[wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu

1. Data: 2003-06-14 18:21:55

Temat: [wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu
Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.medycyna
message-id=
am.torun.pl :

> miales nie zasmiecac tej listy, obiecales z jednak nadal to robisz

Ludzie dobrej woli!
Ludzie wierzacy w Boga realnego!
Ludzie ceniacy dobro, prawde i madrosc!
Ludzie dobroduszni!

W imie Wakan Alo, boga realnego i naturalnego, apeluje do was o aktywne
przeciwstawianie sie złu i głupocie, arogancji i impertynencjom, ktore
mozna obserwować w zachowaniach kilku użytkownikow tej i innych grup
Usenet.

Wyrażajcie publicznie dezaprobate dla szydzenia, upokarzania, szargania
godnosci i drwienia z innego czlowieka, czynionych w szczegolności przez
lekarzy.

Przykładem takiego zachowania jest zachowanie Piotra Kasztelowicza,
lekarza.
Jest też kilku innych gburowatych i impertynenckich użytkownikow, ale
oni oprócz paru wyzwisk i impertynencji, nie naprzykszają sie namolnie
innych użytkownikom i mnie.
Piotr Kasztelowicz jednak, bezpodstawnie, samozwanczo, postawił sie w
roli zawiadowcy, cenzora i nadzorcy grupy pl.sci.medycyna i programowo,
uparcie, wytrwale tępi przejawy innego niż jego myślenia i pisania.

Jako lekarz zachowuje sie publicznie nieprofesjonalnie i nieetycznie.
Publicznie, w formie aluzyjniej sugerował, wraz z innymi ludzmi, ze ja
choruje na chorobę psychiczna. Moje wypowiedzi przyrownywał do smieci.

Apeluje do was aby aktywnie przeciwstawic sie tego typu publicznym
zachowaniom nieodpowiedzialnych lekarzy i zlych ludzi.
Jesli zachowamy biernosc, warcholstwo, impertynencja i pogarda dla
drugiego czlowieka beda sie szerzyc i pogarszac nasze zycie spoleczne i
nasza wolnosc.

Oskarzanie zas przez lekarza innego czlowieka, publicznie, bez
przeprowadzenia badan lekarskich, o chorobe psychiczna jest karygodnym
naduzyciem zawodowym i naruszeniem prawa obowiazujacego w Polsce. Jest
to powrot do najgorszych totalitarnych metod skorumpowanych lekarzy na
uslugach wladzy, kiedy obywatel byl smieciem i mozna bylo czlowieka
zniszczyc i przymusowo leczyc psychiatrycznie z powodow politycznych albo
religijnych.

Wzywam was do aktywnej obrony naszych praw obywatelskich i ludzkich
przed nadużyciami ludzi zlych.
Wzywam was do obrony wolnosci slowa i wypowiedzi, do obrony wolnosci
religijnych w Polsce!

Nie dajmy sie zgnoic i upodlic aspołecznym jednostkom, przez nasza biernosc
wobec zła!

"Jeśli nie wspierasz dobra, to wspierasz zło."

Niech wam Bog sprzyja!

--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

2. Data: 2003-06-14 18:58:56

Temat: Re: [wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu
Od: "agata" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

buahahahahahahahhaha
jak miło być ateistą:)

3. Data: 2003-06-14 19:52:51

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Jun 2003, alt.religion.albertanism wrote:

> Oskarzanie zas przez lekarza innego czlowieka, publicznie, bez
> przeprowadzenia badan lekarskich, o chorobe psychiczna jest karygodnym
> naduzyciem zawodowym

nigdzie nie pisalem i nie sugerowalem, ze rozpoznaje u Ciebie
chorobe psychiczna bo jak piszesz bez zbadania nie da sie postawic
rozpoznania. Natomiast na podstawie Twojego zachowania moge jedynie
udzielic Ci tak, jak zrobili to inni. Jesli takiej rady chcesz
to napisz do mnie na priva bo nie chce pisac tego publicznie
ale powinienes sie domyslec jaka to bedzie rada.

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-06-14 20:11:06

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
am.torun.pl :

> Jesli takiej rady chcesz
> to napisz do mnie na priva bo nie chce pisac tego publicznie
> ale powinienes sie domyslec jaka to bedzie rada.

Nie chce od ciebie rady, ale abys mi dal spokoj i przestal sie mnie
namolnie czepiac. Takie zachowanie jak twoje wobec mnie jest w prawie
nazywane "Mobbing" i w niektorych panstwach karalne.

Jesli chcesz to ty mozesz napisac do mnie email to ja tobie udziele rady,
bo jestem prorokiem od Wakan Alo dla ciebie. Czekam.

5. Data: 2003-06-14 20:14:54

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bcfr20$23g$1@nemesis.news.tpi.pl :

> buahahahahahahahhaha

"Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni..."

> jak miło być ateistą:)

A jak miło jest być narkomanem! A jak miło jest być złym i skorumpowanym
człowiekiem! Jeszcze milej niż bycie ateistą....

"Ignorance is bliss"

Z dobrymi życzeniami,

6. Data: 2003-06-14 20:42:25

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Jun 2003, alt.religion.albertanism wrote:

> Nie chce od ciebie rady, ale abys mi dal spokoj i przestal sie mnie
> namolnie czepiac. Takie zachowanie jak twoje wobec mnie jest w prawie

to przestan pisac na ta grupe rzeczy, ktore nie sa zwiazane
z jej tematyka

P.

7. Data: 2003-06-14 21:16:01

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
am.torun.pl :

> to przestan pisac na ta grupe rzeczy, ktore nie sa zwiazane
> z jej tematyka

To nie ma nic do rzeczy!
Nie odwracaj kota ogonem.
Wyraznie pisalem juz nie raz, ze to JA (sic!) decyduje czy moje mysli i
teksty jakos odnosza sie do medycyny i religii i dokad uwazam za stosowne
je wyslac.

