waznosc recepty

11. Data: 2003-10-13 21:32:08

Temat: Re: waznosc recepty
Od: Anna Dąbrowska <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablo wrote:

> Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> się

> tak,

> leków,

> Pablo

Pracuję w aptece już ładnych parę lat. Zawsze liczymy dni łącznie z
dniem wystawienia recepty. Kiedyś inspektorka z kontroli farmaceutycznej
przyczepiła się do jednej recepty bo myslała że jest przeterminowana o
jeden dzień ale się okazało że nie. Ona też liczyła tak jak my.

Anka

--
Anna

12. Data: 2003-10-15 12:04:28

Od: "WG" <w...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Dąbrowska" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przyczepiła się do jednej recepty bo myslała że jest przeterminowana o
> jeden dzień ale się okazało że nie. Ona też liczyła tak jak my.

Witam

Inspektorzy Farmaceutyczni też są omylni. Ponieważ nie ma specjalnych
regulacji
dotyczących aptek w zakresie biegu terminów, przyjmuje się ogólnie
obowiązujące w Kodeksie Cywilnym. Tu wkleję fragment KC:
"Art. 111. § 1. Termin oznaczony w dniach kończy się z upływem ostatniego
dnia.
§ 2. Jeżeli początkiem terminu oznaczonego w dniach jest pewne zdarzenie,
nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia, w którym to zdarzenie
nastąpiło."
Jeżeli ktoś uważa, że terminy należy liczyć inaczej to bardzo proszę o
podstawę
prawną.

Pozdrawiam

Wojtex

13. Data: 2003-10-16 17:21:47

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

."
> Jeżeli ktoś uważa, że terminy należy liczyć inaczej to bardzo proszę o
> podstawę
> prawną.
>
> Pozdrawiam
>
> Wojtex