widzialyscie kajah w playboy'u???

1. Data: 2003-05-31 07:09:04

Temat: widzialyscie kajah w playboy'u???
Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem w szoku z kilku powodow:

1/ chuda jak patyk, cialo idealne - a wczesniej nie byla idealna, nawet
jesli schudla, to az wierzyc mi sie nie chce, ze zachowala takie proporcje.
fotomontaz, czy rzeczywiscie mozna miec nadzieje, ze po schudnieciu mozna
TAK wygladac?:)

2/ straszna z niej desperados! tak odwazne zdjecia robia tylko panienki na
poczatku lub na koncu kariery...

1. Data: 2003-05-31 07:23:44

Temat: Re: widzialyscie kajah w playboy'u???
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>fotomontaz, czy rzeczywiscie mozna miec nadzieje, ze po schudnieciu mozna

Dunia

PS. Zyjemy w dobie komputerowego przetwarzania obrazow, ja juz dawno wlasnym
oczom nie wierze (np. przypatrz sie JLo na reklamie jej perfum, a potem w
filmie... zaskakujace wnioski ;) Zeby nie bylo - ja bardzo lubie JLo :) )

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-05-31 07:27:41

Od: "mamqa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

> 2/ straszna z niej desperados! tak odwazne zdjecia robia tylko panienki na
> poczatku lub na koncu kariery...

Jakos mi to idealnie pasuje... Gdyby nie reklamy to ludzie by juz o niej
zapomnieli...

--
Mam(q)a /g-g 365511
http://strony.wp.pl/wp/mamqa

1. Data: 2003-05-31 08:54:59

Od: "ROGI" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bb9kbd$2av$...@f...acn.pl...
> [...]
> TAK wygladac?:)
>
> 2/ straszna z niej desperados! tak odwazne zdjecia robia tylko panienki na

Podobna do mojej dozorczyni.

Rogi
"A przecież masz takie miłe i ciepłe imie. Ktoś kto ma na imię Igor(czy
kiedykolwiek słuchałeś jak ono brzmi głosno wypowiadane?). Sama słodycz."
by Gośka
howuser&userid=39103

1. Data: 2003-05-31 09:50:42

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> jestem w szoku z kilku powodow:

Bardzo chętnie zobaczę.
A to, że zdjęcia są ulepszane komputerowo to inna sprawa. Wojciechowska o
tym mówiła w wywiadach.
BTW - jej sesja była jak do tej pory najlepsza.

Sandra

1. Data: 2003-05-31 10:01:07

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 31 May 2003 11:50:42 +0200, Offelia wrote:

> [...]
> tym mówiła w wywiadach.
> BTW - jej sesja była jak do tej pory najlepsza.

Sesja Wojciechowskiej była najlepsza?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-05-31 10:05:48

Od: "rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości

> chuda jak patyk = cialo idealne ? ;)

hehe - widzisz, ja mam duzo do zrzucenia, dlatego okreslenie "chuda jak
patyk" w moich ustach oznacza nie anorektyczke, tylko, ze jest idealnie
szczupla:)))))))

1. Data: 2003-05-31 13:03:58

Od: "vanilla_sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

rena wrote:

> [...]
> chce, ze zachowala takie proporcje. fotomontaz, czy
> rzeczywiscie mozna miec nadzieje, ze po schudnieciu mozna

no a pamietasz playboyowe sesje dziewczyn z big brothera?
dziewczyny przecietne, zadne tam nadzwyczajne pieknosci. a na
zdjeciach zrobiono z nich boginki (przynajmniej cialo zostalo
ukazane idealnie) - czego nie robi odpowiednie swiatlo,
ustawienie, plus komputer. Playboy w tej kwestii to mistrz.
vs

--
"I chose not to choose life:
I chose something else."

1. Data: 2003-06-01 14:10:54

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Sesja Wojciechowskiej była najlepsza?

IMHO oczywiście ;)
Tak - najładniej zrobiona, no i jej ciało! Tylko pozazdrościć.

Sandra

1. Data: 2003-06-01 14:11:47

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rena" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> jestem w szoku z kilku powodow:

Kupiłam 8)

Nogi idealne, pozazdrościć. Ale biust, kwestia gustu, mi się nie podoba.
Tyłek za bardzo męski.

Sandra

[Kraków] Impreza kosmetyczna
Znów o balsamie - pytanie