wezly chlonne

1. Data: 2004-05-14 08:47:28

Temat: wezly chlonne
Od: "Robert Kulig" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie dotyczace powiekszonych wezlow chlonnych.
W okolicach karku i szyi mialem je znacznie powiekszone,lecz ,gdy zakladalem
czapce lub zatykalem sobie uszy to one od razu sie zmniejszaly i byly prawie
niewyczuwalene. Czy ktos orientuje sie co moze byc przyczyna tego ?
z gory dziekuje za odpowiedz.

2. Data: 2004-05-14 17:21:43

Temat: Re: wezly chlonne
Od: "Gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
prawie
> niewyczuwalene. Czy ktos orientuje sie co moze byc przyczyna tego ?

Węzły w okolicy karku i szyi są bardzo często powiększone. Jakiekolwiek
stany zapalne gardła, migdałkow, powodują ich powiekszenie. A tak w ogóle co
znaczy znacznie powiększone?? na ile cm?? jesli mialbys powiekszone wezly
chlonne nad i pod obojczykowe lub potyliczne to na;ezy sie natychmiast
zglosic do lekarza> To zle wrozy.
Pozdrawiam
gosia

3. Data: 2004-05-14 19:45:09

Od: "_PAULUS_" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jesli mialbys powiekszone wezly
> chlonne nad i pod obojczykowe lub potyliczne to na;ezy sie natychmiast
> zglosic do lekarza

Racja, ale te drugie nie znikaja od zalozenia czapki a szkoda ;)

Paulus

4. Data: 2004-05-15 13:44:52

Od: "Robert Kulig" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

w ogóle co
> znaczy znacznie powiększone?? na ile cm??

ok: 1,5 - 2 cm.

nietolerancja laktozy , lamblia
Leki a czas nauki
RADA WARSZAWY BRONI PRAWA PALACZY DO TRUCIA INNYCH!
"O aktorstwie i psychoterapii: o różnicach i podobieństwie"
Re: Zasnąć natychmiast i na dłuugo.