wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet

1. Data: 2008-05-28 19:21:29

Temat: wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2008-05-28 19:32:26

Temat: Re: wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 20:21, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:

No, ale co Pan wie? Ciekawa jestem :-)

3. Data: 2008-05-28 19:38:33

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ma to coś wspólnego z dziewictwem analnym?

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

4. Data: 2008-05-28 20:42:16

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 20:38, tren R <t...@p...pl> wrote:
> czy ma to coś wspólnego z dziewictwem analnym?

Czemu akurat z tym???? - tak Ci podszywki namieszały?
PS. Zapamiętaj: nie zajmuję się tematyką gówniano-analno-bagienną, po
tym łatwo mnie rozpoznasz, nawet bez zaglądania, co za idiota z
Albasani sobie ro(z)bi(ja) jaja.

5. Data: 2008-05-28 20:44:07

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> PS. Zapamiętaj: nie zajmuję się tematyką gówniano-analno-bagienną, po
> tym łatwo mnie rozpoznasz, nawet bez zaglądania, co za idiota z

podoba mi się temat, musze powiedzieć

6. Data: 2008-05-28 20:49:24

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> [...]
>PS. Zapamiętaj: nie zajmuję się tematyką gówniano-analno-bagienną, po
>tym łatwo mnie rozpoznasz, nawet bez zaglądania, co za idiota z

Zloz skarge do ichniejszego abuse - Michwelt reczy, ze tamtejsi admini sa
superuczciwi.

7. Data: 2008-05-28 21:03:57

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 21:49, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]
d45g2000hsc.googlegroups.com...

> Zloz skarge do ichniejszego abuse - Michwelt reczy, ze tamtejsi admini sa

Zgłaszałam. Może i uczciwi, ale nawet mi nikt nie odpowiedzial. A te
podszywki idą z Albasani i koniec, ja nie mam złudzeń co do
"porządności" Albasani - potrafię przeczytać przekierowania, nikt mi
nie będzie ręczył ani nożył, nawet jakiś tam Michwelt, że na Albasani
są sami porządni userzy, fakty mówią za siebie i koniec.

8. Data: 2008-05-28 21:45:41

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 20:32, i...@g...pl wrote:
> On 28 Maj, 20:21, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
>

> No, ale co Pan wie? Ciekawa jestem :-)

Medeo, dzienks za gwiazdeczki :-DDD

9. Data: 2008-05-28 23:37:02

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
> PS. Zapamiętaj: nie zajmuję się tematyką gówniano-analno-bagienną, po
> tym łatwo mnie rozpoznasz, nawet bez zaglądania, co za idiota z

Uwaga podszywacz!!!

10. Data: 2008-05-29 09:08:39

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze: