wiazadla w kolanie

1. Data: 2002-03-25 09:03:51

Temat: wiazadla w kolanie
Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,
Czy moglibyscie mi podpowiedziec w jaki sposob wzmocnic wiazadla w
kolanie. Co jakis czas, np. przy schodzeniu ze schodow, wypada mi
kolano, mysle ze to sprawa nadszarpnietych kiedys wiazadel, chetnie bym
sobie jakies cwiczenia zaaplikowala, ale nie wiem co bedzie najlepiej.

pzdr
Willa

2. Data: 2002-03-25 13:06:07

Temat: Re: wiazadla w kolanie
Od: "borkon" <b...@a...de> szukaj wiadomości tego autora

Radzilbym jak najszybciej pojsc z tym problemem do lekarza..ortopedy w
przeciwnym razie mozna stan moze sie znacznie poglebic..lub skutki beda
nieodwracalne...

Pozdrawiam
borkon

3. Data: 2002-03-25 14:38:57

Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Radzilbym jak najszybciej pojsc z tym problemem do lekarza..ortopedy w
> przeciwnym razie mozna stan moze sie znacznie poglebic..lub skutki beda
> nieodwracalne...

Jestem troche juz do tego zniechecona, bo wydalam na lekarzy kupe kasy, po
moim wypadku narciarskim w czasie ktorego mi sie to pierwszy raz zdarzylo i
dopiero rehabilitant po roku stwierdzil, ze mialam pozrywane wiazadla. A
lekarze po prostu nic nie widzieli. A teraz to juz dwa lata po tej kontuzji,
wiec sadze ze tym bardziej nic wiedziec nie beda....

4. Data: 2002-03-26 00:09:40

Od: "Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To wybierz sie do jakiegos normalnego ortopedy, zrob USG...
Ja w tym roku mialam takze wypadek na nartach, zerwane przednie wiezadlo i
lekarz polecil mi cwiczenia na wzmocnienie miesnia czworoglowego uda i
skierowal na fizykoterapie. A potem byc moze artroskopia. Tak, ze im
szybciej, tym lepiej. W kazdym razie na pewno nie jest za pozno :)
Pozdrawiam,
Livia

Zapalenie pecherza (E. Coli)
Wymrażanie hemoroidów