warszawa- spotkanie 30-05-2003

1. Data: 2003-05-28 16:07:00

Temat: warszawa- spotkanie 30-05-2003
Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, spotykałyśmy się w ubiegłym tygodniu. Ale może chcecie w ten piątek,
będzie niespodzianka :), zwłaszcza dla starszych stażem grupowniczek . Jeśli
nie to z "niespodzianką" spotkam się sama. Będziecie żałować ;)

Miejsce jak zwykle Cafe Brama, pochwaliłam naleśniki i "niespodzianka" ma na
nie ochotę. Później możemy pójść do naszego ogródka na Krakowskie, już
działa :)

Tak, nie ma Julity, Anula też nieobecna. Ale reszta może przyjdzie?
Przynieście ze sobą wszystkie robótki, nawet te nieskończone, trzeba się
pochwalić, koniecznie.

Czekam na odzew

Ela

1. Data: 2003-05-28 18:44:25

Temat: Re: warszawa- spotkanie 30-05-2003
Od: "sekutnica" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odzywam sie, ja bardzo chetnie. Frywolitkuje sobie obroze na szyje ;)
Niespodzianka mowisz ..... ciekawe.
O zapomnialabym, nie zdazylam sie pochwalic moim SKONCZONYM kaktusem. Jest
na mojej stronce www.sekutnica.com

--
sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

1. Data: 2003-05-28 20:32:01

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odzywam sie, ja bardzo chetnie. Frywolitkuje sobie obroze na szyje ;)

Jednak :)

> Niespodzianka mowisz ..... ciekawe.

Wirtualnie znasz.

> O zapomnialabym, nie zdazylam sie pochwalic moim SKONCZONYM kaktusem. Jest
> na mojej stronce www.sekutnica.com

Widziałam, gratuluję. A gdzie reszta tych kaktusów? Z tej serii były trzy,
później doszło jeszcze kilka. Będziesz robiła wszystkie?
Ja do swoich zaczęłam robić tło, zastanawiam się czy jednak nie zostawić jak
jest, znów będę kończyć trzy lata :)

A ja się tez pochwalę. Skończyłam !!! wędkarza. Jutro może pojadę po ramkę.
I jeszcze skończyłam jakieś kwiaty w wazonie.
Wreszcie, uffff.
Teraz muszę zacząć coś nowego. Tylko co???? Brak mi pomysłów, nie wzorków.

> --
> sekutnica niezakochana, bezfacetowa i dobrze

Ela, zakochana jak zwykle. I wciąż w tym samym ;)

1. Data: 2003-05-29 07:29:53

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tak, nie ma Julity, Anula też nieobecna. Ale reszta może przyjdzie?
> Przynieście ze sobą wszystkie robótki, nawet te nieskończone, trzeba się

Ja co prawda nowa, ale pendem przybendem !!!
Wezme ze soba poncho, ktore wymaga juz tylko wykonczenia - przy dobrych
wiatrach dzisiaj sie uda. I moze jeszcze cos wezme...

Kot

1. Data: 2003-05-29 08:00:05

Od: "Monia" <m...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja znowu nie mogę.....................
Idę się ukulturalnić do teatru...... buuuuuuuuuuuuuuu
Monia buuuuuuuuuuuuuuuuuuu

1. Data: 2003-05-29 12:49:49

Od: "kroowka" <k...@o...pl_NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

<ciach, ciach, ciach :) zostało tylko to co mnie interesuje, spotaknie
niestety nie może, bo ja z Olsztyna>
Jest

> Widziałam, gratuluję. A gdzie reszta tych kaktusów? Z tej serii były trzy,
> później doszło jeszcze kilka. Będziesz robiła wszystkie?

Śliczny ten kaktusik :)
A mogłabym poprosić o schematy całej seryjki, bo widzę że podobno jest :)))

Ja też niedawno popełniłam 2 kaktusy z takiego rządka pięciu sztuk
(oczywiście chętnie służę wzorkiem), ale nie mam narazie skanów, może na
wakacje bedę miała, no i może do wakacji to jeszcze z 1 chociaż dorobię :)),
to wtedy się pochwalę.

> Ja do swoich zaczęłam robić tło, zastanawiam się czy jednak nie zostawić
jak
> jest, znów będę kończyć trzy lata :)

tu bym powiedziała że zostawić :) moje też mam bez tła i ten, który pokazuje
Sekutnica bardzo dobrze wygląda bez tła

Pozdrawiam i życzę Wam obu po całej serii kaktusów
No i miłego spotkanka

--
, ,
()'.".'() Olcia - kroowka

1. Data: 2003-05-30 07:24:23

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śliczny ten kaktusik :)
> A mogłabym poprosić o schematy całej seryjki, bo widzę że podobno jest
:)))

Hej, odpowiedź poleci na priv. Później.
A ja widziałm je gdzieś na rosyjskiej stronie, nie pamiętam której ale na
pewno nie na 7a. I jeszcze widziałam robione wełną ściegiem gobelinowym.

> [...]
> (oczywiście chętnie służę wzorkiem), ale nie mam narazie skanów, może na
> wakacje bedę miała, no i może do wakacji to jeszcze z 1 chociaż dorobię

Też prześliczne, stoją w kolejce u mnie.

> tu bym powiedziała że zostawić :) moje też mam bez tła i ten, który
pokazuje
> Sekutnica bardzo dobrze wygląda bez tła

Tak, ale Anka robiła ma miękkiej kawnie. Widziałąm w tarkcie, prześlicznie
to wygląda. Ja zaś robiłam na kanwie sztywnej, co prawda bardzo gęstej, ale
jednak dziurki są widoczne. Robiłam dwona nitkami :(
Tło już zaczęłam jedną nitką, też ładnie wychodzi. I leci jakoś szybko.
Tylko wzrok już nie ten, szybko się męczy.

> Pozdrawiam i życzę Wam obu po całej serii kaktusów

I nawzajem, powiększenia kolekcji.

> No i miłego spotkanka

Dziękujemy, będzie miło jak zwykle. Może nawet wreszcie coś napiszemy na ten
temat :)

Pozdrawiam
Ela

[xxx]link