Re: wątpliwości, a za 2 tygodnie egzamin (mianowanie)

From: karina <k...@p...fm>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: wątpliwości, a za 2 tygodnie egzamin (mianowanie)
Date: Thu, 10 Aug 2006 08:25:12 +0200

Użytkownik zarze napisał:

> mam takie pytanie: czy komisja ocenia (przyznaje punkty) tylko za spełnienie
> przez nauczyciela wymagań (wg punktu b i pierwszej * w punkcie a) czy
> równiez za odpowiedzi na pytania (wg drugiej * punktu a i wypowiedzi Kriska)
> ?

Biorą pod uwagę i twoją prezentację i odpowiedzi na pytania.

> A ja dostałam zawiadomienie, ze egzamin odbedzie sie 21 sierpnia. Jak to sie
> ma do powyższej cytaty??

Ja miałam egzamin w listopadzie :-) Jak widać, ma się nijak do cytatu.

> 3 problem.
>
> Czy na ewentualne pytanie komisji "co zapewnia system oswiaty?" mam
> odpowiedzieć:
> a) system oswiaty zapewnia .... i tu wymienic 16 podpunktów, których sie w
> zyciu nie naucze, czy
> b) jest to szczególowo wyjasnione/opisane/wymienione w UoSO, Rozdzial 1, art
> ktorystam
> ?
>
> chodzi mi o to ze mam glowe :) aby z niej korzystac, a nie aby ja
> "zaśmiecac" :)

No niestety, ja byłam tak przerażona, że zawalę, że nauczyłam się na
pamięć... Ale tak do końca to nie jestem pewna, czy wystarczyłoby
powiedzieć tylko gdzie można to znaleźć. Proponuję nauczyć się chociaż
paru punktów, żeby pokazać, że coś jednak konkretniej wiesz.

> ps. kobieta, jak nie ma juz zadnego problemu, to z pewnością jakis sobie
> wymysli... :)

No ba :-)

Pozdrawiam,
Karina