wielkość w pcstitch

1. Data: 2003-09-11 10:05:30

Temat: wielkość w pcstitch
Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie w tym gadzie można sprawdzić jakiej wielkości jest obrazek i na ile
kolorków?
Monia

1. Data: 2003-09-11 10:30:35

Temat: Re: wielkość w pcstitch
Od: "alTomek" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monia" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> Gdzie w tym gadzie można sprawdzić jakiej wielkości jest obrazek i na ile
> kolorków?
> Monia

Nie wiem, czy we wszystkich wersjach jest tak samo (mam ver5), ale u siebie
znalazłem:
- wielkość (do wyboru: ilość krzyżyków lub długości w calach) jest w menu
Tools/Pattern Info;
- ilość kolorów - w menu Options/Floss Palette (hmm... no, może nie ilość,
ale są tam wszystkie wypisane jak trza:))
Mam nadzieję, że o to chodziło...:)

1. Data: 2003-09-11 10:34:22

Od: "Monia" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - ilość kolorów - w menu Options/Floss Palette (hmm... no, może nie ilość,
> ale są tam wszystkie wypisane jak trza:))

Życie mi uratowałeś dobry człowieku :-))
Monia

ot:zabki- komu wysylam
[xxx]mała chińska skarbnica wzorków
(xxx) tematyka... mysliwska:))