[wielkanoc] jaja do ubrania w szydelko

1. Data: 2004-03-26 19:35:48

Temat: [wielkanoc] jaja do ubrania w szydelko
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moje Drogie, wlasnie wrocilam z Tesco (Krakow), coz tam znalazlam, jajeczka
marmurkowe z zawieszkami w kolorach zoltym, zielonym, rozowym i niebieskim,
pakowane po dwa (cena taka sobie - 3,99 zl za dwa jajca), sa wykonane z
czegos co jest leciutkie i wyglada na trwale, wspaniale nadaja sie do
ubrania w szydelko. Kolory jajeczek sa pastelowe, poszukajcie, ja zakupilam
i bede ubierac.....Jednyna rzecz , ktora nie rzuca na kolana to fakt , ze sa
mniejsze niz normalne jajka, troszeczke.

doniosla o tym
Ewa hihihi

Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-27 17:20:13

Temat: Re: [wielkanoc] jaja do ubrania w szydelko
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro nikt nie jest zainteresowany, trudno....
Sama pojde i poogladam co mi wyszlo z czterech obszydelkowanych jajek ;-)))

http://f2.pg.photos.yahoo.com/ph/epasinska/my_photos

skan taki sobie i lepiej nie bedzie...

pozdrawiam sobotnio, kichajaca i lzawiaco
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-27 17:31:45

Od: "AnnaB" <a...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!
Fajnie wyszło!
Ja,niestety, muszę korzystać z prawdziwych wydmuszek i liczyć na to, że moje
kochane bratanki nie potraktują moich pisanek jak piłeczki.
Wlasnie opakowałam dwie wydmuszki w kolorowe paseczki zwiniete z bibułki. I
oczywiście wsadziłam do szydełkowego koszyczka. Teraz czekam, kiedy znowu
ktoś z domowników będzie miał ochotę na jajecznicę ;-)
Anna B

1. Data: 2004-03-27 19:32:30

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaB" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
> Hej!
> Fajnie wyszło!

Dzieki za dobre slowo :)

> Ja,niestety, muszę korzystać z prawdziwych wydmuszek i liczyć na to, że
moje
> kochane bratanki nie potraktują moich pisanek jak piłeczki.

Moje dzieci, hm, te jajka chyba z trudem do swiat doczekaja mimo ze mi sie
wydawalo ze trwale. Nynek tylko chodzi wokol kartonika, gdzie je wlozylam i
jak tylko na chwile oczy moje powedruja w przeciwnym kierunku, to on
"kradnie" dwa i lata z nimi obijajac jedno o drugie, ewentualnie ciagnie za
zawieszki z calej sily, a ile radosci ma dziecie przy tym....
Nie, no z wydmuszkami by nie przeszlo......

> Wlasnie opakowałam dwie wydmuszki w kolorowe paseczki zwiniete z bibułki.
> oczywiście wsadziłam do szydełkowego koszyczka.

Aniu a pokazesz gdzies fotki, przede mna jeszcze gotowane jajka (na
wydmuszki chyba jeszcze za wczesnie, no chyba ze tradycyjnie farbami
pomalujemy) i tworczosc szesciolatki, moze cos podpatrzymy???

> Teraz czekam, kiedy znowu
> ktoś z domowników będzie miał ochotę na jajecznicę ;-)

pozostaje jeszcze kogiel-mogiel :-))))

> Anna B

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-29 09:03:40

Od: "Malwina " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, fajnie wyglądają te jajeczka w koszulkach.
Czytając posty przyszedł mi do głowy pomysł na "dziecioodporne" jajeczka - z
masy solnej. Tylko że trochę ciężkie będą. Kiedyś były też takie jajka na
wodę (pamiętam z dzieciństwa :))) Plastikowe, więc też niezniszczalne.
Pozdrawiam
Malwina

PS. A moje małe koszyczki zostały przez moją pociechę zaadaptowane na
kapelusze dla lalek :))).

1. Data: 2004-03-29 09:48:27

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malwina " <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Cześć, fajnie wyglądają te jajeczka w koszulkach.
> Czytając posty przyszedł mi do głowy pomysł na "dziecioodporne" jajeczka -
> masy solnej. Tylko że trochę ciężkie będą.

ale przeciez na talerzu moga lezec, chyba wyprobuje z corka takie farmowane
masy solne, niech sie dzieciak bawi

>Kiedyś były też takie jajka na
> wodę (pamiętam z dzieciństwa :))) Plastikowe, więc też niezniszczalne.

A wiesz , ze Ty masz racje, w Tesco pelno ich lezy, tylko ze z tego to wyjda
duuuuuuzeeeeee jajca, prawie strusie, hihihi. Ale sugestia calkiem na
miejscu, dziekuje :))

> Pozdrawiam
> Malwina

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-03-29 14:38:39

Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 27 Mar 2004 18:20:13 +0100, na pl.rec.robotki-reczne, a&e napisał(a):

> Skoro nikt nie jest zainteresowany, trudno....
> Sama pojde i poogladam co mi wyszlo z czterech obszydelkowanych jajek ;-)))

Jajka super :)) I widzisz - zamiast podstawowej funkcji (estetycznej) przy
okazji dostarczaja radosci Twojemu synkowi :).

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-03-30 12:23:56

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AnnaB napisał:
> [...]
> oczywiście wsadziłam do szydełkowego koszyczka. Teraz czekam, kiedy znowu
> ktoś z domowników będzie miał ochotę na jajecznicę ;-)

Paseczki z bibulki i na jajeczko?
A jak?

Polecam wszytskim sklepy ogrodniczo-kwiatowo-doniczkowo-bibelotowe (
znaczy rozne ozdoby swiateczne, figorki itp) . W Zielonej Górze mozna w
takich kupic plastikowe jajka przezroczyste ( lekko zielonkawe lub
zolte) po zlotowce.

PS.
Aniu ogrodnictwo za "Norwidem" w lewo w slepa ulice ( jakby Cie
interesowalo).

--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-03-30 13:30:52

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A tak jeszcze w temacie jajek - kilka zdjec z niezlupelnie gotowej
jeszcze strony

jajka farbowane w cebuli i drapane np.nozykiem do tapet ( polecam tym
ktorzy maja zdolnosci plastyczne)
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary29.jpg
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary21.jpg
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary35.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/zar4.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/zar5.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/zar6.jpg

a takie byly jajka na Kaziukach w Ochli niedaleko Zielonej Góry
http://republika.pl/zaryfrywolitki/kaziuki1.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/kaziuki2.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/kaziuki3.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/kaziuki4.jpg

wydmuszka oklejona makaronem i ryzem tez troche podfarbowanym (nie wiem
w czym)
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary38.jpg

jajko w ubrankach szydelkowych i koszyczek szydelkowy
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary11.jpg
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary14.jpg

latwe do wykonania nawet przez dzieci
http://republika.pl/zaryfrywolitki/zar2.jpg
http://republika.pl/zaryfrywolitki/zar3.jpg

kurka na szydelku razem z serwetka
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary34.jpg
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary45.jpg

hm...jak to opisac, nadmuchane troche balony ,obklejone bibula czy czyms
( moge sie dowiedziec) zrobiona taka skorupka, z kwadracikow materialu
skladane takie...i na szpilke do tego jaja jak dachówka :0
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary43.jpg
www.republika.pl/zaryfrywolitki/zary16.jpg
www.republika.pl/zaryfrywolitki/bomba.jpg

--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku
GG 5380907

Re: [szydełko] baranek, owieczka
xxx szukam
Re: wydmuszki - czym wypełnić
ceny dmc
[szydełko+druty+...+... } dużo darmowych wzorów