wawa gdzie najtaniej nici Ariadny??

1. Data: 2004-09-11 20:59:15

Temat: wawa gdzie najtaniej nici Ariadny??
Od: "Alienora - Zosia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na bazarku przy Kondratowicza (Bródno) są po 1,80. A chyba bęe potrzebowała
sporej ilości kolorków do szycia. Popatrzcie przy okazji, może gdziś na mieście
jest taniej??????

Pozdrawiam,
Zosia - Alienora

1. Data: 2004-09-12 15:26:31

Temat: Re: wawa gdzie najtaniej nici Ariadny??
Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alienora - Zosia wrote:

> Na bazarku przy Kondratowicza (Bródno) są po 1,80. A chyba bęe potrzebowała
> sporej ilości kolorków do szycia. Popatrzcie przy okazji, może gdziś na mieście
> jest taniej??????
Rany boskie, chyba nieźle przesadzili z ceną. W Wołominie są po 1 zł a
i to moim zdaniem sporo, bo ostatnio w Ustrzykach kupowałam po 0,80 zł.
Jakby co, mogę Ci kupić u siebie i podrzucić jak się w końcu umówimy ;)
Zobacz też na Targowej, chyba mają też w okolicach złótówki :)
pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-12 15:50:51

Od: "Kasiatoya" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
potrzebowała
> sporej ilości kolorków do szycia. Popatrzcie przy okazji, może gdziś na

to juz chyba lepiej kupic wysylkowo ze sklepu mulinka
http://www.mulinka.pl/sklep/index.php?cPath=1&topSsi
d=3d584e50cca50e03623877
dd88e2e4dd
tam maja jak pisza po 75gr. + koszty przesylki (jakies 8 zl. chyba)
jak duzo kolorow to sie oplaca nawet z tymi kosztami przesylki

w otwocku ariadna jest w jednym miejscu po1zl. w drugim po 90gr.

pozdrawiam
kasiatoya

1. Data: 2004-09-13 10:31:54

Od: "Majkii" <m...@n...wp.bzdet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
potrzebowała
> sporej ilości kolorków do szycia. Popatrzcie przy okazji, może gdziś na

Ja osobiście kupuję mulinę Ariadny w pasmanterii, która się mieści w
okolicach ulicy Ostrobramskiej visa vi Radwaru - ciąg sklepów za stacją
benzynową.
Jedna mulina kosztuje tam 1 zł.

Pozdrawiam
Kita z Warszawy

1. Data: 2004-09-13 15:13:16

Od: "Sylwia" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tam maja jak pisza po 75gr. + koszty przesylki (jakies 8 zl. chyba)
> jak duzo kolorow to sie oplaca nawet z tymi kosztami przesylki

Muilnka jest internetowa filia stacjonarnego sklepu wlasnie w Wa-wie(Hala
Gwardii), a dokladniej:
http://www.mulinka.pl/sklep/firma.php?topSsid=3d584e
50cca50e03623877

Tylko nie wiem jak sie maja ceny internetowe do "stacjonarnych"

Pozdrawiam
Sylwia (Warszawa-Lodz)

1. Data: 2004-09-14 20:07:54

Od: ""rosteczek" z Warszawy" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Cześć
>Byłam dziś w pasmanteri w Hali Gwardi
> tam do końca tygodnia Ariadna jest po 85gr.
Pozdrawiam.
Aneta

1. Data: 2004-09-15 05:34:44

Od: "Iwona Ż" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> w otwocku ariadna jest w jednym miejscu po 1zl. w drugim po 90gr.
>
> pozdrawiam
> kasiatoya

W Otwocku znam tylko jedną pasmanterię przy ul. Andriollego, w którym miejscu
jest druga ?

Iwona Ż

hobby studio - pytnie o katalog
[ot?] wpadlam we frywolitki