wątroba a przyprawy i produkty spozywcze

21. Data: 2007-04-01 18:36:03

Temat: Re: wątroba a przyprawy i produkty spozywcze
Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
news:eumiu1$e96$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Mój post nie był do Ciebie Sławku...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Spoko ;) zauważyłem, choć nie popieram takiej formy.

--
Slawek

22. Data: 2007-04-01 19:47:48

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bodzio" <b...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eumue3$rtj$...@i...gazeta.pl...
> [...]
> stwierdził ze od leków i alkoholu uszkodziłem sobie watrobe
(...)
> nerwicowe to jednak zdaje sobie sprawe ze przez mój dotychczasowy tryb
> zycia wyprowadziłem organizm z równowagi, teraz próbuje ja przywrócić, z
> tego co sie orientuje to jest ze soba wszystko powiazane i ze jeden organ
> odziaływuje na inny, mam dosc tej całej chemii ktrymi lecza lekarze i z
> tego co zauwazyłem to czym wiecej recept tym lepiej, juz w to nie wierze,
> zostało mi jedynie szukac zdrowia w zdrowym zyciu i diecie

jest jeden maly problem , podajesz duzo szczegolow osobie ktora nie ma
bladego pojecia o leczeniu chorob, a wiec doradzal bym ostroznosc z
zaleceniami jakie ta "osoba" poda

Jurek

23. Data: 2007-04-01 20:53:55

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jest jeden maly problem , podajesz duzo szczegolow osobie ktora nie ma
> bladego pojecia o leczeniu chorob, a wiec doradzal bym ostroznosc z
> zaleceniami jakie ta "osoba" poda

wiem ale nie chodzi o leczenie bo to prowadza moi lekarze, chodzi o diete
czyli o to co obciaza watrobe i woreczek zółciowy, a co wzmacnia? mysle ze
gdybyscie napisali choc to pierwsze to byłoby na prawde super z waszej
strony...

pozdro
bodi

24. Data: 2007-04-01 21:08:37

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bodzio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> czyli o to co obciaza watrobe i woreczek zółciowy, a co wzmacnia? mysle ze
> gdybyscie napisali choc to pierwsze to byłoby na prawde super z waszej

Jejku ;) ja bym ci napisał ale i tak nie zastosujesz ;( wiec po co się wysilac ???

P.S.
wszystko mozna znaleźć w necie ;)

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

25. Data: 2007-04-02 00:16:02

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> strony...

Jejku ;) ja bym ci napisał ale i tak nie zastosujesz ;( wiec po co się
wysilac ???

skąd ta pewnosc, jejku? :>

P.S.
wszystko mozna znaleźć w necie ;)

wiec po co wogóle jest ta frupa? :>>

Pozdrawiam ;)
Bodi

26. Data: 2007-04-02 07:43:44

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skąd ta pewnosc, jejku? :>

Przeczytałem twój post ;)

> P.S.
> wszystko mozna znaleźć w necie ;)
>
> wiec po co wogóle jest ta frupa? :>>

generalnie grupa istnieje dla Marcina Kulińskiego vel Cooler ;) na której
może ubliżać innym użytkownikom, w najinteligentniejszy sposób udowadniać
interlokutorowi jego debilny poziom ;) i trenować obsługę K/F w różnych
czytnikach news. Kolejnym powodem istnienia jest także A/Hanna clay
występująca obecnie pod nickiem Jeef (Jeff) itp. tylko że w jej przypadku
chodzi o terapie;) lekarze okresowo dają jej do dyspozycji komp dzięki
któremu wyładowuje swoją agresje. Służy takze do zabawy ;)

--
"Otoz za sprawa diety wegetarianskiej (bo czegoz by innego?) pozbylem sie
lupiezu, wyleczylem jaskre, nerwice serca oraz wrastajace paznokcie." Marcin

27. Data: 2007-04-02 09:06:34

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lecza lekarze i z tego co zauwazyłem to czym wiecej recept tym lepiej, juz
> w to nie wierze, zostało mi jedynie szukac zdrowia w zdrowym zyciu i

Na tym to właśnie polega. Zdrowy człowiek dla lekarza jest
zupełnie nieprzydatny. Dużo wizyt i dużo recept. To jest to.
A w sprawie wątroby. Jedzenie bez konserwantów, tzn. sam
sobie rób z surowców, nie kupuj z przemysłu.
Ogranicz węglowodany, głównie owoce i słodycze.
Od olei (handlowych) tak surowych jak i do smażenia
z daleka (wątroba cierpi okrutnie). Może być oliwa z oliwek.
Margaryn też raczej nie używaj.

To tyle, bez wdawania się w ideologiczne spory.
Pozdrawiam, jangr.

28. Data: 2007-04-02 11:10:53

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bodzio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> skąd ta pewnosc, jejku? :>

Przeczytałem twój post ;)

> P.S.
> wszystko mozna znaleźć w necie ;)
>
> wiec po co wogóle jest ta frupa? :>>

generalnie grupa istnieje dla opluwania optymalnych !! dla Marcina
Kulińskiego vel Cooler ;) jest miejscem gdzie może ubliżać innym

29. Data: 2007-04-02 11:12:00

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

slawek napisał(a):

> generalnie grupa istnieje dla opluwania optymalnych !!

Bez przesady bo Oni sami sobie dają radę ;) Sami siebie przedstawiają
jako wypisz wymaluj ofiary ewangelizacji metodą prania mózgu.

j.

30. Data: 2007-04-02 12:14:28

Od: "bodzio" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "bodzio" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> To tyle, bez wdawania się w ideologiczne spory.
> Pozdrawiam, jangr.

dzieki, a co z przyprawami,niektóre ponoc ułatwiaja trawienie a co np z
pieprzem, czosnkiem, ostra papryką, keczupem, musztarda, majonezem, innymi?

co sądzicie na temat skuteczności leków
Otylosc/mozg
jurek
Dieta srodziemnomorska