wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet

11. Data: 2008-05-29 10:26:49

Temat: Re: wiem dlaczego ma pl.sci.filozofia nie ma kobiet
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl>
news:g1kbav$b8c$1@inews.gazeta.pl...

http://nasza-klasa.pl/forum/20/2/2753?page=57
cytat:
Są racje rozumu (zimna, martwa logika) i racje serca (przyjemność bycia razem).
Większość ludzi (zwłaszcza kobiety) odrzuca ten chłód i martwotę prowadzącą
do niepotrzebnych nikomu zatargów, pomówień i urazów.
Ustąpić z użerania się nie oznacza rezygnacji z tej drugiej racji, bo tak naprawdę
tylko to się liczy w życiu...:)
to co ciepłe i niosące pozytywną energię:-)
/koniec cytatu.

cytat:
wierszyk dla Doroty (dzisiejsza produkcja) ;)))

szminki ślad

ktoś pił z mojego kubeczka!
na brzegu został szminki ślad
ktoś przytknął do szła swoje usteczka
a ja jestem z tego rad:)

serdeczny do ust przytknę palec
a później dmuchnę - niech poleci w dal
oddam pocałunek
łap! ;*)
/koniec cytatu.

pa robaczki! :)

12. Data: 2008-05-29 11:28:39

Od: Michwelt <m...@...ah.o-o.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 28 May 2008 14:03:57 -0700 (PDT), i...@g...pl napisał(a):

> [...]
wiadomościnews:738ad38a-f5d0-4f2e-8ac0-8a0f60dca21f@
d45g2000hsc.googlegroups.com...

> Zgłaszałam. Może i uczciwi, ale nawet mi nikt nie odpowiedzial. A te
> podszywki idą z Albasani i koniec, ja nie mam złudzeń co do
> "porządności" Albasani - potrafię przeczytać przekierowania, nikt mi
> nie będzie ręczył ani nożył, nawet jakiś tam Michwelt, że na Albasani
> są sami porządni userzy, fakty mówią za siebie i koniec.

Dla ciebie to Pan Michwelt, gnoju.

--
pozdrawiam,
Michwelt (adres e-mail w polu nadawcy, bez "-")

13. Data: 2008-05-29 11:31:27

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 12:28, Michwelt <m...@...ah.o-o.com> wrote:

wiadomościnews:738ad38a-f5d0-4f2e-8ac0-8a0f60dca21f@
d45g2000hsc.googlegroups.com...

> Dla ciebie to Pan Michwelt, gnoju.

Jak widać po stylu - temu PANU jak najmniej ufać należy w kwestii
poświadczeń czyjejś uczciwości - porąbańców na adwokatów nikt normalny
nie bierze.

PLONK, dupku.

14. Data: 2008-05-29 11:32:34

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 29 Maj, 11:26, "Robakks" <R...@g...pl> wrote:
> [...]
> /koniec cytatu.
>
> cytat:
> wierszyk dla Doroty (dzisiejsza produkcja) ;)))

Ładne :-)

15. Data: 2008-05-29 12:19:54

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michwelt" <m...@...ah.o-o.com> napisał w wiadomości

wiadomościnews:738ad38a-f5d0-4f2e-8ac0-8a0f60dca21f@
d45g2000hsc.googlegroups
.com...

> Dla ciebie to Pan Michwelt, gnoju.

A ten KF tak ładnie działał...

16. Data: 2008-05-29 12:38:39

Od: Michwelt <m...@...ah.o-o.com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 29 May 2008 14:19:54 +0200, JanB napisał(a):

> Użytkownik "Michwelt" <m...@...ah.o-o.com> napisał w wiadomości

> [...]

Moderacja działa jeszcze lepiej...

17. Data: 2008-05-29 13:33:13

Od: "JanB" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:738ad38a-f5d0-4f2e-8ac0-8a0f60dca21f@
d45g2000hsc.googlegroups

> Moderacja działa jeszcze lepiej...

Zbrodniarzu!
Alefito!
Podła tłamsząca wolnosć istoto!
Akysz!
I nie wyciągaj trolli i innego śmiecia z KFa łaskawie:P

18. Data: 2008-05-29 13:54:33

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz wrociles przynudzac ?:)) Widzialem ;)

19. Data: 2008-05-29 18:21:33

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michwelt" <m...@...ah.o-o.com> napisał w wiadomości

d45g2000hsc.googlegroups.com...

> Dla ciebie to Pan Michwelt, gnoju.

Alez Panie doktorze, jak Pan moze?

20. Data: 2008-05-29 18:53:15

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> [...]
>
> Jak widać po stylu - temu PANU jak najmniej ufać należy w kwestii
> poświadczeń czyjejś uczciwości - porąbańców na adwokatów nikt normalny

W sumie to nie warto, bo jeszcze Cię pomęczę i będę miała dzika
satysfakcję patrząc jak się produkujesz. :-DDD
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

politycznie ekstatyczna komunikacja :)
Teoretycznie...
dla cbneta