wie ktos???????

1. Data: 2005-05-14 11:39:41

Temat: wie ktos???????
Od: "Aguśka;)" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pewien problem... chcialabym sie nauczyc robic opaski na rece takie
okragłe... nie wiem jak to opisac ale przyblizyc sprawe wam moze to ze taka
wlasnie podarowala Ania Igorowi z na wspolnej... kompletnie nie wiem jak sie to
robi a chcialabym bardzo sie nauczyc.. jesli ktos ma recepte na takie wlasnie
opaski(nie wiem jak to w ogole inaczej nazwac) to prosze albo na forum
powiedziec albo przeslac na maila...
dziekuje z gory... papap=**

2. Data: 2005-05-14 12:31:19

Temat: Re: wie ktos???????
Od: "Moolinea" <moolinea@CIACHNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wlasnie
> opaski(nie wiem jak to w ogole inaczej nazwac) to prosze albo na forum

Nie wiem jaką opaskę dała Ania Igorowi, ale mniemam , że chodzi Ci o cos
takiego
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&th
=d4f54f95baf3d188&rnum=2

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&q=plecionk
i&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-reczne

http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&q=%C5%BCy%
C5%82ki&btnG=Szukaj&meta=group%3Dpl.rec.robotki-recz
ne

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&c2coff=1&q=
%C5%BCy%C5%82ek&btnG=Szukaj
Temat opisany od prawa do lewa i nazad.

A na marginesie, warto czasem zrobic użytek z przeglądarki archiwum, bo
pamiętaj, że przykładem powiedzenia, ze nieużywany organ ulega zanikowi,
jeszcze jej się to samo przytrafi ;)
Pozdrawiam serdecznie
--
Moolinea
----------------------------

3. Data: 2005-05-14 12:44:20

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A jesli chodzi o tzw bransoletki przyjazni to np tutaj
http://www.ensi.prv.pl/
http://www.bransoletki.friko.pl/
i tez wrzuc w google"friendship bracelets"

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82251 (Jan Pawel II)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=15427&o
b=0 (Damy I)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=82390 (Damy II)

FAQ pl.rec.robotki-reczne
Wyszukiwarka w archiwum
http://glinki.com/?l=upi2gf

<xxx>_kwiaty_szukam
Prośba do językoznawców, kilka wskazówek tylko
[Zielona Góra i okolice] kiedy spotkanie ??
xxx -proste
xxx_szukam