Poznań - spotkanie

1. Data: 2004-06-13 16:15:54

Temat: Poznań - spotkanie
Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co - robimy spotkanko przedwakacyjne???

Proponuje przyszły tydzien, wtorek, albo czwartek, godzina 17.00 - moze tym
razem w Carpe Diem (dzidziniec Muzeum Archeologicznego), róg ul. Wodnej. Tam sa
duuuuuuże stoły, jest swiatło (żebyśmy dobrze widziały swoje robótki..)

pozdr
annaweronika

1. Data: 2004-06-13 17:10:40

Temat: Re: Poznań - spotkanie
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annaweronika" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> To co - robimy spotkanko przedwakacyjne???

Pewnie :)

> [...]
Tam sa
> duuuuuuże stoły, jest swiatło (żebyśmy dobrze widziały swoje robótki..)

O ktory konkretnie Ci tydzien chodzi - o ten zaczynajacy sie w nastepny
poniedzialek ? ;-)

Pozdrawiam
Valentine

1. Data: 2004-06-13 19:30:28

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Dla mnie jak najbardziej, nawet sama chcialam zaproponowac.
Tylko bardzo prosze we wtorek :o) bo mi znacznie bardziej pasuje.
Jesli chodzi o mnie to swiatlo nie bedzie konieczne ;o), bo tym razem nie
mam zadnych robotek do pokazania (bo jak juz cos powstalo to sie od razu
rozeszlo w charakterze prezentowym).
Ale za to kilka ciezkich egzaminow zdalam ;o)

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

ps. niech Ci co maja przyniesc wiadome zdjecia nie zapomna ;o)))

1. Data: 2004-06-14 07:10:12

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> napisał w
wiadomości news:cai1qd$8fm$1@news.onet.pl...
> tym
> Tam sa
>
> O ktory konkretnie Ci tydzien chodzi - o ten zaczynajacy sie w nastepny
> poniedzialek ? ;-)

Podpinam się do Doroty bo jak zwykle nie widzę postu Ani :-( Coś się chyba
nasze serwery nie lubią
Ja baaaardzo chętnie przybędę na spotkanie. Niestety nie mam się czym
pochwalić, ostatnio coś mi nie idzie, chyba zbyt ładna pogoda jest, ale
myślę że mi wybaczycie :-)

Pozdrawiam pourlopowo
Agnieszka

1. Data: 2004-06-14 07:36:26

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ktory konkretnie Ci tydzien chodzi - o ten zaczynajacy sie w nastepny
> poniedzialek ? ;-)

dla uscislenia - rozwazamy wtorek 15 czerwca i czwartek 17, tak?
czy ja juz nic z tego nie rozumiem?

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

1. Data: 2004-06-14 14:15:50

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ten tydzien, tylko następny - czyli proponuje wtorek 22 czerwca, g 17.00
mam nadzieję, że nie namieszałąm za bardzo...

pozdrawiam
annaweronika

1. Data: 2004-06-14 15:34:26

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie ten tydzien, tylko następny - czyli proponuje wtorek 22 czerwca, g
17.00
> mam nadzieję, że nie namieszałąm za bardzo...

Mnie pasuje :)

Valentine

1. Data: 2004-06-14 16:34:32

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje wtorek 22 czerwca, g 17.00

Mi też pasuje :0)
Do zobaczenia!

Ania

1. Data: 2004-06-14 18:19:16

Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to niezle, a ja bym jutro popedzila do tego lokalu ...
jednak chyba mi sie jarzenie stepilo przez ten brzuch ;o)
do zobaczenia za tydzien
pa

--
Myszka + Ziarenko ( ~wrzesien 2004 )

1. Data: 2004-06-15 19:56:26

Temat: Re: wieeelka prosba!
Od: "Goha" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziewczyny namotalam strasznie...
czy daloby sie jednak zrobic to spotkanie w czwartek (24.06)...? pliiizzz
wiem, ze sama ten wtorek zaproponowalam, ale sytuacja mi sie wczoraj
wieczorem zmienila i okazuje sie, ze wtorki mam w najblizszym czasie zajete.
wybaczcie biednej zakreconej ciezaroowce...
czekam na odpowiedz
pozdrawiam
:o)))
--