we in waterworld dry land

11. Data: 2022-04-09 10:21:54

Temat: Re: we in waterworld dry land
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2022 o 09:56, XL pisze:

> bo właśnie ten fragment ilustruje twoją mentalność, GNIDO:

https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229
,28316023,setka-kobiet-zgwalconych-w-buczy-utknela-p
od-kijowem-boja-sie.html

Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj. Gnido.
Piotr

12. Data: 2022-04-09 10:41:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> wrote:

> https://www.wysokieobcasy.pl/wysokie-obcasy/7,163229
,28316023,setka-kobiet-zgwalconych-w-buczy-utknela-p
od-kijowem-boja-sie.html

Otóż to. Bo takich GNID jak ty jest przecież więcej!

GNIDO, jeszcze raz powtarzam:

,,"Jej rodak(sic! - p. XL) rzucił w stronę najeźdźców: "To banderówka",
odnosząc się w ten sposób do Stepana Bandery -- jednego z przywódców
Organizacji Ukraińskich Nacjonalistów." Tego sortu kviatki są przecież i w
Polsce - ty byś ewidentnie tak zrobił w stosunku do żony polskiego
nacjonalisty. Twój typ tak ma."

Znamy to przecież z niemieckiej i radzieckiej okupacji Polski. Tak
robiliście, szczury kolaboracyjne!

> Wypierdalaj w chuj fiutinowska onuco. I nie wracaj.

Poszłam po czipsy i kolę, zaraz wracam :)

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

13. Data: 2022-04-09 14:50:48

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.04.2022 o 10:41, XL pisze:

,28316023,setka-kobiet-zgwalconych-w-buczy-utknela-p
od-kijowem-boja-sie.html

> Otóż to. Bo takich GNID jak ty jest przecież więcej!

Właśnie dlatego, że takich gnid jak ty jest więcej, te kobiety boją się
przyjechać to tego kraju.

14. Data: 2022-04-10 23:31:12

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

poniedziałek (o; bez cudów ;o)
się wyjaśnia jak zwykle u was
* ostrożność * to tchórzostwo
poświęcenie = wyrachowanie
przesuwają się granice cienia
barwy coraz bardziej szarzeją
znika poczucie zła
gdy się stanie
ogarniacie
( że ) to zło
od dawna było
złem , itp , itd . . .

" Szanse się nie zdarzają
jeśli ich nie sTworzysz "
Chris Grosser

" zRealizuj twoje marzenia
albo ktoś zatrudni cię
do zrealizowania swoich "
Farrah Gray

potwierdzone powierzchownym zerknięciem
w wasze e-wiadomości i tu wklejone luzem
to brudne *przeTłumaczenie * google'm :

w fabryce Azovtal znajduje się laboratorium biologiczne.
To laboratorium nazwa się obszar 404
i mieści się w podziemiach fabryki.
tam nie ma 7 ale 8 piwnic!
AKTUALIZACJA MARIUPOL
w trzewiach Azowstalu
wciąż jest wielu przywódców NATO,
razem z azowskimi neonazistami.
Wyzwoleni więźniowie cywilni
w ,,Bibliotece" na lotnisku w Mariupolu
mówili, że nieustannie grozi im zesłanie do podziemia
z którego już nigdy nie wrócą.
,,Dół" jest prowadzonym przez NATO
podziemnym laboratorium biologicznym w Azovstal.
Właściciel Avostalu, oligarcha-miliarder Achmetow,
zaczyna panikować.
Eksperymenty biomilitarne w 404
prowadzi firma Metabiota Achmetowa.
Rosyjska komisja śledcza gromadzi dowody
na zbliżający się PRAWDZIWY proces norymberski.
Trwające śledztwo, z wielu źródeł, dotyczące odgałęzień
od Ukrainy do Francji, Wielkiej Brytanii i Turcji -
kluczowe dowody są już zapieczętowane,
między innymi Projekt UP-4
realizowany na zlecenie Stanów Zjednoczonych,
też w laboratoriach w Kijowie, Charkowie i Odessie.

po niemiecku :
https://www.kla.tv/22148
po angielsku :
https://www.kla.tv/22165
po polsku :
https://www.kla.tv/22161
___

W rozmowie z Vice Ronzheimer niemieckiej gazety Bild
Zełenski potępił -- nie podając nazwiska -- prezydenta
jednego z krajów Unii Europejskiej.
który - zbyt ciekawski -
odważył się poprosić o dowód,
że Rosja jest odpowiedzialna za masakrę w Boutcha

