wiatr

1. Data: 2003-04-06 06:55:08

Temat: wiatr
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

..jeśli dalej będzie wiać tak, jak w Trójmieście, nie widzę przyszłości dla
żadnych ogrodów!... ..może gdzieś w Polsce jest bardziej przyjaźnie
człowiekowi?...

pozdrawiam, Agata

2. Data: 2003-04-06 07:11:01

Temat: Re: wiatr
Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> żadnych ogrodów!... ..może gdzieś w Polsce jest bardziej przyjaźnie

U mnie wiało wczoraj, dziś przebrzydły śnieg leży. Była wiosna no i po
wiośnie :{
PP.

3. Data: 2003-04-06 07:47:51

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> dla
>
> U mnie wiało wczoraj, dziś przebrzydły śnieg leży. Była wiosna no i po
> wiośnie :{
> PP.
:)
u mnie wiatr rozegnal chmury
snieg tylko leciutko popruszyl wieczorem
a dzis rano nawet dachy byly nieoszronione
:)))
kalendarzowa wiosne mamy ledwo od dwoch tygodni
ale ktos mi powie ile ta prawdziwa
mierzona ysiewami
wzrostem roslin
kwitnieniem kwiatow jest juz opozniona
?
z pozdrowienia i usmiechami
_hehehe

4. Data: 2003-04-06 08:04:55

Temat: Odp: wiatr
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6oj3c$f6o$...@n...onet.pl...
> ..jeśli dalej będzie wiać tak, jak w Trójmieście, nie widzę przyszłości
dla
> żadnych ogrodów!... ..może gdzieś w Polsce jest bardziej przyjaźnie
> człowiekowi?...

Lublin pod śniegiem i nadal pada i zawiewa. brrr!
W kwietniu jak w garncu.
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2003-04-06 08:28:21

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b6oj3c$f6o$1@news.onet.pl Agata
<s...@p...onet.pl>napisał(a):

> nie widzę przyszłości
> dla żadnych ogrodów!...

Hejka. Wczoraj około 14-tej wybraliśmy się z Gwidonkiem na działki, do
czego zachęciło nas przebłyskujące słońce i duże połacie błękitu na niebie.
Niestety nad ogródkami wisiała czarna chmura i w momencie otwierania bramy
sypnął taki grad, że w jednej chwili zrobiło się biało. Wycofalismy się
biegiem do samochodu, żeby przeczekać nawałę.
Zanim wsiedliśmy i zamknęliśmy drzwi samochodu fotele stały się białe od
kuleczek gradu. Po kilkunastu minutach oczekiwania na poprawę pogody
zrezygnowalismy i wróciliśmy do domeczku przywożąc za sobą grad. Dzisiaj
pada śnieg zawiewany silnym, północnym wiatrem. Nie ma mrozu - temp. +2 C.,
ciśnienie prawie 990 hPa. Zrobiło się biało wokół.
Pozdrawiam jakby zimowo Ja...cki

6. Data: 2003-04-06 09:05:57

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
przyszłości dla
> żadnych ogrodów!... ..może gdzieś w Polsce jest bardziej przyjaźnie

Na południu śnieg, temperatura w okolicy zera:-(

Pozdrawiam Marta

7. Data: 2003-04-06 09:11:28

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message
> przyszłości dla
> Na południu śnieg, temperatura w okolicy zera:-(

Sypie z przerwami i jest obrzydliwie...ale zawsze można w rozpaczy zająć się
zasiewami w domu. Swoją drogą to oburzające po prostu.

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-04-06 09:14:26

Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> "Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message
>
> Sypie z przerwami i jest obrzydliwie...ale zawsze można w rozpaczy zająć się
> zasiewami w domu. Swoją drogą to oburzające po prostu.

Przecież ostrzegałem. A będzie jeszcze gorzej.
Jerry

9. Data: 2003-04-06 09:16:37

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dla
> żadnych ogrodów!... ..może gdzieś w Polsce jest bardziej przyjaźnie

Blisko Trójmiasta też wieje, od czasu do czasu sypie śnieg, jest zimno.
Chałupa trzeszczy, iglaki się gną, ciekawe kiedy wyłączą światło. Brr
--
Pozdrawiam, Kaśka

10. Data: 2003-04-06 09:47:33

Od: "ESKULAP" <m...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Wyspa Wolin. Czasami dmucha, ale bez przesady. Od rana, słonecznie, ciepło,
przyjemnie.
Pozdrawiam
Dariusz

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> >
> Blisko Trójmiasta też wieje, od czasu do czasu sypie śnieg, jest zimno.
> Chałupa trzeszczy, iglaki się gną, ciekawe kiedy wyłączą światło. Brr

Pompka
Kostrzewa owcza
Re. Garden.Composer.3D.PL-AL C od wczoraj w necie
Samowolka budowlana!
Re. Garden.Composer.3D.PL-AL C od wczoraj w necie