Re: wanna - blaszana czy akryl?

From: "Jacek T." <tomczak_jacek(kasujnawiasy)@wp.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: wanna - blaszana czy akryl?
Date: Fri, 18 Aug 2006 13:42:49 +0200

> a najlepiej zeliwna tyle ze trudna do dostania, droga, ciezka...

Własnie zamówiłem wanne żeliwną i rzeczywiście długi czas oczekiwania;
- droga? - podobno dobra wanna akrylowa kosztuje ok. 2/3 ceny żeliwnej (wg
mojego rozeznania i typu wanny który wybrałem) więc chyba cena nie jest aż
takim argumentem przeciw żeliwnej.
- ciężka? firma wniesie mi do mieszkania (więc się nie namęczę) ciężka
znaczy stabilna czego nie można powiedzież o wannie akryowej.
No i można ją "szorować" wszystkim i niebać się że się porysuje przebarwi
itp. (moje dzieci mają różne pomysły)
i mam nadzieję że postoi jak ta stara żeliwna, która ma 30 lat i jeszcze się
dobrze prezentuje.

Dlatego zdecydowałem się na żeliwną - choć długo się zastanawiałem.
Pozdrawiam
Jacek