warzywa sezonowe

1. Data: 2005-04-12 06:01:18

Temat: warzywa sezonowe
Od: "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzien dobry:)

tak patrze na slonce za oknem i zastanawiam sie, jakie teraz sa warzywa
(poza tym ze drogie mlode ziemnaczki bo je juz widzialam)? i na razie nic mi
dlo glowy nie przychodzi a przydaloby sie korzystac jusz z urokow
wiosennych.

--
pozdrawiam cieplutko
**agatka**

1. Data: 2005-04-12 06:07:17

Temat: Re: warzywa sezonowe
Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Mryczko napisał:

> [...]
> (poza tym ze drogie mlode ziemnaczki bo je juz widzialam)? i na razie nic mi
> dlo glowy nie przychodzi a przydaloby sie korzystac jusz z urokow

Szpinak. Pokrzywa. Mniszek lekarski.
Mówię o tych rosnących pod tzw. dachem nieba i słońcem, a nie ze
szklarni, czy spod folii. Szpinak można kupić lub wziąć ze swojego
ogródka, a tamte nazbierać w oddaleniu od miast i szos.
--
pa, Basiabjk

1. Data: 2005-04-12 06:28:27

Od: "Alko" <w...@s...na-ryj.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> szklarni, czy spod folii. Szpinak można kupić lub wziąć ze swojego
> ogródka, a tamte nazbierać w oddaleniu od miast i szos.

bo młode kartofelki są tak samo sezonowe jak pomarańcze (znaczy ze szklarni)

1. Data: 2005-04-12 10:14:51

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:d3fnvq$2jp$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
> nic mi
> dlo glowy nie przychodzi a przydaloby sie korzystac jusz z urokow

Rzodkiewka...?
Ania
--
Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ
***************moje skarby: http://tinyurl.com/6qc7c ***************

1. Data: 2005-04-12 11:47:52

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "@nn" <a...@p...pl>
> Użytkownik "Agata Mryczko" <a...@g...univ.gda.pl>

> Rzodkiewka...?

Czytam, czytam i tak sie zastanawiam czy to ze mną jest cos nie tak?
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=56317
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-12 12:19:52

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "@nn" <a...@p...pl>

> Czytam, czytam i tak sie zastanawiam czy to ze mną jest cos nie tak?
> http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=56317

A tak mniej więcej to o co Ci chodzi? Wszak przytoczona w linku definicja
pokrywa się z tym o czym tu mowa
Pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2005-04-12 12:27:38

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl>

> A tak mniej więcej to o co Ci chodzi? Wszak przytoczona w linku
definicja
> pokrywa się z tym o czym tu mowa

Hmmmmmmmmmm, idzie o to, że to jeszcze nie jest sezon na rzodkiewki
[skoro ktoś szuka ww. rosnących za oknem w PL].
Teraz to możesz zacząć polowanie w sklepach na nowalijki szklarniowe a
za jakiś czas spod folii lub inspektu.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-12 12:30:39

Od: "batory" <b...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> [skoro ktoś szuka ww. rosnących za oknem w PL].
> Teraz to możesz zacząć polowanie w sklepach na nowalijki szklarniowe a

No tak, w zasadzie jeszcze nic teraz nie rośnie. Chyba, że fiołki, które
można ponoć kandyzować.
Pozdr. - A.

1. Data: 2005-04-12 12:36:12

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@b...poczta.onet.pl>
> No tak, w zasadzie jeszcze nic teraz nie rośnie. Chyba, że fiołki,
które
> można ponoć kandyzować.

Krysia T. bodajże kiedyś opisywała i nawet pisała do czego ich używa.
--
Pozdrawiam, Jerzy

1. Data: 2005-04-12 12:38:49

Od: "masia" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krysia T. bodajże kiedyś opisywała i nawet pisała do czego ich używa.
> --
A Madzia lawendem.
masia

Sernik bez jajek