walentynkowo

51. Data: 2004-02-16 18:36:14

Temat: Re: walentynkowo
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "boletus" <b...@o...pl>

> Siódmego dnia musisz odpoczywać !
> Zapamiętaj to raz na zawsze !
:)
len zawsze znajdzie jakas wymowke
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

52. Data: 2004-02-16 19:32:49

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2hdxreyl7.fsf@sapijaszko.net...
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> writes:
>

> Niech Ci Inka powie, jaki śliczne kolczyki do paznocki
> widzieliśmy... Pakowane razem z wiertłem.

Inka, opowiedz :)))

Tak się zastanawiam...ten limeryk poniżej sąsiadowi dedykujesz...myślisz, ze
on grupę czyta? :)

Pozdrawiam Kaśka

53. Data: 2004-02-17 11:18:46

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

>No ba :-)
>A drugiego uchwalili ostatnio cosik (albo mi sie majaczy...), dzien
>panstwowosci polskiej, czy cus.. Orla Bialego?
>Jako posredni miedzy praca a konstytucja :-)

Każdy pomysł na dzień wolny popieram:-)

>Ciekawe, co wtedy wypada robic :-)

Poza Bozym Ciałem i 15 sierpnia, jak dla mnie wypada wszystko robić.
Na wsi wytłumaczyłam, że nie pracuję w święta zarobkowo, a za darmo
to nie praca.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

54. Data: 2004-02-17 15:26:27

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> wrote in

> Poza Bozym Ciałem i 15 sierpnia, jak dla mnie wypada wszystko robić.
> Na wsi wytłumaczyłam, że nie pracuję w święta zarobkowo, a za darmo
> to nie praca.

Wiesz, 1 maja to wogole nie wypada NIE pracowac...
Pozdrowienia - Ewa Sz.

55. Data: 2004-02-18 04:02:59

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message

> Z tego co ostatnio usłyszałem, to jest.

Nie chodzi mi o to, ze jak pogrzebac, to sie jakichs chrzescijanskich
korzeni nie mozna doszukac. Ale o to, ze np. Boze narodzenie jest tu
obchodzone tylko przez chrzescijan, natomist Zydzi maja Chanuke,
a Murzyni wymyslili sobie Kwanze. Muzulmanie tez cos tam maja.
A Walentynki obchodza wszyscy jak jeden maz.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

56. Data: 2004-02-18 06:39:08

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> writes:

[ciach o świętach]
> A Walentynki obchodza wszyscy jak jeden maz.

I żona :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Gospodyni jedna spod miasta Łódź
rzekła: ,,Dziwny odór gazu tu czuć.

57. Data: 2004-02-18 08:31:31

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Szczę?niak wrote:

>Wiesz, 1 maja to wogole nie wypada NIE pracowac...

Oczywiście. Ale 3 maja konstytucji czytać nie bede :-)

58. Data: 2004-02-18 10:47:13

Od: Iwona Sapijaszko <i...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Feb 2004 20:32:49 +0100, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> pisał(a):

> Inka, opowiedz :)))

Nie ma o czym mówić, trzeba zobaczyć albo przetestować jeśli chcesz,
żeby Twoi potomkowie znajdywali w ziemi precjoza z początku XXIw.
zastanawiając się po co, do czego i dlaczego ówcześni ludzie tego
używali, chcesz? :)
Łatwo zgubić w ogrodzie... super niepraktyczne choć zdecydowanie mniej
inwazyjne od kolczyka w pępku lub języku.

pozdrówka
Iwona

59. Data: 2004-02-18 11:00:30

Od: t...@i...pl (Tomasz Łukowski ) szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Łatwo zgubić w ogrodzie... super niepraktyczne choć zdecydowanie mniej
> inwazyjne od kolczyka w pępku lub języku.
Jesli te kolczyki mocuje sie w czesci paznokcia nie wystajacej poza palec to
nawet jesli zalaczone wiertlo ma srednice ponizej 5 mm i jest dosc ostre to
i tak nie wydaje mi sie to malo inwazyjne :)

> pozdrówka
> Iwona
Tomek

60. Data: 2004-02-18 13:21:12