wczesne poronienie

1. Data: 2002-12-16 14:58:10

Temat: wczesne poronienie
Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam takie pytanie czy jest możliwe "bezkrwawe" poronienie w pierwszych
dniach ciąży i czy toważyszą temu jakieś inne objawy, i czy gdzieś w necie
moge w ogole poczytać co pokolei się kształtuje z zapłodnionej komorki z
dokładnością niemalże do dnia? Dzięki za wszelki wskazówki.

2. Data: 2002-12-16 19:23:56

Temat: Re: wczesne poronienie
Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajdzicha" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam takie pytanie czy jest możliwe "bezkrwawe" poronienie w pierwszych
> dniach ciąży i czy toważyszą temu jakieś inne objawy

Możliwe, nie tylko w pierwszych dniach, ale i tygodniach, niestety.
Gdyby nie usg wykonane w okolicach 11 tygodnia ciąży, nie wiedziałbym, że
ciąża obumarła. W moim przypadku nie było żadnych niepokojących objawów:
plamień, krawawień, bólu czy choćby gorszego samopoczucia.

Ewa

3. Data: 2002-12-16 20:31:03

Od: "Znajdzicha" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ciąża obumarła. W moim przypadku nie było żadnych niepokojących objawów:
> plamień, krawawień, bólu czy choćby gorszego samopoczucia.

No ale z tego co rozumiem, to nie poroniłaś, tak? Tylko nosiłaś obumarłą
ciążę?
Pozdrawiam Znajdzicha...

4. Data: 2002-12-16 21:19:44

Od: "Ewa W" <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No ale z tego co rozumiem, to nie poroniłaś, tak? Tylko nosiłaś obumarłą
> ciążę?

Nazywa się to poronieniem zatrzymanym.

Ewa

5. Data: 2002-12-17 00:25:36

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moge w ogole poczytać co pokolei się kształtuje z zapłodnionej komorki z
> dokładnością niemalże do dnia? Dzięki za wszelki wskazówki.

ok 50% ciaz ulega poronieniu w czasie terminu najblizszej miesiaczki

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-12-17 09:50:04

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WALDIM" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> ok 50% ciaz ulega poronieniu w czasie terminu najblizszej miesiaczki
>
> --
>
> WaldiM

A niektore zrodla podaja nawet wiecej.

Kaska