Prezydent Ukrainy oburzony poprośbą o dowody
nie chce, aby jakiekolwiek śledztwo rzuciło światło
na zbrodnię wojenną w mieście Boutcha.
Już sam fakt zwrócenia się o dowody
wart jest winy za rewizjonizm,
sąd już nie jest nikomu potrzebny ,
wystarczy tylko irracjonalne przekonanie
napędzane emocjami.
Minister spraw zagranicznych Rosji Siergiej Ławrow
w rozmowie z zastępcą sekretarza generalnego
ONZ Martinem Griffithsem przypomniał,
że żołnierze rosyjskich sił zbrojnych opuścili miasto 30 marca,
31 marca burmistrz miasta Butcza Anatolij Fiodoruk ogłosił,
że wszystko było w porządku w regionie.
A dwa dni później drony wyraźnie sfilmowały
zOrganizowane przez sceny na ulicach
[ dla hodowlanych ( ławic ) Łbów od Śledzi
https://pl.wikipedia.org/wiki/Ławica_ryb )

Rosjanie nie mogą poniżyć się ,
by dyskutować z fanatykami.
więc " dialog " odbywa się bez wyjaśnień
opatrzonych napisami lub z podtytułem
tego, co ,,dzieje się" w prawdziwym życiu.
Jeżeli w Pentagonie nie rozumieją
np. że społeczność międzynarodowa (sic!)
to NIE TYLKO Zachód ! ...
Wszystko inne rozwiąże trybunał ds. zbrodni wojennych
ma rozpocząć się w czerwcu na Krymie .
...Prawdziwa historia toczy się dalej,
nawet jeśli szalone media
tak dziecinnie odmawiają jej opowiedzenia...
głębokie spojrzenie i niezachwiany spokój,
obala amerykański bałagan świata .
______________________________________

Europa zmuszona przez USA
do nałożenia sankcji na Rosję,
cierpi na niedobór ropy i gazu,
podczas gdy eksport ropy naftowej
od amerykańskiego ,,pośrednika"
znacznie wzrósł.

Europa na własny koszt wspiera sankcje,
które wyrządzają jej poważną krzywdę.
Zniszczą ją sankcje USA , a nie Rosja.
25 marca Biały Dom wydał oświadczenie,
że będzie współpracował z międzynarodowymi partnerami
w celu dostarczenia w tym roku
15 mld m3 skroplonego gazu ziemnego
swoim europejskim partnerom
... Który opróżni Europę z części jej zasobów !
Europa pokonana na wszystkich frontach

Jeżeli celem Stanów Zjednoczonych
jest zmiażdżenie gospodarki Rosji poprzez sankcje i izolację,
to dlaczego Europa ( a nie Rosja )
jest w ekonomicznym upadku ?

Czym zatem jest wyraźna przewaga
zachowana przez zbyt zaniedbaną część Ludzkości?
Ontologia , ta praktyczna przyczyna utraconej metafizyki, mówi:
zabronione niedozwolone zakazane ,,rezonuje" tym lepiej
gdy okazuje się przeznaczone dla Bidena
(o; To nie może być przypadek ;o)

o Usiądź wygodnie i patrz
jak Europa popełnia samobójstwo

widowisko Unii Europejskiej
wykonujące harakiri w zwolnionym tempie
(niczym tania imitacja remake Kurosawy )
rozbiórki UE przez Stany Zjednoczone,
z przekierowaniem rosyjskich surowców do USA

Rola składu niewybieralnych członków Komisji Europejskiej
(o; decydujących , że Rosja musi ! się rozkładać ;o)
Psychosztywność tych postaci,
które bez względu na wydarzenia
postrzega swoich współczesnych
jedynie jako przedmioty
Zatrzymali się
już ( wkrótce ) nie będą szkodzić
krajom , całemu światu.

... narody europejskie do samodewastacji...
...i uczestniczyć w narodzinach Ludzkości...

https://youtu.be/8AYLA_1W3V4
https://youtu.be/ee0azRhL9yY
https://youtu.be/9JQ41fAfEK8
https://youtu.be/9tOuiKFGJoE
https://youtu.be/JSfIAvxp0ME
https://youtu.be/-CWycMrIzeo

^ ta ^ jedna mała (o: myśl :o) rano
wystarczy , żeby uCzynić arcydziełem
ten (o: jak każdy -> u nas :o) dzień

https://youtu.be/3mnVLy9s5dg
https://youtu.be/uglJXwsgOk8
https://youtu.be/CBrewOMMmNE

i tym sposobem zaczynam ( w ) poniedziałek
[o: kto pierwszy wstaje ( ten ) szykuje śniadanie :o]

https://youtu.be/aAEJpjPvY48

15. Data: 2022-04-13 01:13:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:

> [...]
> między innymi Projekt UP-4
> realizowany na zlecenie Stanów Zjednoczonych,
> też w laboratoriach w Kijowie, Charkowie i Odessie.