Poruszalem ten temat juz w watku:
"[albertan] medycyna i religia"

Zaczynał się on tak:
"
> To ja też Cię napadnę. Idź wreszcie stąd w cholerę na pl.soc.religia.
> To *jedyna* grupa odpowiednia dla Ciebie,

Z powodu niecheci do mnie z powodu niezrozumienia i uprzedzen, wzywam
WSZYSTKICH do rozwazenia i przedyskutowania w tej grupie, co nastepuje:

*Czy medycyna i religia maja coś wspolnego ze sobą?*

*Co łączy medycynę i religię?*
"

A oto niektore "merytoryczne" wypowiedzi na ten jakze wazny i ciekawy
temat:
"Uroczyście ogłaszam całej grupie, że nowym Arcybłaznem tej grupy zostaje
Albert Jacher."

"Zmień sygnaturkę na "zwolennik dealbertyzacji Usenetu" ;-)"

"Ano racja.:-)
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik dejacheryzacji Usenetu."

"daj sobie spokój, nudzisz już."

"Jesteś waść idiotą!"

"Tak, Piotrze mądrzejsi to zwykle wiedzą ;-)
Tacy Einsteinowie, Napoleonowie, Jezusowie, Carowie wszechrusi, Prorocy -
oni to wiedzą po prostu. [...]
Każdy oddział zamknięty ma takich na składzie. A naczelna dyrektywa przy
opiece nad nimi, to: nie zaprzeczać, przytakiwać, nie drażnić ;-)
"
No i opinia chyba lekarza na ten temat:
"Uprasza się o nieopouszczanie KF.
Kotku Drogi, jeśli już musisz udawać czuba, to nie zmieniaj pseudonimów.
"

Na zadany temat 'religia a medycyna' metytorycznie oprocz mnie
wypowiedziala sie tylko jedna osoba!

Oto obraz degrengolady intelektualnej i moralnej polskich lekarzy i innych
obywateli. Na zadany wazny temat, zamiast go przedyskutowac i rozwazyc,
byli w stanie tylko ponizac uzytkownika, ktory ten wazny temat zadal.

Jeszcze raz wyjasniam:
Jesli nie macie nic do powiedzenia o relacjach religii i medycyny, to nie
pouczajcie o tym świetego proroka od boga, bo sie osmieszacie.

Ja to ujmuje w sposob: "Nie pouczaj religera o jego religii!"
Dla was moge takie powiedzenie przerobic:
"Nie pouczaj kardiologa o sercu!", "Nie pouczaj ginekologa o macicy!"

Ostatnio staralem sie o kontakt z umierajacymi ludzmi w hospicjum w
Poznaniu. Chcialem z umierajacymi, ktorzy byliby chetni, porozmawiac o
cierpieniu, duszy, bogu, umieraniu, egzystencji po smierci...
I wiecie jaka byla reakcja lekarza? Odmowil Mowcy Boga wszelkich kontaktow
z umierajacymi, bo "po co im przeszkadzac..."

Z kolei te impertynenckie ataki na mnie w tej grupie, w tym rowniez przez
lekarzy, pokazuja jak bezduszni sa lekarze i jak w glebokiej pogardzie maja
sprawy duchowosci czlowieka. Lekarz moze dac czlowiekowi zycie albo je
zabrac, moze je skrocic albo przedluzyc, moze dac szczescie albo
nieszczescie czlowiekowi... ale nijak nie jest tego w stanie skojarzyc z
przekonaniami religijnymi i wiara w boga!

To jest zalosne i zenujace! To jest nieludzkie!

8. Data: 2003-06-14 21:21:44

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

-
[...]

Z kolei te impertynenckie ataki na mnie w pl.sci.medycyna, w tym rowniez

9. Data: 2003-06-14 22:15:37

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 14 Jun 2003, alt.religion.albertanism wrote:

> *Co łączy medycynę i religię?*

z Twoja religia na pewno nic

> [...]
> I wiecie jaka byla reakcja lekarza? Odmowil Mowcy Boga wszelkich kontaktow
> z umierajacymi, bo "po co im przeszkadzac..."

mysle, ze z takimi pogladami, jakie wyglaszales na temat chrzescijan,
ktorzy stanowia wiekszosc w Polsce Twoje rozmowy z umierajacymi
moga im przyniesc wiele przykrosci. Chorzy hospicyjni nie powinni
byc poddawanie eksperymentom tworcow nowych religii i religierow.
To jest rzecz do przemyslenia, jednak mam nadzieje, ze Cie tam
nie wpuscili.

> przekonaniami religijnymi i wiara w boga!

ja wierze, ale Ty mojego Boga, Boga chrzescijan nie powazasz,
wiec ja nie ma z Toba o czym mowic w zakresie religii

Jesli masz ochote popatrz sobie na:
http://www.stud.uni.torun.pl/~pekasz/CYTATY/

Tak wiec ponawiam prosbe abys:

1. uwolnil grupe od Twoich namolnych spamow
2. nie eksperymentowal na pacjentach Hospicjum

P.

10. Data: 2003-06-15 00:42:15

Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<CIACH>
> Jest też kilku innych gburowatych i impertynenckich użytkownikow, ale
> oni oprócz paru wyzwisk i impertynencji, nie naprzykszają sie <CIACH>

Kurwa jak juz walisz tu takiego smuta to przynajmniej nie rob wiesniackich
bledow ortograficznych w stylu naprzykSZaja.

[wazne] Apel do Piotra Kasztelowicza, lek.
złamanie a odszkodowanie
Gdzie rehabilitować?
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
USG w badaniu owulacji ??