walka z wełnowcami

41. Data: 2014-07-20 20:18:21

Temat: Re: walka z wełnowcami
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 17:20, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-20 14:06, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Ryżyk!

No, w dodatku pasuje do tytułu wątku - wełnowiec.

Ewa

42. Data: 2014-07-20 20:42:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

>>> http://images67.fotosik.pl/14/5a3a08b9a0a09500gen.jp

> No, w dodatku pasuje do tytułu wątku - wełnowiec.

Ale czy pasuje również do treści wątku. Lubi wypić?

Jarek (jakiś on taki niewyraźny)

--
-- Posłusznie melduję, panie oberlejtnant,
że nie mam żadnych rozkazów co do tego kota.

43. Data: 2014-07-20 20:47:25

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ale czy pasuje również do treści wątku. Lubi wypić?

Wie Pan, co by się działo, gdyby lubił, prawda?
Nie w moim ogródku!!!

Ewa

44. Data: 2014-07-20 20:49:47

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> (jakiś on taki niewyraźny)

A niewyraźny, bo za moskitierą, która sprawdza się dość skutecznie i na
koty, jak widać, choć niewyraźnie.

Ewa

45. Data: 2014-07-20 21:22:59

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> za moskitierą, która sprawdza się dość skutecznie
> i na koty, jak widać, choć niewyraźnie.

Wygląda jakby się chciał przekomarzać.

--
Jarek

46. Data: 2014-07-20 23:23:56

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 08:50, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-07-19 23:49, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Tak, jestem stara.

Ja Was "kręcę", ale napisaliście dużo o zwalczaniu wełnowców na drzewach
owocowych, a w szczególności na jabłoniach.
Ten denaturat zamienię na jakiś bardziej spożywczy alkohol
i przed spojrzeniem na drzewa wypiję.
Może przestanę widzieć te wełnowce i nie będą mi przeszkadzać.
:-)))

Krycha.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

47. Data: 2014-07-20 23:24:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wygląda jakby się chciał przekomarzać.

Gorzej - chciałby mnie do tego zmuszać.

Ewa

48. Data: 2014-07-21 00:30:21

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Krycha napisała:

> [...]
> i przed spojrzeniem na drzewa wypiję.
> Może przestanę widzieć te wełnowce i nie będą mi przeszkadzać.

Ja bym im to wszystko, cośmy tutaj napisali, odczytał pod drzewem.
Z miejsca od tych słów padną. Jak muchy.

Jarek

--
Uciszyłem powaśnionych i spytałem, co jeszcze mówiła im pani o poezji.
-- Ze poezja upięksa świat!

49. Data: 2014-07-21 00:32:20

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Gorzej - chciałby mnie do tego zmuszać.

Jeśli facet wierzy, że coś wskóra, to ma jakieś zaćmienie.

--
Jarek

50. Data: 2014-07-21 06:25:57

Od: bbjk <a...@b...cc> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-20 20:49, FEniks pisze:

> A niewyraźny, bo za moskitierą, która sprawdza się dość skutecznie i na
> koty, jak widać, choć niewyraźnie.

U mnie moskitiery są nieco poszarpane kocimi pazurkami, ale ten "Twój"
nie ma takiej śmiałości, by się wspinać, a i widać, ze jest starszy,
więc bardziej stateczny. A moje rozpuściłam niemożliwie, właśnie teraz
mała mi siedzi na ramieniu, mruczy głośno i ociera mokry zimny nosek o nos.
--
B.

znikam z forum na około rok
Zapleśniała kurtka - jak wyczyścić? NTG