___

> [...]
> wart jest winy za rewizjonizm,
> sąd już nie jest nikomu potrzebny ,
> wystarczy tylko irracjonalne przekonanie

Też mi to przemknęło przez głowę. Tzn. ta histeria jako reakcja na słowo
,,dowody".
Już w momencie pokazania prowizorycznych cmentarzy z jednakowo zrobionymi
grobami ziemnymi przyszło mi na myśl pytanie, czy aby te groby nie są
puste. Nikt ich nie bada, nikt nie sprawdza - w mediach są tylko ich
zdjęcia i TO ZDJĘCIA W MEDIACH mają świadczyć o wszystkim. MEDIA dziś
tworzą rzeczywistość. Nikt nawet nie śmie dociekać i wątpić, by nie zostać
obwołanym ,,ruskim trollem", tak jak antyszczepionkowcem, kiedy śmiałby
wątpić w prawdziwość filmów o cięzarówkach z ciałami zmarłych na kowid w
Bergamo... Śmiesz wątpić w obrazki - jesteś sekowany przez lemingi,
przyjmujące medialną papkę jak święte objawienie.
To straszne, jak bezkrytyczny jest u zmanipulowanej ludzkości odbiór
wszystkiego, co tylko podają media, upolitycznione do imentu, wszystkie
upolitycznione bez wyjątku. Ganiają durny tłum jak lis gęsi, w ktorą stronę
się im każe go ganiać ?

> [...]
> 31 marca burmistrz miasta Butcza Anatolij Fiodoruk ogłosił,
> że wszystko było w porządku w regionie.
> A dwa dni później drony wyraźnie sfilmowały

Hmmmm... ?

> [...]
> Europa pokonana na wszystkich frontach
>
> Jeżeli celem Stanów Zjednoczonych
> jest zmiażdżenie gospodarki Rosji poprzez sankcje i izolację,

No coś w tym jest.

> [...]
> krajom , całemu światu.
>
> ... narody europejskie do samodewastacji...
> ...i uczestniczyć w narodzinach Ludzkości...

Tak myślę.

> https://youtu.be/8AYLA_1W3V4
> https://youtu.be/ee0azRhL9yY
> https://youtu.be/9JQ41fAfEK8
> https://youtu.be/9tOuiKFGJoE
> https://youtu.be/JSfIAvxp0ME
> https://youtu.be/-CWycMrIzeo
>
> ^ ta ^ jedna mała (o: myśl :o) rano
> wystarczy , żeby uCzynić arcydziełem
> ten (o: jak każdy -> u nas :o) dzień
>
> https://youtu.be/3mnVLy9s5dg
> https://youtu.be/uglJXwsgOk8
> https://youtu.be/CBrewOMMmNE
>
> i tym sposobem zaczynam ( w ) poniedziałek
> [o: kto pierwszy wstaje ( ten ) szykuje śniadanie :o]
>
> https://youtu.be/aAEJpjPvY48

Zdolne dziecko, ale wyuczyli ją tej wersji ze słuchu raczej. Znam tę
rockową wersję kanonu Pachelbela już ładnych parę lat.

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

16. Data: 2022-04-16 02:11:13

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

teraz jestem rozpraszany
i miałem fajniejsze zamiary
niż tu -> tobie -> odpowiadać
niepoprawnie (o; politycznie ;o)
przebić wasz bezsens na chwilę
bo po ( tej ) chwili znów się zagoi
( bezsens ) wzmocni co nie zabiło
Tubylców rozśmiesza te 10 minut
( masochistycznych skłonności
do mojego umartwiania się )
tu -> dziwna przyjemność

https://youtu.be/gKHUZ1K3JHY?t=93

z czym się mi kojarzy ukraina :
gdy przed moją pierwszą komunią
ojciec wrócił nad ranem pijany znów
bez pieniędzy na następny miesiąc
matka zdążyła uciec do sąsiadów
ja na ulicę bez kurtki w sweterku
( przewiewnym ) więc truchtem
do ( ciepła ) Dworca Głównego
po drodze w barze ( na sępa )
trafiłem na resztki pierogów
i dalej -> przed chamownią
elegancki pijak szarpał się
z początkującą * kurwą *
że go okradła itp , wtedy
* przechodzień * zaczął
ich rozdzielać grzecznie
drwić wkurwiając pijaka
w końcu sProwokował :
przewróciło przechodnia
wrzeszczącego o ratunek
" leżący " na plecach sKopał
tak celnie ( po mordzie ) pijaka
to doprowadzało do szału , ale
nie mógł doSięgnąć ! ani raz !
oddać mu ! w żaden sposób
pijak pluł swoimi zębami
na nietknietą " ofiarę "
gdy policja go odCiągnęła
* przechodzień * ( wstając )
oparł się o mnie raz i później
( gdy pijak z policją odjechał )
drugi raz jednocześnie pytając
dlaczego tu marznę nad ranem
! jednocześnie wyciągnął portfel
i zegarek pijaka z moich kieszeni !
* kurwa * pochwaliła przechodnia
za to że tak pięknie skroił pijaka i
że mógłbym u nich przenocować
poszliśmy do altanki na działkach
jebali się pod kołdrami w łóżku
a ja na podłodze usnąłem i
gdy wreszcie się rozwidniło
najpierw zobaczyłem szron
na mojej dłoni przy twarzy
od oddechu nie sTopniał
więc poRuszyłem palcami
i zaczęło mną tak telepać
( z zimna ) że sie obudzili
i kazali mi spierdalać . . .

