wesołych...

1. Data: 2001-12-16 14:40:30

Temat: wesołych...
Od: "Itlina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wesołych Świąt

-kobietom- przyjemnych przygotowań
-reniferom- lekkich sań z prezentami :)
-pracującym- mało pracy w Wigilię
-wydającym- pełnych kieszeni bez dna
-samotnym- towarzystwa
-zakompleksionym- uwierzenia w siebie
-nieufnym- mniej podejrzanych pytań
-mężczyznom- lekkiej choinki
-dzieciom- masę śniegu
-tym nieczującym świąt- poczucia świątecznego klimatu
-łamiącym się-przyjemniejszego łamania się opłatkiem
-hodowcom-miłych rozmów z psem i kotem :)
-pamiętającym- zapomnienia i życia teraźniejszością
-spędzającym święta w wielkiej rodzinie -naturalnej, serdecznej atmosfery
-indywidualistom-mozliwości ubierania choinki po swojemu :)
-zapominalskim-przypomnienia sobie prawdziego celu świąt

A na Nowy Rok wszystkim grupowiczom:
- więcej postów, ale mniej problemów
-miłych spotkań
-nowych grupowiczów
-redakcji psp przyjemnej pracy
szalonego Sylwestra :)

Itlina
p.s. trzymajcie się jakoś kochani,
w końcu święta nie trwają cały rok :)

1. Data: 2001-12-16 16:51:09

Temat: Re: wesołych...
Od: "Magister" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzięki wzajemnie

Magister

--
GG 1986273

1. Data: 2001-12-17 08:22:18

Od: "Marlena Lipińska" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Itlina <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@e...opole...

Witaj :)

Dziekuje. I Tobie wszystkiego co dla Ciebie najlepsze :))

W zimowy dzien, cieplym usmiechem,
Pozdrawiam,
Marlena Lipińska
G-G 148122
l...@p...onet.pl

1. Data: 2001-12-17 19:54:26

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Itlina"
> Wesołych Świąt

Ale się wypuściłaś :) Nie za szybko?
Takie coś to się wysyła jakby Twój artykuł szedł cały tydzień na grupę he he
he

1. Data: 2001-12-18 17:01:42

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trochę krytyki HE HE HE :)

> -kobietom- przyjemnych przygotowań => i tu nas utwierdzasz w przekonaniu
,,kobieta - kura domowa"

> -reniferom- lekkich sań z prezentami :) =>bez komentaża

> -pracującym- mało pracy w Wigilię

> -wydającym- pełnych kieszeni bez dna =>HA HA HAH AHAHAH :D nasz bogaty
kraj

> -samotnym- towarzystwa => a głupim rozumu co?:)

> -zakompleksionym- uwierzenia w siebie => dzięki z otuchę, moje syfy są
piękne

> -nieufnym- mniej podejrzanych pytań => co miałaś na myśli

> -mężczyznom- lekkiej choinki => no nie i gumowych igieł

> -dzieciom- masę śniegu => tyż sie dołączę

> -tym nieczującym świąt- poczucia świątecznego klimatu => klimat to ja mam
w szawce z skarpetami (mikroklimat)

> -łamiącym się-przyjemniejszego łamania się opłatkiem => ? :|

> -hodowcom-miłych rozmów z psem i kotem :) bał łał łał, miał, ćwir, kurwa
jak to było

> -pamiętającym- zapomnienia i życia teraźniejszością => nie zapomnę ci tego

> -spędzającym święta w wielkiej rodzinie -naturalnej, serdecznej atmosfery
=> towarzysze wszyscy jesteśmy wielką rodziną

> -indywidualistom-mozliwości ubierania choinki po swojemu :) => dzięki

> -zapominalskim-przypomnienia sobie prawdziego celu świąt => to święta mają
cel???:|

--
Nie wstanę! Tak będę leżał!
Hoł hoł Mikołaj

1. Data: 2001-12-18 18:03:00

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Viadro <u...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9vntje$9bf$...@n...tpi.pl...
> Trochę krytyki HE HE HE :)

> ,,kobieta - kura domowa"

No, nie, wypraszam to sobie. Ale za pozostałe życzenia dziękuję :)))
Elizabeth

1. Data: 2001-12-19 15:38:52

Od: "Viadro" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

no a może z tego posta tak nie wynika????:P

Nie wstanę! Tak będę leżał!

Viadro
u...@i...pl

ja chcę....
nieszczesliwa milosc
Potrzebuje informacji
Emocje
Czy obawy mogą zniszczyć uczucie? (długie)