wazektomia okolice katowic gdzie?

1. Data: 2005-06-14 14:33:16

Temat: wazektomia okolice katowic gdzie?
Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak w temacie prosze na priv.
Piotr

2. Data: 2005-06-14 14:37:40

Temat: Re: wazektomia okolice katowic gdzie?
Od: "Piotr" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Po pierwsze, wazektomia jest w Polsce prawnie zabroniona.
Po drugie, człowieku, zastanowiłeś się?

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-06-14 14:41:52

Od: "Piotr" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po pierwsze, wazektomia jest w Polsce prawnie zabroniona.
> Po drugie, człowieku, zastanowiłeś się?
>
> Pozdrawiam
> Piotr
Zabronione jest wykonywanie, a nie pytanie.

4. Data: 2005-06-26 20:13:29

Od: Casper <r...@k...k.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2005 16:33:16 +0200, Piotr napisał(a):

> jak w temacie prosze na priv.
> Piotr

Chyba tylko Ostrawa, choc i tego pewien nie jestem ;)

--
pozdr.

przychodnia stomatologiczna NFZ
prośba o pomoc (długotrwała nieustalona choroba)
Bakterie - dlaczego posiewy są różne???
Potrzebny psychiatra!
potrzebny neurolog