teraz ( też tutejsze ) Łby od Śledzi
podobnie próbują -> się " uRatować "
telewizją itp odwracając kota ogonem
ale nie wystarczy krzyczeć -> Ratunku !
(o; gdy się trafi -> jak kosa na kamień ;o)

druga * alegoria * później ( jeszcze )
w podstawówce szczepili na gruźlicę
mi sPuchło , ramię ( bo ) drapałem ale
to ( drapanie ) " nie miało znaczenia "
( powiedział lekarz z pielęgniarką )
i ponad pół roku mnie sprawdzali
w tym czasie matka szyła kiecki
sąsiadkom jej opowiadającym
co uSłyszały też od nowych sąsiadów
chorych Ukraińców wypuszczonych
z ukraińskiego więzienia tam też
banderowcy rządzą brutalniej
i nieporównywalnie głupiej !
od * sycylijskiej * mafii , np
każdy chory na gruźlicę itp
tam musi wypluć wyżygać
lekarstwo -> antybiotyk
odDaje banderowcom
rozDającym * swoim *
bardziej zasłużonym
np zdrowym itakdalej
wzmacniając choroby
_______________________

https://youtu.be/BMoFWInjMxA

teraz Rosja odkrywa i ! pieczętuje ! zabezpiecza
amerykańsko-ukraińskie laboratoria bioterroru
wcześniej w Kazakhstanie ( są też w Polsce ! )
wirusowe bakteriologiczne patogeny atakujące
określone populacje ( słowiańskie azjatyckie itp )

Chińczycy spodziewają się doskonalą bronić , też
przed zmasowanym atakiem bakteriologicznym
razem - coraz skuteczniej nie tylko swój naród
gdy EU broni interesów " swojej " burżuazji ?
podlegającej parchatym interesom Yankee
w Chinach rządzą ludzie ( kompetentni
zatroskani o dobro wszystkich , którzy
przystosowali się do rzeczywistości
neoliberalnej itp ) świadomi , że są
pierwszym i głównym celem ataku
przy tych wszystkich laboratoriach
z bronią biologiczną , na Ukrainie
itd zaburzenie n-tym " wirusem "
o zupełnie innym pochodzeniu i
przede wszystkim śmiertelności
niż ( ten ) w styczniu 2020 roku
chińska strategia zero covid :
łatwiej zapobiec niż wyLeczyć
( długotrwałe skutki uboczne
interakcje białka kolczastego
z narządami rozrodczymi
wpływ na płodność
nowotwory itp )
cudownie wywołany we właściwym czasie
w Hongkongu , który wciąż jest * domem *
dla wielu elementów 5-tej kolumny
anglo-syjonsko-amerykańskiej
Chiny blokują kolejny atak bronią biologiczną
w narastającym napięciu między Rosją i Zachodem
kiedy cała uwaga świata była skupiona na Ukrainie
i stanowczym żądaniu Putina by podpisać
poważne i ostateczne porozumienie z USA
w sprawie rozbrojenia Ukrainy i powrotu baz NATO
do stanu wspólnie zdefiniowanego za Gorbaczowa

Szanghaj jest ograniczony - zamknięty
żeby oChronić miliard czterysta milionów
pozostałych mieszkańców
to może być spektakularne , ale
na Zachodzie tak ( będą ) miały całe kraje
Szanghaj doświadcza tego sie uczy
z uzasadnionych powodów
podczas gdy u was owieczki
skaczą w przepaść ekranu
dla lajków , lub ze strachu
przed brakiem lajków itp .
bez żadnych podstaw
(o; wiralnie ;o)

w chwili gdy konające imperium wpada w histerię
itp itd rozłazi się pruje (o; we wszystkich szwach ;o)
zdarzają się bardzo dziwaczne zbiegi okoliczności

:o)

https://reinfocovid.fr/science/un-faible-niveau-de-v
itamine-d-augmente-de-14-fois-le-risque-de-formes-cr
itiques-de-covid-19/

:o)

a teraz -> * medalu * ? druga strona :

