wiciokrzew w kropki

1. Data: 2003-05-28 08:07:32

Temat: wiciokrzew w kropki
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co może być przyczyną pojawienia się czarnych suchych miejsc na liściach
wiciokrzewu Tellmana??? Strasznie się przestraszyłam - myślałam że to efekt
pryskania przez sąsiada owsa przeciwko chwastom, ale sąsiad robił to w
bezwietrzną pogodą i w sumie nie jest to młody wiciokrzew (chyba z 5 lat ma)
i nie pierwszą akcję pryskania owsa przeżył...
Pozdrav.
Rene

2. Data: 2003-05-28 08:43:12

Temat: Re: wiciokrzew w kropki
Od: "renia" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety mam to samo z powojnikiem - niedawno go posadziłam :(
Nie opryskiwałam ani powojnika, ani innych roślin w okolicy.
To chyba nie opryski.
Podejrzewam, że ma zbyt mokro ale nie jestem pewna, czy to jest przyczyna.

pozdrawiam
Renia

3. Data: 2003-05-28 10:05:45

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raczej nie mokro - wiciokrzew pomorski nie cierpi...

Dwa pytania.
powojnik - pomocy
kiermasz
Owocówka - kiedy