weekendowo o GMO dla niezdecydowanych

31. Data: 2013-03-18 19:56:33

Temat: Re: weekendowo o GMO dla niezdecydowanych
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 06:19:11 +0100, Zansibar napisał(a):

> Dostałaś konkretną odpowiedź,

To TY bredzisz, a nie ja, o "aspekcie większej dostępności do leków

Ale bardzo proszę, miliony przykładów:
http://tiny.pl/h8qn8
http://tiny.pl/h8qn6
--
XL

32. Data: 2013-03-18 20:22:30

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wspólnotowe Centrum Badawcze (JRC), dyrekcja generalna Komisji
Europejskiej, opublikowało raport potwierdzający pozytywne aspekty
ekonomiczne dla europejskich rolników płynące z uprawy roślin
transgenicznych.
Zastosowanie w uprawie kukurydzy Bt pozwoliło rolnikom zwiększyć przychód
brutto nawet o 122 EUR z hektara w stosunku rocznym.
http://www.biotechnolog.pl/news-843.htm
Pozdrawiam ekonomicznie Ja...cki
PS Wspólnotowe Centrum Badawcze jest Dyrekcją Generalną (DG JRC) Komisji
Europejskiej w skład, którego wchodzi siedem instytutów naukowych
zlokalizowanych w pięciu Państwach Członkowskich Unii Europejskiej (Belgii,
Niemczech, Włoszech, Holandii i Hiszpanii) gdzie zatrudnionych jest 2,7 tyś
pracowników. DG JRC odgrywa aktywną rolę w udzielaniu pomocy przy tworzeniu
bezpieczniejszej, czystszej, zdrowszej i bardziej konkurencyjnej Europy.

33. Data: 2013-03-18 20:53:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> [...]
> Zastosowanie w uprawie kukurydzy Bt pozwoliło rolnikom zwiększyć
> przychód brutto nawet o 122 ¤ z hektara w stosunku rocznym.

Dotacje unijne, to w tej chwili bodaj ponad 200 euro z hektara
w stosunku rocznym. Wniosek: Komisja Europekska potrafi ten problem
rozwiązać szybciej i prościej i lepiej za pomocą Starych Sprawdzonych
Sposobów, bez uciekania się do pomocy organizmów transgenicznych.

> [...]
> Europejskiej (Belgii, Niemczech, Włoszech, Holandii i Hiszpanii)
> gdzie zatrudnionych jest 2,7 tyś pracowników.

To ile ich na hektar przypada, bo nie chce mi się liczyć?

> DG JRC odgrywa aktywną rolę w udzielaniu pomocy przy tworzeniu
> bezpieczniejszej, czystszej, zdrowszej i bardziej konkurencyjnej
> Europy.

Czyli co, oni sami nic konkretnego nie robią, a wyłącznie pomagają?!

--
Jarek

34. Data: 2013-03-27 16:36:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Mar 2013 21:22:30 +0100, Dirko napisał(a):

> Zastosowanie w uprawie kukurydzy Bt pozwoliło rolnikom zwiększyć przychód
> brutto nawet o 122 EUR z hektara w stosunku rocznym.

Którym "rolnikom"? - tym z PSL, co Bieszczady wykupili i borą dotacje?
3333-/
--
XL

Co to za krzew? (jpg)