USA " poprosiły " Chiny
aby nie pomagały Rosjanom militarnie
z ledwo zawoalowanymi oficjalnymi groźbami
np zamrożenie chińskich aktywów
na rachunkach bankowych w USA
chińska odpowiedź -> ok . . .
i zarządzanie " wirusem "
( w chińskich portach , itp )
z przyszłymi konsekwencjami
dla zachodniej gospodarki

co jest lepsze niż parchaty COVID
aby uniknąć deklarowania blokady
( sankcji ) w odwrotnym kierunku ?
w rzeczywistości są to
niezadeklarowane kontrSankcje
odwrócona blokada Zachodu
( pod pretekstem Covida ?
załam zachodniej gospodarki
aby zaatakować Tajwan ?
(o; to , jakby Francja
miała zaatakować Korsykę ;o)

Chiny stawiają się
w sytuacji przedWojennej , teraz
zamykając swoją przestrzeń narodową
( do woli i komu zeChcą
pod pretekstem zdrowia )

Chinczycy odzyskają przestoje później
kiedy porty zostaną otwarte
ceny wzrosną o 10-15% . . .
więc teraz ( Chińczycy ) opróżniają rezerwy
już opłacone w ( EUR lub $ ) Europie , USA , itp
( przed ich przejęciem ? ) zarabiając waluty
i pozwalają zwiększyć strategiczne niedobory

A kiedy "nieprzyjazne" statki
będą chciały załadować
inflacja wzrośnie dwucyfrowo
( w euro lub dolarach )
i trzeba będzie zapłacić
w Szanghaju fracht gotówką
w złocie , podwójną lub potrójną cenę
a na razie zachodnie statki codziennie
tracą astronomiczne sumy w porcie
nie mogąc udać się gdzie indziej
aby załadować cokolwiek innego

Zachód masowo kupuje od Rosji i Chin
surowce i dobra gospodarcze
opłacane w dolarach i euro
aktywa Rosji w tych walutach
zostają zamrożone
a nawet przejęte
sprowadza się to
do przekształcenia tych walut
w małpie pieniądze -> Łbów od Śledzi
a " kupionych " towarów
w czystą i prostą grabież
całkowicie dyskredytując
te dwie waluty
w oczach wszystkich krajów
konsekwencje : utrata wartości
wymiany dolara i euro
z powodu ich zawodności
oraz katastrofalnego bilansu
handlowego Zachodu

To zdestabilizuje
państwa członkowskie
NATO, UE i USA
Dodrukowany fundusz
(niezależnie od kosztów)
waluta sTraci na wartości

po odmowie wyjaśnienia ONZ
na temat 404 laboratoriów
na Ukrainie i gdzie indziej
tona rosyjskiego złomu
np z rosyjskiego statku na Morzu Czarnym
będzie kosztowniejsza dla Zachodu
w dolarach oraz euro w szczególności
prawdopodobnie drożej
niż cena całej floty USA ?
_____________________________
_____________________________

już mi się skończyło10 minut
przestawiania się na polski
przy sobotnim śniadaniu
dopinając * wyprawę *
z moją zaKochaną
( po sadzonki )
do Lhasa
itd .

17. Data: 2022-04-18 16:23:56

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Re: Ihre Papiere bitte

From: Somnath Hotels

https://tinyurl.com/y9mfyf8b shorturl.at/fuBHY https://urlzs.com/cQQgi
https://tinyurl.com/56evdyne shorturl.at/agGK7 https://urlzs.com/6LVrJ
https://tinyurl.com/3cwwmahx shorturl.at/ouxJK https://urlzs.com/q9Hsn
https://tinyurl.com/49fwbn6f shorturl.at/msAGY https://urlzs.com/zrF4N
https://tinyurl.com/yjbjn858 shorturl.at/gBSZ3 https://urlzs.com/1M2Hc
https://tinyurl.com/55x2w5m5 shorturl.at/gvCS1 https://urlzs.com/dBtCb
https://tinyurl.com/e44v358z shorturl.at/chswU https://urlzs.com/33HmK
https://tinyurl.com/bdfja6c2 shorturl.at/ozHI4 https://urlzs.com/Q5zfj
> https://rb.gy/dtfty2 https://bit.ly/3JXb0s8 https://cutt.ly/yFBWkLz
https://tinyurl.com/4hxxzyv3 shorturl.at/quFL7 https://urlzs.com/pYsXR

https://clickmeter.com/
https://www.rebrandly.com/features

https://www.startpage.com/do/search?sc=6aHvqDfDJ1pY2
0&query=rb.gy&cat=web

typowe selekcjonowanie parchatych Łbów od Śledzi
(o; pozytywnych wyników IQ testowanych przez nos ;o)
https://youtu.be/bGm1fBLsHEg
https://youtu.be/lJ9wZhBz814

