warygodność testu ciążowego...

1. Data: 2005-04-01 13:05:49

Temat: warygodność testu ciążowego...
Od: "Kasiutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jeśli ktoś pije dużo wody,a wykonał test ciążowy zgodnie z instrukcją,
to wskazania mogą być błędne? Chodzi konkretnie o to, czy mocz nie będzie
zbyt "rozcieńczony". Test był wykonany po 20 dniach od domniemanego
zapłodnienia.

2. Data: 2005-04-01 13:12:13

Temat: Re: warygodność testu ciążowego...
Od: "Kasiutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze,że na opakowaniu było napisane,że wykrywa ciąże już po 6dniach
i że ma bardzo wysoką skuteczność(ponad 99%)

3. Data: 2005-04-01 13:14:56

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jeśli ktoś pije dużo wody,a wykonał test ciążowy zgodnie z instrukcją,
> to wskazania mogą być błędne? Chodzi konkretnie o to, czy mocz nie będzie
> zbyt "rozcieńczony".

ludzie to sobie problemy wymyslaja.

Test był wykonany po 20 dniach od domniemanego
> zapłodnienia.

zrób test rano po terminie spodziewanej miesiaczki.
p.

4. Data: 2005-04-01 16:12:31

Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodam jeszcze,że na opakowaniu było napisane,że wykrywa ciąże już po 6dniach
> i że ma bardzo wysoką skuteczność(ponad 99%)

po 6 dniach od ew. zapłodnienia?
wyszedł ci pozytywny czy negatywny?
zreszta najlepiej isc na abdanie krwi i wszytsko jasne.
p.

5. Data: 2005-04-02 04:53:52

Od: "Kasiutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisane było,że już po 6dniach wykrywa. U mnie to już było 20dni i
dodatkowo 3dni po terminie spodziewanej mniesiączki.Wyszedł negatywny.

6. Data: 2005-04-02 05:34:49

Od: "Kasiutek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bo to w sumie chodzi o to, że nie bardzo mi się spieszy do bycia mamusią.
Test powtórzę dzisiaj. Tylko chciałabym, żeby może ktoś mi powiedział,czy
duże jest parwdopodobieństo, że wynik był nieprawdziwy, w ww. sytuacji

porfiria
problem z ciaza! pilne!
trudna diagnoza2
Poradnia Dermatologiczna - Wroclaw