watroba - oslona i regeneracja

1. Data: 2005-01-11 13:27:26

Temat: watroba - oslona i regeneracja
Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co z dostepnych na rynku srodkow na ochrone i regeneracje watroby polecicie?
(najlepiej bez recepty - oczywiscie cena gra niebagatelna role)

2. Data: 2005-01-11 13:44:23

Temat: Re: watroba - oslona i regeneracja
Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2005 14:27:26 +0100, nowac napisał(a):

> Co z dostepnych na rynku srodkow na ochrone i regeneracje watroby
> polecicie? (najlepiej bez recepty - oczywiscie cena gra niebagatelna role)

Co powoduje jej nadwątlenie. Sylimarol np. jest bez recepty i
dość skuteczny szczególnie przy opdniesionych transaminazach. Zalecany
m.in. w leczeniu wirusowego zapalenia wątroby ale i w stanach po
przepiciu alkocholowym

3. Data: 2005-01-11 14:07:41

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dość skuteczny szczególnie przy opdniesionych transaminazach. Zalecany
> m.in. w leczeniu wirusowego zapalenia wątroby ale i w stanach po

o widzisz... ;) ile toto kosztuje?? a jak hepatil?

4. Data: 2005-01-11 14:22:47

Od: kesser <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 11 Jan 2005 15:07:41 +0100, nowac napisał(a):

> o widzisz... ;) ile toto kosztuje?? a jak hepatil?

Wczoraj kupiłem za 6.79 :-) Hepatil z tego co wiem to chyba to samo
stosowane zamiennie ale pewności nie mam:-)

5. Data: 2005-01-11 22:09:23

Od: "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze to essentiale forte - o dziwo w mojej aptece bez recepty !!!!!!!!!
Zamiennik na pewno bez recepty i tanszy to Esseliv - swietne leki !
Hepatil mnie nie rusza

Simonto

6. Data: 2005-01-12 07:13:12

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simonto" <s...@T...TOonet.pl> napisał w wiadomości
> Najlepsze to essentiale forte - o dziwo w mojej aptece bez recepty
!!!!!!!!!
> Zamiennik na pewno bez recepty i tanszy to Esseliv - swietne leki !
> Hepatil mnie nie rusza
mozesz cos o tym wiecej napisac?? dlaczego takie wnioski??

7. Data: 2005-01-12 09:58:17

Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj kupiłem za 6.79 :-) Hepatil z tego co wiem to chyba to samo
> stosowane zamiennie ale pewności nie mam:-)
a co z srodkami o ktorych pisal simonto: esssentiale forte i esseliv??

8. Data: 2005-01-16 13:19:14

Od: "Istvan" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jak najbardziej polecam czyszczenie organizmu, ponieważ sam stosowałem
czyszczenie organizmu za pomocą zestawu preparatów ziołowych. Skutek był u
mnie i u wielu innych osób tak pozytywny, że każdemu mogę śmiało polecić
kurację. Nawet osoby zawodowo zajmujace się leczeniem i profilaktyką ochrony
zdrowia stosowały te kurację dla siebie.
Mogę Cię skontaktowac z fachowcem w tej dziedzinie, z Warszawy.

Pozdrawiam
Istvan

9. Data: 2005-01-16 13:23:03

Od: "Andi" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ochrony
> zdrowia stosowały te kurację dla siebie.
> Mogę Cię skontaktowac z fachowcem w tej dziedzinie, z Warszawy.

Tak BTW - to uzytkownik Anna i Istvan to praktycznie ten sam :) zreszta IP
mowi samo za siebie,
tyle ze odpowiedzi wrzucane sa seryjnie :D troche to dziwne :)

10. Data: 2005-01-16 13:28:15

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak BTW - to uzytkownik Anna i Istvan to praktycznie ten sam :)

Te już siedzą w plonkownicy. Każde kolejne wcielenie tego ziołowego
spamera też tam wyląduje :D

Paulina

Irygator - CuraMed - opinie?
okulary u 7-latka