wasza fanka

1. Data: 2002-09-03 06:36:06

Temat: wasza fanka
Od: "Ewa20" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od ponad roku jestem waszą fanką no i swojego rodzaju złodziejką .
Tak sobie bez pardonu korzystam z waszych rad , stronek i wzorów.
Postanowiłam się ujawnić i przystąpić do grupy (jeśli pozwolicie) mam na
imię Ewa jestem z Wrocławia i interesują mnie wszelkie robótki ,robię
witraże, figurki z masy solnej , rysuję i maluję ostatnio też igłą.Nie mam
za wiele czasu ponieważ prowadzę firmę i papiery wręcz dobijają mnie , ale
uważam ,że wszelkiego rodzaju artystyczne prace działają antystresowo,
zwłaszcza jak się ich zacznie kilka jednocześnie i nie myśli się o pracy tej
zawodowej a o tym co najpierw ukończyć.

1. Data: 2002-09-03 06:46:37

Temat: Re: wasza fanka
Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
i pozdrawiam
Ilona z Krakowa

1. Data: 2002-09-03 06:48:28

Od: "Liana" <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa20 <k...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:al1lcd$gtd$...@n...tpi.pl...
> [...]
> uważam ,że wszelkiego rodzaju artystyczne prace działają antystresowo,
> zwłaszcza jak się ich zacznie kilka jednocześnie i nie myśli się o pracy

Witaj, witaj, siadaj i opowiadaj co teraz robotkujesz :))

Pozdrawiam
Liana
LODZ

1. Data: 2002-09-03 07:15:12

Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj i powiedz dlaczego sie tak dlugo nie ujawnials/
Balas sie uzaleznionych maniaczek? :-))))))))))))))))))

Grazyna z Gdyni

1. Data: 2002-09-03 07:16:58

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewciu i "robótkuj" z nami.
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-09-03 08:17:39

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Przystępuj, przystępuj do grupy. Im więcej nas tym więcej dobrych rad,
pomysłów, wzorków i inspiracji:)))
Pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2002-09-03 16:50:02

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Etam, takich pasożytów jest więcej (ja też :) ). Czytam, odpowiadam, nic nie
wysyłam ale jak ktos będzie w wielkiej potrzebie, a u mnie to coś będzie, to
ten skaner, którego nie mam gdzieś poszukam. Zresztą mieszkam we Wrocławiu
to jakaś -kiś grupowiczka -cz poratuje.
Pozdrawiam,
Dorota.

1. Data: 2002-09-03 17:20:03

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota" <d...@w...pl> :

> [...]
> coś będzie, to ten skaner, którego nie mam gdzieś poszukam. Zresztą
> mieszkam we Wrocławiu to jakaś -kiś grupowiczka -cz poratuje.

Oczywiscie :) W razie czego sluze skanerem :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-09-06 18:08:01

Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
> "Dorota" <d...@w...pl> :

> Oczywiscie :) W razie czego sluze skanerem :)
>
> Pozdrawiam,
> Monika (Wroclaw)
>
> --
> m...@p...fm
> GG 86099 ** ICQ 23487118
Serdeczne dzięki
Dorota

zmiana w adresie
PODSUMOWANIE: Tasma odblaskowa - zeby przyszyc do ubranka i byc widocznym w nocy
(szydelko) Adres stronki
Do Ani (Deręgowskiej) :-)
PATERNAYAN WOOL