______________________________

na pierwszym zdjęciu: Aiden Aslin brytyjski najemnik

https://reseauinternational.net/laction-militaire-cl
andestine/

Kwiecień 2022: szczęśliwe ,,Happy Days" Aslina dobiegły końca.
Jego spotkanie z kolbą kałasznikowa
pozostawiło ślad na jego czole

https://reseauinternational.net/divorce-israel-russi
e/
Rozwód izraelsko-rosyjski :

Najbardziej szalone sankcje wobec Rosji: Grand Jury Prize 4-4-2 przyznawane jest...

https://lemediaen442.fr/les-plus-delirantes-sanction
s-contre-la-russie-le-grand-prix-du-jury-4-4-2-est-a
ttribue-a/

Rosyjska interwencja militarna na Ukrainie widziana z Chin
https://reseauinternational.net/lintervention-milita
ire-russe-en-ukraine-vue-depuis-la-chine/

Zagrożenie bronią biologiczną Pentagonu dla Rosji i Chin jest poważne
https://www.strategic-culture.org/news/2022/04/16/de
spite-us-bluff-and-bluster-pentagon-bioweapon-threat
-to-russia-and-china-is-serious/

FDA i Pfizer wiedzą , że " szczepionka " COVID powoduje immunosupresję
https://www.globalresearch.ca/fda-pfizer-knew-covid-
shot-caused-immunosuppression/5777512

Niemcy przeciwstawiają się Unii Europejskiej i zapowiadają, że będą nadal kupować
rosyjski gaz
https://echelledejacob.blogspot.com/2022/04/coup-de-
theatre-lallemagne-defie-lunion.html

Masowe kapitulacji w Mariupolu. Najwyższa ofiara ( śmierć )
jakiej pragnął Żeleński i jego sponsorzy, nie nastąpi
https://reseauinternational.net/redditions-en-masse-
a-marioupol-le-sacrifice-supreme-voulu-par-zelenski-
et-ses-sponsors-naura-pas-lieu/

(o; itd ;o)
__________
____________

w pościeli moja zaKochana
przymyka mi laptop , już
układa się ( na ) mnie
oplotła i usypia'my

18. Data: 2022-04-18 16:46:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...net.nz <a...@o...net.nz> wrote:
> [...]

> https://reseauinternational.net/redditions-en-masse-
a-marioupol-le-sacrifice-supreme-voulu-par-zelenski-

Propaganda sieje zamęt. Komu wierzyć? SOBIE I TYLKO SOBIE.

Ty to masz marzenia ?

--
POLSKI LWÓW FOREVER!

19. Data: 2022-04-20 14:18:53

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

You're so Vain
https://youtu.be/cleCtBP0o5Y
_______________________________

Victoria's secret...
https://reseauinternational.net/victorias-secret/

https://pl.abcdef.wiki/wiki/Unethical_human_experime
ntation_in_the_United_States

https://fr.abcdef.wiki/wiki/Unethical_human_experime
ntation_in_the_United_States

https://de.abcdef.wiki/wiki/Unethical_human_experime
ntation_in_the_United_States

* przeTłumaczone * google'm :

Covid-19 to choroba układu oddechowego,
ale może wpływać na dużą część narządów naszego ciała,
w tym mózg.
u niektórych pacjentów nastąpił spadek aktywności neuronalnej
w niektórych obszarach mózgu.
to uszkodzenie mózgu zostało potwierdzone przez kilka badań,
które pokazują, że około jedna trzecia pacjentów z Covid-19
rozwinęła objawy neurologiczne lub psychologiczne.
To uszkodzenie mózgu zwielokrotniłoby problemy
z pamięcią o pięć u osób z długim Covid,
zwiększając również prawdopodobieństwo
wystąpienia depresji lub zaburzeń lękowych.

uszkodzenie mózgu było oczywiste.
,,Ponieważ badani nie mieli wielu objawów
ze strony układu oddechowego,
nikt nie spodziewał się,
że będą mieli tak duże uszkodzenia mózgu
to uszkodzenie jest spowodowane infekcją

Covid powoduje stan zapalny
i śmierć komórek mózgowych
a także zwyrodnienie neuronów w móżdżku
(struktura u podstawy mózgu,
która integruje sygnały czuciowe
w celu dostosowania aktywności ruchowej)
i pniu mózgu (struktura blisko móżdżku,
która kontroluje funkcje życiowe
takie jak oddychanie i częstość akcji serca).
Zapaleniu temu towarzyszył
znaczny wzrost apoptozy
(lub zaprogramowanej śmierci komórki)
we wszystkich badanych regionach,
ale głównie w tych dwóch regionach
(móżdżku i pniu mózgu).

