wełna w Lidlu

1. Data: 2006-04-20 19:25:38

Temat: wełna w Lidlu
Od: "aneta kula" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, właśnie kupiłam wełenkę akryl pisze bo może ktoś będzie
zainteresowany!

2. Data: 2006-04-20 20:14:23

Temat: Re: wełna w Lidlu
Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik aneta kula napisał:

> Witam, właśnie kupiłam wełenkę akryl pisze bo może ktoś będzie
> zainteresowany!

Tez wczoraj kupilam... Poliakryl. Wyglada fajnie. Ale nie wiem, czym sie
rozni, bo ja mamchyba poliakryl :D

Pozdrawiam
Asia
www.sieporobilo.acubenes.net

3. Data: 2006-04-20 20:24:36

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta kula napisał(a):
> Witam, właśnie kupiłam wełenkę akryl pisze bo może ktoś będzie
> zainteresowany!

Dziewczyny plisss, albo welna albo akryl. Rozumiem, ze faceci moga miec
problemy z rozroznieniem, ale na tej grupie nie wypada sie tak mylic.

th

4. Data: 2006-04-20 20:32:34

Od: JotHa <j...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Theli napisał:

> Dziewczyny plisss, albo welna albo akryl. Rozumiem, ze faceci moga miec
> problemy z rozroznieniem, ale na tej grupie nie wypada sie tak mylic.

Wloczka, wloczka... na mojej napisane jest poliakryl
Asia

5. Data: 2006-04-21 17:22:41

Od: "aneta kula" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JotHa <j...@a...net> napisał(a):

> Wloczka, wloczka... na mojej napisane jest poliakryl
> Asia
proszę NOTKA Z ETYKIETKI:
-OK.300M/100G-100%POLIAKRYL
-WEŁNA DO ROBIENIA NA DRUTACH DLA KAŻDEGO
-DO UBRAŃ SPORTOWYCH I DODATKÓW
itd... od siebie dodam tyle że jestem zadwolona z zakupów i biorę się
za "drutowanie" pozdrowionka dla wszystkich

6. Data: 2006-04-21 20:31:48

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aneta kula napisał(a):

> proszę NOTKA Z ETYKIETKI:
> -OK.300M/100G-100%POLIAKRYL
> -WEŁNA DO ROBIENIA NA DRUTACH DLA KAŻDEGO

O rany! Kolejny ,,potworek'' po szynce z kurczaka, schabowych z soi itp.

th

7. Data: 2006-04-23 05:58:52

Od: "ligosia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> O rany! Kolejny ,,potworek'' po szynce z kurczaka, schabowych z soi itp.
>
> th

grafomaństwo na metkach potrafi dobić!!!!!!! ale fakt poliakryl
kupiłam - kolor dość jak dla mnie powalajacy - bardzo intensywny
granat - może będzie hitem sezonu - któż wie:))))))))) na jakich
grubych drutach robicie? bo ja zaszalałam i na 6 robię wielgaśny
sweter a la poncho. pozdrawiam ligosia

Mała Diana Bobas
Chwalę się trochę
getboty