wawa-jeszcze raz

1. Data: 2003-12-01 22:13:29

Temat: wawa-jeszcze raz
Od: "Jan" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję, aby wszystkie zakręcone jeszcze przed świętami mogły się
pochwalić aniołkami , gwiazdeczkami , bombeczkami i innymi cudami. Ja
proponuję poniedziałek 15. 12. 03.
Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.
Otylia

1. Data: 2003-12-02 18:33:34

Temat: Re: wawa-jeszcze raz
Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proponuję poniedziałek 15. 12. 03.
> Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.

Buu, jakponiedziałek, to znowu będę miała raptem 15 minut :( nie dałoby się
np. we wtorek?
pozdrawiam bardzo serdecznie
nieponiedziałkowa Ela :)

1. Data: 2003-12-02 18:36:40

Od: "Jan" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi ale ja mogę tylko w poniedziałek.
Otylia

1. Data: 2003-12-02 19:14:30

Od: "Ela Sroczyńska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przykro mi ale ja mogę tylko w poniedziałek.
> Otylia

to wpadnę i pomacham :))))))
pozdrawiam
Ela tym razem z szydełkiem :)

1. Data: 2003-12-03 07:20:31

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan" napisał w wiadomości
> Proponuję, aby wszystkie zakręcone jeszcze przed świętami mogły się
> pochwalić aniołkami , gwiazdeczkami , bombeczkami i innymi cudami. Ja
> proponuję poniedziałek 15. 12. 03.

teraz to mi pasuje, a co bedzie to sie okaze:)

> Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.

Propozycji nie mam bo od czasu studiow wypadlam z 'lokalowego obiegu" ale
jestem za zmiana knajpy:)

pzdr
yenn zapracowana:(

1. Data: 2003-12-04 15:57:14

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proponuję poniedziałek 15. 12. 03.
> Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.

Na dzień dzisiejszy wiem, że mogę. Co będzie później, nie wiem. Tyle już Ci
napisałam wcześniej.
Co do miejsca - trzeba zmienić. Ale, lokalu to nie znajdę. Ten o którym
wspominałam, w Galeriii Centrum, wynaleziony przez Kasię, nie nadaje się.
Trudno o stolik, zwłaszcza duży. Sprawdziłyśmy.
Dziewczyny - rzucajcie jakieś propozycje.

Jeszcze jedno - ja nie mam czym się pochwalić, to nie wiem, czy mogę
przyjść.... ;)

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-12-05 11:05:16

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" napisał w wiadomości

> Jeszcze jedno - ja nie mam czym się pochwalić, to nie wiem, czy mogę
> przyjść.... ;)

heheheheh.... w to to nie bardzo wierze:) a zreszta, czy to kiedykolwiek
bylo jakakolwiek przeszkoda?:)
pzdr
yenn

1. Data: 2003-12-10 23:35:12

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proponuję poniedziałek 15. 12. 03.
> Pewnie zmienimy lokal , ale a propos tego to czekam na propozycję.

Hej, to jak z tym spotkaniem?
Ja chyba będę mogła. Jeśli zdołam odkleić się od monitora ;)
Co do lokalu to proponuję - bo widzę że nikt nic nie wymyślił - KFC na
Kopernika, przy Krakowskim. Może być?

Wracam do szukania nowych wzorków.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2003-12-11 09:56:29

Od: "Jan" <j...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może by tak w Macu przy Smyku lub w KFC na przeciwko ,łatwiej dojechać.
Dziewczyny wypowiedzcie się ,co wolicie?
kasia

1. Data: 2003-12-11 20:45:10

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan wrote:
> A może by tak w Macu przy Smyku lub w KFC na przeciwko ,łatwiej dojechać.
> Dziewczyny wypowiedzcie się ,co wolicie?
> kasia

Nie bardzo. Byłyśmy tam kiedyś i było potwornie ciasno. Poza tym ma
mnóstwo rozmaitych zakamarków i trudno się znaleźć. Lepsze jest coś
mniejszego. A co powiecie o Twice na Świętokrzyskiej?
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html