śmierć komórki byłaby spowodowana
mikrokrwotokami i brakiem tlenu.
Zakażone naczelne miały również więcej
mikrokrwotoków w mózgu.
Krwotoki te prowadzą do niedokrwienia,
czyli spadku utlenowania komórek
w wyniku zmniejszenia ukrwienia.
Ten brak tlenu zostałby pogłębiony
przez spadek utlenowania krwi,
ten spadek tlenu może być przyczyną
uszkodzeń naczyń krwionośnych
prowadzących do mikrokrwotoków.
Razem te dwa zjawiska
(niższe nasycenie krwi tlenem
i zwiększone niedokrwienie)
doprowadziłyby komórki mózgowe
(zwłaszcza neurony) w stan niedotlenienia,
czyli braku tlenu, który może prowadzić do apoptozy.
Ta hipoksja została potwierdzona
w pniu mózgu i jądrach podstawnych
(lub jądrach podstawnych,
ważnych dla prawidłowego funkcjonowania mózgu),
ale nie w móżdżku.

uszkodzenie nie jest spowodowane
bezpośrednio przez wirusa

https://www.sciencesetavenir.fr/sante/cerveau-et-psy
/covid-19-voici-comment-le-coronavirus-affecte-le-ce
rveau_162914

szczepionki na Covid jeszcze dotkliwiej kaleczą mózg
publikację badań ( wyników ) wrzuciłem do ulubionych
ale już zniknęła i nie chce mi się ( nie ma sensu ) szukać
dla was na nieoficjalnych www to fake news , lub :

Dźwięk, słowo, widok...
W każdej chwili mogą pojawić się niechciane wspomnienia,
wydobyte na powierzchnię przez bodziec.
Na szczęście nasz mózg posiada mechanizm
przeznaczony specjalnie do kontrolowania tego zjawiska,
czasami działający bez naszej świadomości.

ta blokada może nastąpić nawet tak szybko,
że nawet nie będziemy jej świadomi.

Obszar mózgu zdolny do zablokowania myśli lub pamięci
Rezygnacja z myślenia o czymś to nakaz,
który wydaje się trudny do wykonania.
A jednak nasz mózg ma mechanizm dedykowany do tej blokady,
którego przewodnikiem jest mały obszar
umieszczony w sercu naszego mózgu:
grzbietowa przednia kora obręczy (ADCC).
To właśnie ten obszar mózgu,

konflikt aktywuje CCAd,
obszar mózgu znany z funkcji kontroli poznawczej.
Aby pamięć nie zaatakowała świadomości,
CCAd musi działać szybko!
Blokada czasami tak szybka,
że może być nieprzytomna
I rzeczywiście, jego szybkość działania jest zaskakująca.
Bo jeśli CCad zdoła stłumić pamięć po jej pojawieniu się,
może również zapobiec temu mechanizmowi,
nawet przed ekshumacją pamięci!
to kontrola proaktywna (wczesna) i reaktywna (późniejsza).
Obserwacja różnicy między tymi dwiema odpowiedziami,
która pojawia się w ciągu kilkuset milisekund,
była nie lada wyczynem.

https://www.sciencesetavenir.fr/sante/cerveau-et-psy
/comment-notre-cerveau-bloque-les-pensees-et-souveni
rs-indesirables_162911

_
_

https://youtu.be/y3nCkymyVHI
Andreas Vollenweider Airdance (VideoClip)

https://reves-d-espace.com/records-chinois-espace-sh
enzhou-13/
https://reves-d-espace.com/premiere-sortie-spatiale-
pour-une-chinoise/
https://spacenews.com/china-gears-up-for-new-space-s
tation-missions-record-breaking-crew-set-to-return-h
ome/
https://www.futura-sciences.com/sciences/actualites/
astronautique-trois-astronautes-chinois-reviennent-t
erre-apres-mission-record-98015/

itd . . . po kolacji (o: już
gotowi do realizacji
naszego jutra :o)

20. Data: 2022-04-23 04:33:51

Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

Alegría the movie (subtítulos en espanol) 7
https://youtu.be/gOX5Ykth2xA

" ... When you step into the light to do the show
play your role with everything you got
invest every tear , every laugh
everything beautiful and ugly from your lifes
do your show and live your life with humanity
becuase whatever you do
it changes someone's life forever ... "
- Alegria - Cirque de Soleil

Kiew
znów chce być stolicą niczyjej ziemi
obiecanej dla wybranego * naRodu *
( pasożytów ) https://bit.ly/3rLbcEr
https://pl.wikipedia.org/wiki/Polin
w Palestynie już pustynia , bo
araby też przyzwyczajone
do potulnych slave
niewolników

człowiek nie jest maszyną
( ani zwierzęciem ) i jako taki
nie wierzę ( że jest posłuszny )
mechanistycznemu schematowi
wspomnienie obraz dźwięk zapach
mógłby ( wpłynąć na ludzki osąd i )
zmienić kierunek biegu wydarzeń :

