wcześniak

1. Data: 2003-12-09 21:53:20

Temat: wcześniak
Od: "Profil1" <w...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o radę doświadczonych.Jak wygląda kalendarz szczepień dla
wcześniaków.Kto poradzi kiaedy i jakie szczepienia..Gdzieś najbliżej
mnie[Jelenia Góra].Może ktoś poda adres takiej przychodni we Wrocku.Waldek

2. Data: 2003-12-10 08:08:02

Temat: Re: wcześniak
Od: Robert Pyzel <r...@g...Bez.Spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:br5ivn$c7c$1@atlantis.news.tpi.pl tako rzecze Profil1

> Proszę o radę doświadczonych.Jak wygląda kalendarz szczepień dla
> wcześniaków.Kto poradzi kiaedy i jakie szczepienia..Gdzieś
> najbliżej mnie[Jelenia Góra].Może ktoś poda adres takiej
> przychodni we Wrocku.Waldek

O takie rzeczy dobrze jest też pytać na pl.soc.dzieci

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

3. Data: 2003-12-10 10:58:55

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Waldek szczepienia wcześniaków przebiegają dokładnie tak jak szczepienia innych
małych dzieci. O terminie powinna zawiadomić przychodnia dziecięca. Mój syn
urodzony w 35 tygodniu ciąży o wadze 2 kg był szczepiony zgodnie z kalendarzem
szczepień.

4. Data: 2003-12-10 14:23:34

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

6...@n...onet.pl,
Użytkownik <m...@o...pl>:
> Waldek szczepienia wcześniaków przebiegają dokładnie tak jak
> szczepienia innych małych dzieci. O terminie powinna zawiadomić
> przychodnia dziecięca.

Juz nie, trzeba pilnowac samodzielnie.

--
Robert