Re: wieprzowina z Aldi

From: Pszemol <P...@P...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: wieprzowina z Aldi
Date: Tue, 14 Feb 2017 09:15:15 -0600

> Nasi praojce też solili surowe mięso celem dłuższego przechowania.
> Ale już jakiś czas temu odeszliśmy od tej tradycji. W Ameryce może
> ona trwać dłużej.

Oj, chyba wiem o czym mówisz - i faktycznie jest tutaj dostępna w sklepach
szynka konserwowana solą, ale to są zupełnie inne stężenia soli - raz
kupiłem coś takiego dawno temu z ciekawości ale nie umiałem sobie z tym
poradzić - było to absolutnie nasączone solą, chyba przeznaczone do
długiego moczenia i odsalania przed gotowaniem/konsumpcją.

Coś podobnie wygladajacego do tego boczku:
https://www.walmart.com/ip/Smithfield-Olde-World-Cur
e-Quarter-Slab-Country-Pepper-Bacon/133554282?wmlspa
rtner=wlpa&selectedSellerId=431&adid=222222222280611
51147

Jestem pewny że dobry kucharz wiedziałby co z tym zrobić aby było smacznie
i zdrowo, ale ja dobrym kucharzem nie jestem :-)

W przypadku tych wczoraj kupionych kotletów jest tylko, hmm ... można
powiedzieć "słonawa nuta", i myślę ż następnym razem nie posolę nic i
ocenię znowu. Kupiłem dwa opakowania więc zrobię mój test numer 2 bez
solenia :-)

Czy jest jakiś sklep Aldi w Krakowie?