wielka prośba o aniołki

1. Data: 2005-08-18 06:17:07

Temat: wielka prośba o aniołki
Od: "oleosia" <o...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
Poszukuję dla przyjaciółki wzoru aniołka. Niestety okazja nie jest wesoła,
dziewczyna straciła dziecko i kompletnie się rozsypała. Ma nadzieję,że
haftowanie pomoże jej ukoić. Przepraszam, że na forum ale ona nie jest w
stanie przeszukiwać netu a ja nie robótkuję i nie mam pojęcia o ściąganiu
wzorów. Jeśli miałybyście jakieś wzory proszę o przesłanie na
o...@b...pl. Sprawa dosyć pilna. Będę wdzięczna za każdą pomoc.

2. Data: 2005-08-18 06:50:59

Temat: Re: wielka prośba o aniołki
Od: " " <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oleosia <o...@b...pl> napisał(a):

> Cześć,
> Poszukuję dla przyjaciółki wzoru aniołka.

Witam,

zajrzyj na skrzynkę

Pozdrawiam Kamila

3. Data: 2005-08-18 07:19:21

Od: "Aneta" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanie przeszukiwać netu a ja nie robótkuję i nie mam pojęcia o ściąganiu
> wzorów. Jeśli miałybyście jakieś wzory proszę o przesłanie na

Witam
Wiadomości wracają - pewnie skrzynka zapełniona
Pozdrawiam
Aneta

4. Data: 2005-08-18 08:12:21

Od: o...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Wiadomości wracają - pewnie skrzynka zapełniona
> Pozdrawiam
> Aneta

Przepraszam za skrzynkę, po prostu nie spodziewałam się tak szybkiego odzewu.
Przyjmę wszystkie aniołki bo nie wiem co się jej spodoba. Dzięki Wielkie, będę
już na bieżąco opróżniać skrzynkę.

5. Data: 2005-08-18 15:48:49

Od: IlonaW <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecialy aniolki Pako.

--
Pozdrawiam - Ilona
Gdynia

6. Data: 2005-08-19 19:26:25

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

oleosia napisał(a):
> Cześć,
> Poszukuję dla przyjaciółki wzoru aniołka.
wyslalam na priv prawie wszystkie aniolki jakie maialam
pozdrawiam bardzo serdecznie :)

Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (teraz juz wiecej) i szesc zebow :o)

xxx szukam schematy
forum robotkowe
Potrzeboje te wzory
[xxx] dziewczyna z koniem Lan