wiciokrzew japoński

11. Data: 2002-08-23 19:03:43

Temat: Re: wiciokrzew japoński
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale zrobiłam odkrycie!!!!!! Teraz będę cię zarzucała pytaniami.

Moja pasja zrodziła się bardzo dawno, podczas 5 letniego pobytu w Nigerii;
były to lata 80-te .Hodowałam w ogródku papaje i inne cuda natury. Po
powrocie musiałam wyciszyć....
Teraz mam ogromną działkę, i może w przyszłym roku skorzystam z Twoich
podpowiedzi.
Serdeczne podziękowania.
--
pozdrawiam E.Ł
Użytkownik "Michał Łąpies" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Przeprzszam, ale odpowiem na to pytanie trochę zdawkowo; moja kolekcja
> roślin to ok. 1000 gatunków z odmianami. Gromadzenie tej kolekcji
> rozpoczołem ok 12-tu lat temu. Przepraszam ale więcej nie mogę napisać,
nie
> chcę aby przez grupowiczów było to brane za kryptoreklamę. Brzmi to
> tajemniczo ale może wiecej się dowiesz pod adresem

http://arch.rp.pl/a/rz/1996/09/19960902/199609020057
.html?k=on&t=19960724200

12. Data: 2002-08-25 11:39:26

Od: "Michał Łąpies" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrego słowa i dobrej rady; oczywiście w miare możliwości, nigdy zbyt dużo.
Polecam się na przyszłość.
Pozdrawiam.
Michał.
Użytkownik "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> napisał w