[wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu

11. Data: 2003-06-15 09:22:58

Temat: Re: [wazne] Apel o przeciwdzialanie zlu
Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alt.religion.albertanism"
<i...@o...pl> napisał w wiadomości
news:Xns939AE24F72534albrtn@213.180.128.20...
> A FollowUp to a message dated 14 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
> news:bcfr20$23g$1@nemesis.news.tpi.pl :

> "Ten się śmieje, kto się śmieje ostatni..."

> A jak miło jest być narkomanem! A jak miło jest być złym i skorumpowanym
> człowiekiem! Jeszcze milej niż bycie ateistą....

wychodzi z tego, ze najlepiej jest byc wariatem...
ale ja dziekuje bardzo... postoje...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

12. Data: 2003-06-15 10:02:43

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 15 Jun 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bchdup$59v$1@nemesis.news.tpi.pl :

W jakim sensie 'wariatem'?

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Twórca Religii Mądrości
www.albertanism.freezope.org/pl/com/usenet.html ./contact.html
www.poznan4u.com.pl/pyrypy/pyrypy.php?state=showuser
&userid=39078

13. Data: 2003-06-15 17:29:24

Od: "alt.religion.albertanism" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 15 Jun 2003 from pl.soc.religia
message-id= news:bchlhv$23j$1@nemesis.news.tpi.pl :

> Nie impertynenckie - po prostu dali ci do zrozumienia że zaśmiecasz
> grupę. Ja tam nie widziałem żadnych impertynencji. Sam czytuję tą
> grupę, ale się nie udzielam bo nie znam się na medycynie. Tobie radzę
> to samo...

Jesli jeden uzytkownik czepia sie innego uzytkownika grupy i pisuje o jego
tekstach, ze to smiecie - to jest to impertynenckie.

90% textow na wiekszosci grup jest bezwartosciowa - mozna by je nazwac
smiec. Ale malo kto sie impertynencko czepia kazdego i poucza - "twoj text
to smieci!" Jest jednak grupa takich zlosliwcow, i nie wazne co i jak tam
ktos na pisze, oni zawsze sie doczepia i zaatakuja niemerytorycznie.

Odnosnie mnie to znikoma liczba ludzi jest w stanie podjac jakas
merytoryczna rozmowe ze mna... reszta leczy swoje kompleksy i daje wyraz
ich skrzywieniom psychicznym i impertynencko mnie atakuje cokolwiek bym
napisal.

Np. Jak w grupie pl.sci.medycyna odpisze komus z merytoryczna medyczna
odpowiedzia, to czesto pojawi sie odpowiedz na moj post typu: "o! znowy ten
matoł pisze...", albo "O! dawno tego idioty tu nie bylo! "

To jest po prostu zło ludzkie w działaniu i nie probuj tego uzasadniac.
Jakbym był nawet idiota, matołem, półgłowkiem, to dobry człowiek, człowiek
z miłościa do ludzi, nie odnosilby sie tak do mnie.

To sprawa kultury i dobra w czlowieku.

14. Data: 2003-06-15 22:57:55

Temat: OT czy to spam czy nie spam
Od: "I.Tichy" <t...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@o...pl> napisał w wiadomości
> odpowiedzia, to czesto pojawi sie odpowiedz na moj post typu: "o! znowy
ten
> matoł pisze...", albo "O! dawno tego idioty tu nie bylo! "

stary, KIEDY odpowiadasz merytorycznie , robisz to calkiem do rzeczy i rob
tak dale, naprawde,
przyznam ze po twoich "wystepach" jako religer i prorok Wakan Alu dla mnie ,
bylem calkiem
milo zaskoczony,
ale wybacz , nawracaj gdzie indziej, tutaj to nie moze byc inaczej
potraktowane
jak zwykle spamowanie i jestem pewien ze posty w ktorych prezentujes
z swe religijne poglady spokojnie kwalifikuja je do tego zeby zajelo sie
nimi abuse.
(tym bardziej, ze jak widze zalozyles wlasna grupe dyskusyjna, tam jest
miejsce do
takich dyskusji)

pozdrawiam serdecznie Tichy

15. Data: 2003-06-16 07:19:59

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Jun 2003 18:21:55 GMT, alt.religion.albertanism wrote:

> Wyrażajcie publicznie dezaprobate dla szydzenia, upokarzania, szargania
> godnosci i drwienia z innego czlowieka, czynionych w szczegolności przez
> lekarzy.
>
> Przykładem takiego zachowania jest zachowanie Piotra Kasztelowicza,
> lekarza.
[...]

Wyrażam publicznie sprzeciw wobec bełkotu, jakim raczy nas człowiek
podpisujący się jako Albert Jacher. Jest to albo cyniczny prowokator,
albo paranoik czystej wody, albo i jedno i drugie. Należy mu się w
związku z tym albo w kły, albo leczenie, albo i jedno i drugie.
PLONK, do ciężkiej cholery. I to na hamsterze, co by do mnie nie
dochodziło w ogóle. A jak się dowiem jak zrobić ignore na thread na
hamsterze - może w końcu przestanę się denerwować czytając durne
wypociny tego prowokatora i odpowiedzi na nie.

Przepraszam że nie plonkuję po cichu, ale nie mogłem się powstrzymać,
ponieważ bardzo chcę, żeby pan Jacher mógł się przekonać, że nie tylko
Piotr ma go po dziurki w nosie.

m., tez lekarz.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)

16. Data: 2003-06-16 09:03:25

Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:1ps3uq1g9i0f5$.jjf1y8115psg$.dlg@40tude.net tako rzecze Marek
Bieniek

> A jak się dowiem jak zrobić ignore na thread na
> hamsterze - może w końcu przestanę się denerwować czytając durne
> wypociny tego prowokatora i odpowiedzi na nie.

Wypróbuj coś takiego w scores.hst

[pl.sci.medycyna]

# Ubija posty Alberta
-2000 Message-ID albrtn@
# Ubija odpowiedzi na posty Alberta
-2000 References albrtn@

powinno zadziałać

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

17. Data: 2003-06-16 09:11:06

Od: Marek Bieniek <m...@p...wytnij.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 Jun 2003 09:03:25 +0000 (UTC), Robert Pyzel wrote:

> Wypróbuj coś takiego w scores.hst
>
> [pl.sci.medycyna]
>
> # Ubija posty Alberta
> -2000 Message-ID albrtn@
> # Ubija odpowiedzi na posty Alberta
> -2000 References albrtn@

Danke, mistrzu:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek (at) poczta onet pl)
/Wilder Penfield/

[wazne] Apel do Piotra Kasztelowicza, lek.
złamanie a odszkodowanie
Gdzie rehabilitować?
Re: [albertan] wola boga Wakan Alo
USG w badaniu owulacji ??