wertykulacja trawnika - jak czesto

11. Data: 2003-08-09 22:31:37

Temat: Re: wertykulacja trawnika - jak czesto
Od: "Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zdzislaw kmito" <3...@t...de> napisal w
wiadomosci news:3F350366.A3011B74@t-online.de

> Poprawnie jest Vertikulacja

Ale chyba nie po polsku?

MS

12. Data: 2003-08-09 22:33:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie konkretne zadalem.

Pozdrawia boletus

13. Data: 2003-08-10 12:48:45

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin Szumilas" <s...@k...chip.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Uzytkownik "zdzislaw kmito" <3...@t...de> napisal w
> wiadomosci news:3F350366.A3011B74@t-online.de

> Ale chyba nie po polsku?
>
> MS

Po niemiecku chyba tez nie. Chyba ze juz zajeli Opole? Po polsku nazywa sie
to napowietrzanie trawnika a to urzadzenie to aerator, chociaz napowietrzacz
brzmi lepiej. Podobnie jest ze szrederem, nie mylic z obecnym kanclerzem
Niemiec - po polsku to rozdrabniacz.

Irek z niemieckiego pieca ale wierny mowie ojczystej

14. Data: 2003-08-10 15:44:31

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomosci news:bh5fm1$srl$02$1@news.t-online.com Irek Zablocki
<i...@w...de> napisal(a):
> [...]
>>
> Po niemiecku chyba tez nie. Chyba ze juz zajeli Opole? Po polsku nazywa
> sie to napowietrzanie trawnika a to urzadzenie to aerator, chociaz

Hejka. A proponowalem zeby zajrzec do googli :-)
Napowietrzanie- aeracja i wertykulacja- to dwie techniki sluza rozluznianiu
podloza i pobudzaja trawy do krzewienia.
Aeracja polega na nakluwaniu (napowietrzaniu) wierzchniej warstwy gleby (do
okolo 10-15cm). Mozemy ja wykonac widlami amerykanskimi, walcem z zalozonymi
kolcami badz specjalnymi butami z kolcami.

Wertykulacja to przecinanie wierzchniej warstwy (3-6cm)za pomocy nozy a
przy okazji usuwanie mchów i pilsni.
Pozdrawiam swojsko Ja...cki

15. Data: 2003-08-10 19:19:20

Od: "AW" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moze ktos wie, jak zwalczyc trawe w bylym trawniku, zeby zostal sam
mech?
> W zeszlym roku prawie sie udalo w cieniu pod drzewami, ale tegoroczna
susza
> zaprzepascila wszystko :(
> A mchy sa takie piekne...
>
> Pozdrawiam najpowazniej w swiecie
> Ewa
Kupić nawóz odwrotnie działający do tego który zwalcza mech.
pozd. AW.

16. Data: 2003-08-10 19:54:31

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Do pierwszych w Hamburgu,ale obecnie tym sie moja firma nie zajmuje.
Chcialem tylko nadmienic,ze mech rosnie najczesciej tam gdzie gleba jest
ciezka i malo przepuszczalna wode.Pozdrawiam Z.K

17. Data: 2003-08-10 20:00:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do pierwszych w Hamburgu,ale obecnie tym sie moja firma nie zajmuje.

> .Pozdrawiam Z.K

A czym obecnie zajmuje sie Twoja firma ?
I w ogóle co robisz na wygnaniu ?
Kiedy wracasz ?
Czy wracasz ?
Tesknisz ?
Itd ?

Pozdrawia z kraju boletus

18. Data: 2003-08-10 21:54:37

Od: zdzislaw kmito <3...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

Poczatki byly trudne,teraz jest dobrze.Pracuje duzo i moze dlatego inne
firmy maja prace.Projektujemy ,urzandzamy ogrody przy roznych
instytucjach itp.Na pozostale zadane pytania nie bede odpowiadal bo to
nie dotyczy tej grupy dyskusyjnej.

19. Data: 2003-08-10 23:06:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"zdzislaw kmito" <3...@t...de> wrote in message

> [...] Pracuje duzo i moze dlatego inne
> firmy maja prace. [...]

Czy moglbys rozwinac te mysl? Bo ja tu czegos nie rozumiem.
Jesli pracujesz duzo, to Twoja firma powinna zabierac prace
innym, wiec inne firmy nie powinny miec pracy.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2003-08-11 00:12:20

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> firmy maja prace.Projektujemy ,urzandzamy ogrody przy roznych
> instytucjach itp.Na pozostale zadane pytania nie bede odpowiadal bo to

Dziekuje za odpowiedz.

Zycze powodzenia.

Pozdrawia boletus

Kurak?