walka z brzuchem

21. Data: 2002-01-09 09:07:21

Temat: Re: walka z brzuchem OT
Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bezurazuary <x...@y...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:h...@4...com..
.
> "alf" <s...@a...pl> wrote:
> Możliwe, w sumie znasz swój organizm lepiej. Pewnie mechanizm tego był
> taki że organizm zamiast pozbywać się kwasu mlekowego pozbywał się tego
> syfu który wprowadzenie DO właśnie wyprodukowało.

w zasadzie masz racje choc (nie wiem dlaczego ;-) wyczuwam zlosliwosc w
Twoim tonie,
w pierwszych miesiacach DO organizm pozbywa sie wielu niepotrzebnych rzeczy
jest to dokladnie opisane w ksiazkach i podejrzewam w wielu miejscach na
sieci

22. Data: 2002-01-09 09:28:16

Temat: Re: walka z brzuchem
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kris_ka" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
. Aha jest i siódme - starałem suę
> chodzić z wciągniętym brzuchem - to poprawia sylwetkę, można się nauczyć
> chodzic tak non-stop.

Gniotąc swoje podroby?
Czy to jest zdrowe dla organizmu?
Ponadto spięte mięśnie się skracają i mogą powstawać stany zapalne
przyczepów.
Dodam jeszcze, że Medycyna Chińska uważa, że przez spięty mięsień nie płynie
energia, powstają więc bloki energii w meridianach.
Czy szkody organizmu rekompensuje poprawna sylwetka?

Pozdrawiam
Leszek

23. Data: 2002-01-09 10:54:59

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomek Wilicki <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> Użytkownik alf <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a1fut5$q4b$...@n...tpi.pl...
> >

> innym rozwiązaniem jest robienie tych brzuszków do nóg pod kątem 45 stopni
> lub większym, czyli zgięte kolana

to tez ale bardziej mi chodzi o to ze latwo wycwiczyc miesnie brzucha
a zapomina sie o reszcie i napiecie wynikajace z silniejszych miesni
brzucha odklada sie wylacznie na kregoslupie zamiast na miesniach
grzbietu (to tak jakby postawic maszt i zamontowac tylko np. jeden odciag -
wytrzyma dopoki nie zawieje i innej strony, ale jak zaczniesz go napinac
(ten odciag) to maszt sie zlamie albo przewroci)

24. Data: 2002-01-09 14:13:52

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alf <s...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1h79v$mbs$...@n...tpi.pl...

> [...]
> wytrzyma dopoki nie zawieje i innej strony, ale jak zaczniesz go napinac
> (ten odciag) to maszt sie zlamie albo przewroci)

nie, zapytaj lekarzy sportowych, mięśnie grzbietu wystarczająco się same
trenują w czasie chodzenia, na problemy z kręgosłupem to właśnie trzeba
brzuch ćwiczyć. Kąt 45 lub większy sprawia że nie ma obciążeń na kręgosłup,
dotyczy to ludzi ze skoliozą, ponoć 75% populacji ma probolemy z
kręgosłupem...

tomek

25. Data: 2002-01-09 23:20:35

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> nie, zapytaj lekarzy sportowych, mięśnie grzbietu wystarczająco się same
> trenują w czasie chodzenia, na problemy z kręgosłupem to właśnie trzeba

jak ktos czasem chodzi...
ja wlasnie przygotowujac sie do sezonu
zapomnialem o tych partiach - a poza paroma cwiczeniami
glownie uzywalem klawiatury i pedalu gazu

dopiero nasilajace sie bole kregoslupa daly do myslenia
i zamontowalem drazek w przedpokoju

PS. zapomnialem ze jezeli ktos ma wielki brzuch to
miesnie grzbietu wyrabia nawet siedzac ;-))))
zwazywszy na niemaly dodatkowy moment
gnacy tulow w przod

26. Data: 2002-01-10 20:20:27

Od: "xeno" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co wiem bledem jest forsowanie organizmu przy
> sporej nadwadze i to z wielu powodow

Facet ma 179 i 84 kg, to nie jest DUZA nadwaga

27. Data: 2002-01-10 20:24:01

Od: "xeno" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz doszlam do 1000 i naprawde nie boli. Wiecie jaie to cudno uczucie
> przestac wreszcie wciagac brzuch jak ma sie na sobie cos obcisłego?

Z ciekawosci zapytam - czujesz jeszcze zmeczenie w miesniach, czy nie
forsujac sie mogla bys zrobic np. 1500 ?
(ile dziennie cwiczysz, jak reaguje kregoslup na tak liczne zawiasy?)

28. Data: 2002-02-02 00:09:53

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezurazuary <x...@y...com> skribis:

>masz lub miałeś problemy z kolanami zajmij się raczej jazdą na rowerze
>albo pływaniem.

Jazda na rowerze tez moze zle podzialac na kolano, wiem z doswiadczenia :)

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

29. Data: 2002-02-02 00:09:54

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> skribis:

> [...]
>energia, powstają więc bloki energii w meridianach.
>Czy szkody organizmu rekompensuje poprawna sylwetka?

To ja jeszcze dodam, ze mnie tak postawa kojarzy sie ze stresem, i nie
mozna sie chyba w tym zrelaksowac.
Pozdrawiam, Leh.

30. Data: 2002-02-02 15:01:12

Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Malutka" <m...@i...pl> napisał

> A wiecie jakie to cudowne uczucie nie wciagac brzucha i nie miec nic
> obcisłego?
>
> ;))) siwa
> Wielkie dzięki za ten głos rozsądku, siwa. Przez ostatnich 10 minut nerwowo
macałam swój, całkiem zgrabny choć nieszczególnie wyrzeźbiony brzuch i z
sekundy na sekundę czułam się coraz bardziej TŁUSTA. A wracając do Geri
Halliway to jak na mój gust była dużo atrakcyjniejsza zanim zaczęła "rzeźbić"
"De gustibus......"
Pozdrawiam
H.RL

popcorn
Powitanie
Problemy z nadwagą
Ziemniaki
czy nie uwazacie, ze diety nie maja sensu?