* scenariusz * nierealny -> zbieżność i zgoda .
Odwołanie do rozumu i racjonalnej inteligencji
Alternatywa tak łatwa że intelektualna alienacja
uniemożliwia jej dostrzeżenie i przedłożenie

konwergencja między dwoma
( lub więcej ) antagonistami :

1 . * pisanie * scenariuszy (o; planowanie ;o)
strategiczne podkreślanie mocnych stron
bezwładności , dysfunkcji , blokad , itp
niepowodzeń , aby zbliżyć uchwycić
* prawdopodobne * perspektywy
lepiej zrozumieć przyszłość :

a . Rosjanie przegrywają wojnę
gdy Chiny porzucą Rosję
( lecz -> Chińczycy wiedzą
że ich los jest przesądzony
jeśli Rosja przegra tę wojnę )
zbieżność strategicznej wizji Rosji i Chin
w sprawie nowego ładu światowego
oraz ich manewry operacyjne
w celu jego podkreślenia :
" wsparcie Chin jest niepodważalne
bezwarunkowe i masowe " nie tylko
w celu ustanowienia systemu
finansowego i monetarnego
w którym waluta rezerwowa
i transakcje międzynarodowe
są wspierane przez realne gospodarki
a nie w pełnej wierze i kredytach suwerena emitent .
o triumf ( nowego ) konwergentnego
systemu gospodarczego , łączącego zalety
scentralizowanego planowania strategicznego
i gospodarki rynkowej , a także kontroli
nad infrastrukturą monetarną i fizyczną
ducha przedsiębiorczości
popieranego przez kraje BRICS
a zwłaszcza przez Chiny .
o postawa konwergencji cywilizacji
która powoli ( instynktownie ) przejmuje
rozpoczyna zderzenie cywilizacji
przez inicjatywę NSTC
aktywowania " zwrotu OUMMA "
z Iranem i Pakistan i NEO-NAM z Indiami .

b . USA i NATO przegrywają wojnę
( bo -> od czasów Breton Woods
amerykańskie wyniki gospodarcze opierały się
na * czynszach * w dolarach , to kruche filary
w przeciwieństwie do większości gospodarek )
USAńcy ( Zachód ) powstrzymują się
od logicznej analizy faktów
z nadzieją że wpychają Rosję w pułapkę
( stawiają na " uzdrowienie " wszystkich krajów
które zagłosowały przeciwko sankcjom
lub wstrzymały się od głosu )
zaniedbując globalny braku entuzjazmu
we wspieraniu narodów rozdartych wojnami
zainicjowanymi przez Zachód
z niezrównaną euforią dostaw broni na Ukrainę
lecz Świat już nie daje się nabrać
widzi tą hipokryzję :

systemy edukacyjne
i środki masowego przekazu
sPowodowały alienację poznawczą
redundancja była główną przyprawą
przepisu na konsumpcję i smakowanie
wszystko zostało zaprojektowane tak
żeby nie analizować ( i nie syntezować )
gdy ludzkość próbuje zbliżać się zŁączyć
tradycja parchów trwa na swoich pozycjach
system wartości został całkowicie zniszczony
przez nonsens

USAńców finansowanie Łbów od Śledzi
* ordynatorów * itp biurwy NATO , UE
z oświadczeniami o wzniosłej potrzebie
utrwalania wojny tym Razem na ukrainie
też w laboratoriach mordując niewinnych
żeby wyProdukować " broń " biologiczną

do rana reanimowałem spalinową wiertarkę udarową
( wczoraj pod wieczór odpadła od gzymsu z lufy na perci
dziś nią skończymy zawieszać mostek , do bazy sąsiedniej
da się nie tylko latać 200 km trekking jutro ? konno pierwszy )
a teraz -> zaKochana sterując już zerka na moje dłonie
jak kilka lat temu :

> . . .
> w tej chwili , też
> ( nie osieroconej )
> Tam wywołujesz Tu
> tak ( samo ) ślicznie
> ( pilotując ) przy mnie
> śmiechem wybuchnęłaś
> w niebie naszym kokpicie
> zauważyłaś moje skrobanie
> czarnych od roboty paznokci
> ( bo zaPowiedziałaś
> że : nie dasz mi
> się , doTknąć
> takimi rękami )
> . . .

Helen Jane Long - The Aviators
https://youtu.be/Oug2c6gTvX4

http://english.spacechina.com/n16421/index.html
https://www.futura-sciences.com/sciences/actualites/
exploration-sont-ambitions-spatiales-chine-prochaine
s-annees-92301/

(o: nasz klan też jest godny tego świata :o)

Brawo i nareszcie!
Wreszcie UE ruszyła dupę.
Gdyby głupota umiała fruwać...
Macie jeszcze te żenujące świstki? ?