTW troche sie roznia od polskich)
Waga wazy ;-) a po podaniu kodu produktu (ze sciagi) podaje ilosc BTW i
kalorii.
W tej branzy jest to moja ulubiona firma. Sprzet uzywam od kilku lat dosc
intensywnie, bez awarii.

http://www.soehnle.com/SoehnleKW/Produktbereich/Prod
uktbereich.asp?pbid=7

Pozdrawiam
M@ga

4. Data: 2002-11-13 17:09:35

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.soehnle.com/SoehnleKW/Produktbereich/Prod
uktbereich.asp?pbid=7

ja akurat do tej firmy nie mam szczescia - 3 przerozne wagi ich mi sie
zepsuly, zas serwis maja czynny tylko w godz. 8-16. skoro maja gdzies
klientow, to i klienci z czasem sie ucza:) nigdy wiecej soehnle!

5. Data: 2002-11-13 17:10:03

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to za dyskryminacja ;) ??? czy uważasz że faceci się nie odchudzają ?
;)

odchudzaja, tylko takich glupot nie kupuja:)

dieta dla alergika
co zrobić, żeby poprawić wygląd cery
Muszę stracić kilka kilo
Jak to jest z Noblem dla dr Kwasniewskiego?
[MMM ?] Kawa i diabetycy