Re: wieprzowina z Aldi

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: wieprzowina z Aldi
Date: Tue, 14 Feb 2017 07:30:16 -0600

> Pan Pszemol kupił sobie mięso na kotlety w Aldii

:-)))

> U mnie nie. W każdym razie nie piszą o tym.

Ciekawe... Wiem że do wędlin w Polsce się dodaje (szynka) ale pierwszy raz
do mnie dotarło że w surowym mięsie mogą być takie dodatki. Ciekawe jak
robi Aldi u Niemców....

> Słone też nic samo z siebie mi nie wychodzi,
> więc jednak stanowczo tak nie robią.

Samo z siebie - posoliłem miksturę jajek do panierki... Być może za dużo:
nie użyłbym soli wcale gdybym zauważył wcześniej ten opis na etykiecie....

Generalnie od dawna bardzo mało soli używamy w kuchni, więc wrażliwość na
smak soli mam bardzo dużą.