wciąż brak zdjęć na 7ya

1. Data: 2003-07-08 21:02:18

Temat: wciąż brak zdjęć na 7ya
Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny pomóżcie bo nie wiem co się dzieje.
Na stronie 7ya wogóle nie pojawiają się u mnie
zdjęcia. Jest tak już od 2 tygodni. W konkretnym
albumie pojawia się tylko tabelka, opisy i daty,
nie ma nawet kwadracika, który symbolizuje
zdjęcie i nie ma linku do zdjęcia lub schematu.
Jeśli na grupie podajecie link do konkretnego zdjęcia
to jest ok, ale już link do całego albumu nie działa
tak jak trzeba (tzn. nie ma miniaturek zdjęć).

Czy wiecie jaka może być tego przyczyna?
Gdzie tkwi błąd: u mnie w komputerze czy na stronie 7ya?
To samo zauwazyłam na http://www.mulina.prv.pl/
w galerii, kiedyś były zdjęcia, a wczoraj tam zaglądałam
i nic nie ma.

Pomocy
tes

1. Data: 2003-08-15 09:15:30

Temat: Re: wciąż brak zdjęć na 7ya
Od: "Jan" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Hi
Sprawdz czy nie masz w opcjach internetowych w programie odhaczonej opcji
"pokazuj obrazki". Jesli masz taki malenki krzyzyk zamiast obrazka i po
najechaniu na niego myszka, nacisnieciu prawego przycisku myszki i wybraniu
polecenia "pokaz obraz" - pokazuje sie - to to jest wlasnie to :-)
Otka

1. Data: 2003-08-15 20:02:24

Od: "Tes" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jan wrote:
> [...]
> obrazka i po najechaniu na niego myszka, nacisnieciu prawego
> przycisku myszki i wybraniu polecenia "pokaz obraz" - pokazuje sie -

Już u mnie wszystko gra. Po prostu nie działało w przeglądarce Internet
Explorer,
teraz używam Crazy Browser i wszystko widać.

tes

popełniłam-chwalę się :)
Poszukuje (xxx)...
watpliwosci - ilosc nitek...