widzieliście gdzieś wiosnę?

11. Data: 2006-03-19 18:21:01

Temat: Re: widzieliście gdzieś wiosnę?
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "nasz model prognozuje spadki temperatury nawet poniżej minus 10 stopni"

Też to słyszałam:(
Pozdrav.Rene

12. Data: 2006-03-19 18:29:41

Od: "Jacek Gucio" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS <s...@w...pl> napisał(a):

> widzieliście gdzieś wiosnę? bo ja mam już dosyc tego zimna

No pewnie, że widziałem.
Przed blokiem kwitną przebiśniegi, na topoli od 2 dni śpiewa szpak a
na parapecie synogarlice zaczynają budować gniazdo.

Bywało gorzej: w 2001 roku zima odpuściła 30 marca, a od 10 kwietnia powróciła
na 2 tygodnie. Głowa do góry. Pozdrawiam. Jacek

13. Data: 2006-03-20 07:02:49

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SJS" <s...@w...pl> wrote in news:dvjipu$dfj$1@atlantis.news.tpi.pl:

> widzieliście gdzieś wiosnę? bo ja mam już dosyc tego zimna

U mnie w ogrodzie, ale tylko przed domem na poludniowej stronie :-)
Kwitna ranniki, krokusy i na dniach zakwina iryski danforda i zylkowane.
Przebisniegi sa niestety w innej czesci ogrodu, a tam zima pelna geba i 30
cm sniegu, wczoraj osobiscie zmierzylam, zeby sie psychicznie dobic.
Ale spiewaja juz kosy, sikorki pingaja jak nakrecone i synogarlice ganiaja
z badylami w dziobach.
No i wykielkowalo mi wszystko, co do tej pory w domu posialam, poza
czosnkiem syberyjskim :-)
Pozdrowienia - Ewa
PS. Aha, wiosna jest w OBI :-) Skrzyneczki, ktore w lutym byly po ok. 10 zl
teraz kosztuja prawie 30, sezon to pieeeeekna rzecz :-D

14. Data: 2006-03-20 09:55:27

Od: "lukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja widzę wiosnę jak na razie w kiełkach moich irysów cebulkowych które na
razie mają około 2cm wielkości, a powinny kwitnąc od połowy lutego........
wiosno przyjdź!!!
Łukasz

15. Data: 2006-03-20 12:41:26

Od: "Dobranoc" <a...@a...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> widzieliście gdzieś wiosnę? bo ja mam już dosyc tego zimna

Tak, widzieliśmy :) Wczoraj przywitałam się z kiełkującymi krokusami a
przebiśniegi pokazały mi swoje pączki :)
Też mam dość zimna, ale cierpliwości - od czwartku ma być ponoć lepiej :)

Pozdrawiam
Baśka

16. Data: 2006-03-20 12:48:12

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> widzieliście gdzieś wiosnę? bo ja mam już dosyc tego zimna

Wiosnę (inne pory roku też) poznaję nosem :
poranne powietrze w niedzielę mówiło wyraźnie
WIOSNA !
W Gdańsku już jest i żadne przelotne przymrozki tego
nie zmienią :-) Przebiśniegi rozkwitają , krokusy spod
śniegu wybujaja , podobnie narcyze - nie wiem nawet
jak sobie z twardą zmarzniętą ziemią poradziły .
W skrzynkach pomidorki wychodzą , dalie już tuż tuż ,
asterki , gazanie już mają 1 cm (w 4 dni wyszły)
irysy chińskie w donicach zaraz wyjdą ...
Zima nie ma szans :-))
--

pozdrawiam :-) piotr

17. Data: 2006-03-20 14:11:07

Od: "Grazyna" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

u mnie na południu Polski już jest własnie wychodza tulipany :))

18. Data: 2006-03-21 05:43:54

Temat: Re: widzieliscie gdzies wiosne?
Od: m...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

U mnie na polnocy natomiast cala noc sypal snieg :-((
Magda

19. Data: 2006-03-21 13:09:17

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

m...@w...pl wrote:
> U mnie na polnocy natomiast cala noc sypal snieg :-((

U mnie na środkowym zachodzie tez. I ciągle sypie :-(

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

20. Data: 2006-03-21 14:27:08

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No i wykielkowalo mi wszystko, co do tej pory w domu posialam, poza
> czosnkiem syberyjskim :-)
> Pozdrowienia - Ewa

To jak wzejdzie ten syberyjski,to liczba jego stanowisk na Dolnym Ślasku
wzrosnie o kilka procent :))

Pozdrawiam, Lilka

róza miniaturowa
jak długo kiełkuja cebulki?
uprawa anredery
nowa jestem i jak Shrek - zupełnie zielona ;-)
Zapraszam do sklepu internetowego http://www.sklep-ogrod.p l